2011-07-17

14 - Bra nagellack

Fick ett "Gloss & Care" nagellack från finska Lumene som jag vill rekommendera. Det har en underbar platt pensel som gör att det räcker med två drag så är nageln färdig. Jag är en sån som alltid målar utanför oich det undviker jag helt inte nu heller men det är stor skillnad. Tror att Lumene får bli mitt framtida val när det kommer till nagellack. Kolla in!

Lumene - Naturlig skönhet från Norden.

Det står på flaskan att det inte innehåller formaldehyd, betyder det att nagellack normalt gör det? Är inte det ett medel man använder vid balsamering? Känns inte helt bra så det får nog bli så att jag och barnen undviker formaldehydslack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!