2011-08-12

48 - Tävling - vinn stort Depend-kit!

Nu är det storslagen premiär för min första tävling. Det är enkelt att vara med och du kan vinna ett jättefint nagelvårds-kit från Depend!




















Kitet innehåller:
  • Nagellackremover, 30 ml.
  • Nagel- & nagelbandsrengöring, 5 ml.
  • Myrraolja, 5 ml.
  • Nagelbandscreme, 5 ml.
  • Stärkande nagelserum, 5 ml.
  • Powerflex Nagelstärkare, 5 ml.
  • Beauty Lack, 5 ml.
  • Skyddande Baslack, 5 ml.
  • Quick & shine Topplack, 5 ml.
  • Nagelborste.
  • Supershinefil.
  • Nagelfil.
  • Manikyrpinne.
  • Nesessär.
  • "Tips & Råd"-guide

Lämna ditt namnförslag till vår kommande bebis!


Tävlingsregler:


  • Du deltar i tävlingen genom att lämna två namnförslag, ett flick- och ett pojknamn, som en kommentar.


  • Ett bidrag per person (ett bidrag = två namn).


  • Förslagen ska vara "seriösa" och helst inte finnas med på listan över Sveriges vanligaste namn. Just nu ligger Oscar, William, Maja och Alice i topp, jättefina namn men det passar inte riktigt in i vår familj.


  • Om du tipsar om tävlingen i din blogg får du lämna ett extra bidrag och har då två lotter i tävlingen. Skriv även direktlänken i din andra kommentar.


  • Jag är enväldig jury och tävlingen pågår till och med onsdag 31/8- 11.
Jag ser fram emot att få läsa era bidrag, lycka till!
- vs -

129 kommentarer:

  1. Har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/august/dependkit-318.html

    SvaraRadera
  2. Jag har tipsat om tävlingen här för en extra lott: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/08/depend-kit.html. :)

    Tjej: Adelina & Alicia.
    Kille: Milo & Milton.

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar.

    Vore kul att veta vad de andra barnen heter, men ger mig på att ge några förslag utan att veta.

    tjej: Ottilia, Milena
    kille: Vidar, Milton

    Må gott!

    SvaraRadera
  4. Här är mitt blogginlägg för en andra lott:

    http://hanna.fornhem.se/?p=7764

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar. Vilken rolig tävling.

    Mina förslag: Leo och Agnes.

    SvaraRadera
  6. Är gärna med och tävlar, mina favoritnamn är Hugo och Wilda. liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  7. Har även länkat om tävlingen http://liselottess.blogspot.com/2011/08/depend-kit-318.html och mina andra namnförslag är Ebbe och Svea liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  8. Kul tävling, jag är gärna med :-)
    Mina namnförslag är Hedda och Ture.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  9. Jag har tipsat om tävlingen i min blogg och lämnar ett förslag till ;-)
    Tuva och Milo

    Blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/august/31-augusti-vinn-dependkit.html

    SvaraRadera
  10. Hejsan, jag är jättegärna med & tävlar :). Har nyss lyckats lära mig att inte bita på naglarna, men nu vet jag inte vad jag ska göra med naglarna när de är långa, haha!

    De namnförslagen jag har är kanske lite udda, men de namnen gillar jag :). Om det blir en son: Zacharias eller Xavier(förlåt om det blev två förslag, men kunde inte låta bli!) och om det blir en dotter är Anya eller Malou fina namn =). Lycka till med barnet, jag längtar själv efter barn!

