2011-07-18

20 - Ledsen

Det blöder fortfarande om än i mindre skala. Egentligen är jag inte så orolig som jag skulle ha varit om det här var första gången men jag känner mig ändå riktigt ledsen. Kanske är det tanken på att allt troligen inte står rätt till, oavsett om det är moderkakan eller bebis. Har gått och lagt mig trots att klockan bara är strax efter åtta på kvällen men energin tog slut och jag har inget kvar att tillföra min lekglada familj.

Imorgon är det säkert bra igen, så länge natten bjuder på bra sömn så brukar dagen alltid se ljusare ut. Om det fortsätter att blöda imorgon ska jag ringa till mvc och rådfråga dem ifall jag bör komma in för en kontroll. Hoppas att jag slipper.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!