2011-07-16

12 - Tävlingstips

Nu testar jag något nytt och tipsar om en tävling på en annan blogg.

Det handlar om superfina badkläder från en finsk butik som heter www.intimi.fi. Jag vill vinna den mörkblå bikinin som heter Deina, vilken vill du vinna? Gillar bikinitrosor som man knyter själv för då får man plats med både gravidmage och slipper trånga resårer som ger fula valkar...

http://evelinaknipstrom.com/2011/july/vinn-valfri-baddrakt-fran-intimi.html?_tmp=ab727c7048d7c54135559fcd915265650cb456f9














Kolla in hemsidan,  det finns så fina underkläder. Dessutom är det himla kul att försöka förstå finska vilket är nästintill omöjligt men det är helt klart ett av de häftigaste språk jag vet.

Hm, undrar om jag länkat på rätt sätt?
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!