    Har tipsat om tävlingen på min blogg: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/august/tavlar-om-nagelkit-fran-depend-318.html

    kram
    Nathalié
    n.teodorson@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Ann-Christine2011-08-12 22:05

    Jag är gärna med, har tyvärr ingen blogg. Mina förslag är: Emrik och Liv

    Ha en trevlig helg!
    acwikberg@live.se

    SvaraRadera
  12. jag e med=)
    flicka:Althea
    pojke:Moltas

    lakritzflicka@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. länkat ppå min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/08/depend31aug.html



    lakritzflicka@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med. Jag vet inte hur namnlistorna ser ut så jag kanske kommer med något som finns med...
    Kille: Vide,Ebbe
    Tjej: Signe, Melinda
    Jag har tipsat;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/08/tavla-om-ett-kitt-hos-vitt-eller-svart.html
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med! Två jättefina namn (enligt mig dåra) är Savannah och Wilmer :) Hoppas jag vinner det här priset nu, det är underbart! Speciellt för mig med kassa naglar som bara skivar sig trots att jag försöker få dem starka :)
    mail: thatisme_1996@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Bidrag 1:
    Jag är gärna med och tävlar :)
    mina förslag är;
    Kille- Joakim
    Tjej- Alexis

    kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Bidrag 2:
    Har länkat här;
    http://tavlingar.devote.se/blogs/11597906/depend.htm

    mina andra namnförslag är;
    Kille- Emanuel
    Tjej- Vanessa

    Kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med! Vilken rolig tävling!
    Tjej: Smilla
    Kille: Leon

    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  19. Jag är med och tävlar och lämnar följande förslag.
    Flicka: My
    Pojke: Elvis

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  20. Bidrag 2:
    http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/august/vittellersvart-318.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Jag är med och tävlar.

    Flicknamn: Ofelia
    Pojknamn: Lancelot

    astrid1926@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. jag är med :)

    mina namntips är: adrian och alfred (som mina söner heter) och tjejnamn: freja

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. länk http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2011/august/31-augusti-depend.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. åh jag vill hemskt gärna vara med och tävla om detta fantastiska vinst. skulle jag vinna skulle dottern bli överlycklig.

    namnförslag:
    tjej: ängla, siri
    kille: theodor, albin

    har länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-nagelvardskit/

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och har tipsat så två bidrag får jag lämna, här är mitt inlägg http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/08/depend-kit.html

    Och här är mina förslag:

    Flicka: Destiny eller Athensia

    Pojke: River eller Adrian

    SvaraRadera
  26. Jag vill jättegärna vara med och tävla
    Mina förslag är: Edith och Algot
    eller Astrid och Arthur

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med! :)

    Mina förslag:
    Flicka: Zita, Judy
    Pojke: William, Jason

    SvaraRadera
  28. Jag är med och tävlar och har tipsat om tävlingen i min blogg: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2011/08/13/6019669-kitt-vitt-eller-svart-31aug/

    Mina namnförslag:
    Pojke: Melvin, Milo
    Flicka: Elicia, Nora

    Caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Hejsan! Mina namnförslag är Irmeli och Sackarias.

    Marianne

    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med

    Länkar hit
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/august/31-aug-depend-kit.html

    Tjej: Selma, Ingela
    Kille: Hugo, Emil

    MVH
    Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag är gärna med =) Kul tävling...

    Leon
    Angelina

    Kram // Millah

    SvaraRadera
  32. Vilken rolig tävling!

    Mina namn förslag är
    Flicka: Embla, Näva
    Kille: Enzo, Sixten

    Må gott!

    SvaraRadera
  33. Vilken häftig tävling, klart jag är med!

    Mina förslag är:
    Jonna och Noah

    Ha det så gott nu!

    SvaraRadera
  34. Jag är jättegärna med och tävlar! ^^
    Behöver verkligen nagelvård! ):

    Flicka: Angelina, Miranda.
    Pojke: Armani, Dior.

    Grattis i förskott! <3
    puss&kram~

    Epost: Pranvera_97@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Mina förslag är två namn som jag tycker mycket om: pojke: Olle
    flicka: Mette- marit

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Frida & Axel Det vore väldigt kul att få vinna Pluppelina2@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag har redan skrivit två namn till tävlingen så dessa namnförslag får du ta utanför tävlings sammanhanget men jag tycker så mycket om de namnen och det är flicknamnet Lykkeli, ett norskt namn eller bara Lykke. Malou är också ett fint namn.

    enkla nettan

    SvaraRadera
  38. Adelina & Joar är mina första förslag

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  39. Astrid & Knut är mina andra förslag

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/august/nagelkit-fran-depend.html

    SvaraRadera
  40. Klart att jag vill vara med!Jag tycker om Maxwell och Savannah!

