2011-08-11

46- Posture

Är sjukt nyfiken på den här "selen" som hjälper dig att få en bättre hållning. Jag med mina framåtlutade axlar behöver verkligen rycka upp mig, i ordens rätta bemärkelse. Priset är överkomliga 395 kr.


Den finns i tre olika modeller och det enda som får mig att tveka är att belastningen ser ut att helt hamna på kappmusklen. Jag kan inte ha det minsta tryck där utan att stelna till och få huvudvärk, inte ens ett tunt halternecklinne är möjligt.

Någon som testat?

Den modell som tidigare kommit ut (minns inte namnet) var också intressant men den verkade för stor och otymplig så jag hoppade över att köpa den. Att den dessutom kostade 895 kr (det minns jag tydligen) lockade inte heller.

Läs mer här: Posture - The key to beauty

Tar och kontaktar dem för att se vilken modell som skulle funka på mig med mina veka nackmuskler...
- vs -

1 kommentar:

  1. Överraskning i min blogg!
    http://vanitas.blogg.se/2011/august/vinnarna-av-soap-fran-stockholmsgruppen-cosme.html

    Ha en underbar helg :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!