2011-07-19

21 - Räkmacka

Visst gillar jag räkor men det här är ju löjligt. Jag har i flera dagar fantiserat om räkmackor och smörgårstårtor med massor av goda räkor på. Mycket citron också naturligvis.

Det är alltså en flickbebis i magen?

Idag åkte vi till ett fint trädgårdscafé och jag fick fylla upp med en stor och fet räksmörgås. Tack för det, dessutom hittade jag min favoritbakelse som köptes med hem. Kanondag rent ätarmässigt!

Blödningen har stannat av som tur är men jag känner mig fortfarande nedstämd. Har en känsla av att det kommer vara likadant tills ultraljudet nästa vecka. Behöver veta vad det är som är fel och hur jag ska hantera det.

Barnen leker och skratten ekar här utanför, mannen fixar med grillen. Själv ska jag roa mig med senaste numret av Plaza Kvinna.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!