    SvaraRadera
  41. Ella / Emil
    Namn som fanns med på våra egna namnlistor :)

    Grattis till den kommande bebisen!

    Hälsningar Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag tar en extra lott
    http://barbados.blogg.se/2011/august/depend-kit.html

    utover Maxwell och savannah, tycker jag om Maya och Rio!

    SvaraRadera
  43. För en ytterligare chans till snygga naglar i höst:

    http://tavling.frusvensson.se/2011/august/jag-tavlar-hos-vitt-eller-svart-om-ett-nagelv.html

    Namnförslag 2:
    Belle / Rasmus

    Även dessa direkt från vår egen namnlista. Våra egna två kottar fick dock helt andra namn till sist.

    Hälsningar Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Mina förslag är flicka

    Pojke: Movits
    Flicka: Novalie
    ¨
    symirre(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  45. jag är med och tävlar, älskar manikyr och sådant! :D

    förslag på namn: Atena eller Gabriel.

    SvaraRadera
  46. min mail adress kom inte med;
    ( deenise@live.se )

    SvaraRadera
  47. Mina namnförslag
    Tjej: Yrla
    Kille: Dante

    SaraKnas@homail.com

    SvaraRadera
  48. Hej jag är med!!
    tjejnamn: Nemi, Nadina
    pojknamn: Jeyden, Loke

    har tipsat på bloggen
    http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/august/depend-kit.html

    SvaraRadera
  49. Jag vill gärna vara med!
    Tjej: Amelie
    Kille: Julius

    SvaraRadera
  50. Jag är med.
    Namnförslag: Wilhelm och Lea.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag är gärna med :)

    Tjej: Zelda (som våran dotter heter hihi)
    Kille: Damien

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Hej jag är gärna med

    Tjej: Enya
    Kille: Leon


    Har tävling på min blogg med där du mer än gärna får kika in :) http://www.ceciliadarling.se/2011/08/10/5999828-tavling/

    Ceciliadarling@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  53. Är gärna med, jag älskar allt som har med naglar att göra och man kan aldrig få nog av det!

    Kille: Jonathan
    Tjej: Nowalie

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  54. Har tipsat för två lotter: http://tips.devote.se/blogs/11626926/depend-kit.htm#WriteComment

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  55. hej jag är med och tävlar :D
    Tjej: Yanina eller Laisha :P
    Kille: Max eller Chrsitian xD

    Twisa09@live.se

    SvaraRadera
  56. Jag tävlar!
    Tjej: Noella
    Kille: Adriano

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Fin vinst!!
    Tjej: Maramarija
    Kille: Natanael

    SvaraRadera
  58. Vilken rolig tävling! :)

    Mina namnförslag är :

    Tjej- Tova
    Kille- Noel

    theresesundstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Tjej- Pixie
    Kille- Eliot

    jag har tipsat här http://axdal.se/troll/2011/08/14/31-augusti-nagelkit-hos-vitt-eller-svart/

    // alexandra mamma till tove och pysen i magen

    SvaraRadera
  60. Jag är jätte gärna med :)
    Flicknamn - Elise
    Pojknamn - Emilio

    Här kommer min länk:
    http://louisetipsar.blogg.se/2011/august/dependkitt-31-augusti.html#comment

    SvaraRadera
  61. Jag är gärna med :)

    Tjejanmn - Isa
    Pojknamn - Pontus
    2 namn som jag själv tycker är vackra utan att vara alltför vanliga :)
    Kram ninalundin@telia.com

    SvaraRadera
  62. Två fina namn är:

    Vendela och Vlmar.

    Länkar lite senare när/om jag får lite mer tid...

    SvaraRadera
  63. Äsch, såg att det fattas ett I i Vilmar...

