2011-08-06

35 - På väg hem

Dubbla känslor att åka hem. Skönt att få mitt eget kök (diskmaskin!) och min egen säng. Annars är det inte så mycket jag saknar.

Det var lögn - internet förstås! Ett nät som är snabbt och alltid uppkopplat. Cannot wait!

Jag vill inte åka hem och träffa byborna. Nu syns min bebismage på riktigt och reaktionerna kommer helt klart att komma. Har ingen lust att prata med någon. De närmaste vänenrna vet naturligtvis om graviditetetn men min chef och de andra har ännu bara spekulerat, såvitt jag vet.

Det känns som att bebis fortfarande är min hemlighet, en underbar hemlighet men jag vet att det kommer vara omöjligt att behålla den längre och där ryker min lilla sommaranonymitet. Poff...

Bara att acceptera och komma ut på andra sidan.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!