    SvaraRadera
  64. Åh, detta kit skulle göra under för mina sköra naglar.. Anyway, här kommer mina bidrag:

    Flicka: Rianna
    Pojke: Navid (med betoning på i:et)

    SvaraRadera
  65. Är gärna med!:)

    Pojke: Adrian
    Flicka: Elina

    SvaraRadera
  66. Jag är med & tävlar & mina förslag är:

    Killnamn: Elias
    Tjejnamn: Hedda

    Har även skrivit om tävlingen i min blogg:
    http://lifeandpicture.blogg.se/2011/august/nagelkitt-tavling.html#comment

    SvaraRadera
  67. Claudia Hogan2011-08-15 00:36

    Jag är jätte gärna med och tävlar ! ;)

    Mina förslag : Claudia ( Flicka )
    Noah ( Pojke )

    Jag heter själv Claudia , och jag är faktiskt nöjd . Det är kul att heta något ovanligt .. för oftast då kommer folk ihåg en ...

    Din blogg är jätte bra . Man kan inte sluta läsa den .. det här säger jag inte för att fjäska eller så , jag tycker verkligen det ! :)

    SvaraRadera
  68. Hej!

    Tjejnamn: Vanessa, Ellie
    Killnamn: Charlie, Angelo

    / Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Riktigt fint nagelvårdskit! Mina nagellack som precis börjar ta slut och jag som behöver nya.

    Grattis till bebisen!

    Tjejnamn: Alicia.
    Killnamn: Oliver.

    /Pernilla Lindén
    pernilla.linden17@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Grattis till bebisen! :)

    Tjejnamn: Freya
    Killnamn: Kian

    /Rebecca
    rebecca.andersson1992@gmail.com

    SvaraRadera
  71. Nelly Mäkinen2011-08-15 18:28

    Grattis!! =) Gud vad roligt att komma på ett namn, längtar tills det blir min tur!

    Jag är gärna med och tävlar! Mina förslag är..
    Tjejnamn: Alde
    Killnamn: Caspian

    /Nelly Mäkinen
    nellym@hotmail.se

    SvaraRadera
  72. Jag är med, gör en liten kort reklam om din tävling här, http://amandaohman.devote.se/blogs/11666001/so-tired-of-tears.htm
    Namn förslag:
    Kille, melvin
    Tjej, siri

    SvaraRadera
  73. Jag är med!
    Tjej: Tora
    Kille: Halvar

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/08/31-aug-vinn-stort-depend-kit.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  74. Oj vilken rolig tävling! Här hade jag nog ställt upp även om jag inte vunnit ett skvatt! (Nu är det ju en fantastisk vinst desutom ;)

    Flicknamn: Elena (Tycker att det är en vacker klang på det namnet! :)

    Pojknamn: Xander

    SvaraRadera
  75. Jag är gärna med. Grattis till tillökningen som väntar.

    Ett tjejnamn som jag själv funderade på är Teolinda till en flicka.

    Pojknamn som jag gillar är Marlon!

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  76. jag är med!

    Ett tjejnamn spm jag tycker är fint är Alli och ett killnamn jag tycker är fint är Alex.
    Nu får jag hålla tummarna att jag vinner!
    kram

    SvaraRadera
  77. Jag är med gjorde ett inlägg här: http://belieberswag.blogg.se/2011/august/--3.html#comment

    Det finns många fina namn, mina favoriter är nog på en kille: Justin, Harry, Liam. Och på tjej kan det vara: Vanessa, Selena, Willow(funkar på kille med) Hanne, Hannah :)

    SvaraRadera
  78. Oj, det finns ju så otroligt många namn. Men jag väljer några utav mina favoriter.

    Novalie och Neo :)

    Jag vill verkligen vinna detta kit eftersom jag just lyckats spara ut alla mina naglar efter att ha bitit av de sedan småbarnsålder. :)


    mrsdessan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Hej jag är gärna med!

    Mina förslag: Sam och Melina :)

    Vilken rolig och annorlunda tävling! Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  80. Jag är med :)
    Mina förslag är (tjej) Mirah och (kille) Milo!

    Lycka till med allt, själv har jag bara 12 dagar till bf!

    Kram

    http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2011/august/depend-31-aug.html#comment

    SvaraRadera
  81. Jag är med! :)
    Mina förslag är Vanja och Leo!

    cam.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Mina förslag är Bror (kille - väldigt fyndigt om han får syskon) eller Glenn (tjej - som glenn close)

    SvaraRadera
  83. Jag är gärna med! :-) Jag gillar Loke som killnamn och Elvina som tjejnamn.

    Mail: isabellli@live.se

    SvaraRadera
  84. mina förslag är Vendela och Hugo
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. kille: Nemo, Arvid
    Tjej: Cilla, Nova

    tessan_mustonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Jag är med i tävlingen.
    Här är mina förslag:
    Estrid
    Valter

    /Josefin
    jozefin@live.se

    SvaraRadera
  87. Vilken spännande tävling!
    Mina förslag:
    Pojke: Leander (från den grekiska mytologin)
    Flicka: Justine (från romanen med samma namn ur romansviten Alexandriakvartetten av Lawrence Durrell).
    Lycka till med bebisen! :-)

    SvaraRadera
  88. Hej! Isa eller Elton är mina förslag!
    Vickipicki@spray.se

    SvaraRadera
  89. tjejnamn: Alicia
    killnamn: Leonardo

    josefin.xi@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Jag är gärna med och tävlar! Är själv gravid och bidrar med de namn som jag gillar men som min fästman av någon anledning totalvägrar...

    Tjej: Diana
    Kille: Sirius

    Cilla (cillaberg@gmail.com)

    SvaraRadera
  91. Tjej: Arianna
    Kille:Logan

    Ing-Marie (ithorsell@yahoo.se)

    SvaraRadera
  92. Hej mina namnförslag till tävlingen är

    Flicka: Timotea
    Pojke: Neo

    Lycka till!

    SvaraRadera
  93. Hej!

    Till att börja med, grattis till den lilla bebisen! Namnförslagen som jag kommer att lämna är faktiskt de namn jag och min partner kommer ge våra barn när det väl är dags. Hoppas du också gillar dom!

    Flicka: Natalia
    Pojke: Napoleon


    (mlindau@hotmail.se)

    SvaraRadera
  94. Hej!
    Två mycket bra namnförslag kommer här;
    Tjej: Jennika (betoning på n:en som i Jenni)
    Kille: Filip

    Lycka till!


    haltarsbo_13@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Hej!

    Vilken kul tävling! Här kommer mina namnförslag:

    tjej: Ina
    kille: Arvid

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  96. Louise Brink2011-08-19 19:03

    Hej!

    Hade mer än gärna vunnit denna tävling!

    Jag har två favoritnamn som jag tänker döpa mina blivande barn till ;-)

    Pojke: August
    Flicka: Virvla

    Nu håller jag tummarna!

    louise@brinks.se

    SvaraRadera
  97. Klickade runt på internet och såg dig tävling,verklar spännande så jag vill gärna vara med! Ska själv få en liten pojke den 11 oktober :))
    Lycka till med bebisen <3

    Pojke: Ryan
    Flicka: Meleny

    (anahiitas_@hotmail.com)

    SvaraRadera
  98. Önskar er all lycka och grattis!!

    Pojke: Benjamin
    Flicka: Nova

    (lundqvarn@telia.com)

    SvaraRadera
  99. Har två jättefina namn som en hjälp på traven!

    Flicka: Alicia
    Pojke; Nils

    amanda.sahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. Jag vill gärna vara med och tävla!:)

    För en tjej tycker jag att Tindra är väldigt fint:)

    Och för en kille gillar jag Loke!

    SvaraRadera
  101. För min andra chans har jag länkat till tävlingen här:

    http://linnromell.blogg.se/tavlingar/2011/august/depend-kit.html

    SvaraRadera
  102. Jag vill gärna vara med och tävla :)
    Förstår precis vad du menar, väntar själv en liten nu och de där "vanliga" namnen är inte vår grej. Jag tycker att Juliana, Liliana och Aubrey är väldigt fina tjejnamn och som killnamn tycker jag att viggo och douglas är fint :) hoppas du får några bra förslag från tävlingen, att välja namn är alltid svårt :)

    min mail: amanda.n.ahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Skrev även ett inlägg om din tävling på min tävlingsblogg, länk: http://amandamariaahlberg.blogg.se/tavlingar/2011/august/stort-depend-kit.html#comment

    SvaraRadera
  104. Hej! Jag är gärna med i din utlottning.
    Kille: Jonathan eller Oliver.
    Tjej : Elsa eller Tilda.
    Lycka till!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  105. Oj du har fått in många bra förslag tycker jag men jag hoppas ändå du gillar mina bäst!:-)

    Majken tycker jag är fint på en flicka, känns gammeldags och härligt.

    Petter är fint på en pojk.

    Svårt dock att veta vad som ni söker, alla är vi olika:-)

    Lycka till med barnet!

    Karin/ missflamy@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Väntar också barn nu i dagarna. Vi har två namn, ett till en kille och ett till en tjej. Men dom har vi valt att hålla hemliga :)

    Två namn som jag dock tycker är väldigt fina, men inte passar in i vår familj är Hedda på en tjej och Axel på en kille. Båda namnen är lite gammeldags, men passar ändå i tiden.

    Lycka till!

    Anna / annalarsson_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  107. jag lämnar mina två favorit namn :)
    som jag själv vill ha barn som heter en vacker dag :)

    tjej - alina
    kille - adrian

    jag skulle super gärna vilja vinna oxo :) har nyss slutat bita på mina naglar så denna vinst vore toppen så att jag kan fixa dom fina :)

    SvaraRadera
  108. har länkat här för 2 lotter: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/august/nagelkit.html#comment

    mina två andra förslag är:
    pojke - kevin
    flicka - kajsa

    SvaraRadera
  109. Hej här kommer mina bidrag. Jag har skrivit i min blogg här http://mariachen.blogg.se/2011/august/tavling.html så fler ska kunna komma in och ge förslag :)

    Tjejnamn: Nalini och Minnah
    Killnamn: Tim och Mio

    SvaraRadera
  110. Jag är gärna med och tävlar ...

    Pojke: Edvin
    Flicka: Elsa

    Kram & lycka till med bebis.

    SvaraRadera
  111. Pojke: Kai
    Flicka: Leva
    ahna84@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. Pojknamn: Rickard
    Flicknamn: Denise

    SvaraRadera
  113. Jasmine och Jonathan tycker jag är fina namn!
    Hoppas du också tycker det. :)


    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  114. Lova och Elis är himla fina namn.

    // moa.96(at)live.se

    SvaraRadera
  115. Jag föreslår Lykke och Manuel
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  116. Tjej- Arwen
    Kille- Hugo


    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  117. Tjej: Jasmina
    Kille: Matéus

    Jag gillar verkligen namnen, hoppas du gör det också! :) Men det är ju en smaksak ;)

    emilia@svernelind.se

    SvaraRadera
  118. Jag vill vara med. mina namnförslag är Medina och Joar

    carin.dahlberg@spray.se

    SvaraRadera
  119. Tjej: Matilda
    Kille: Hampus

    SvaraRadera
  120. Oj hur kan jag missat :) Tjej: Jasmine Kille: Theodor
    kramar
    /Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  121. Tjej: Isis
    Kille: Fenix

    meelaa@hotmail.com

    SvaraRadera
  122. Nova/Lova
    mycket fina namn =)

    SvaraRadera
  123. Mina förslag är Alina och Kelvin
    = )

    SvaraRadera
  124. Melvin och Luna är två favoritnamn :-)

    happyme@hotmail.se

    SvaraRadera
  125. Stina och Sixten!

    //grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera
  126. I sista stund slänger jag in mina förslag, Mirjam och Malte=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  127. Flicknamn: Elva
    Pojknamn: Elmer

    Lycka till!
    mvh, Ida
    ida@banck.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!