2011-08-18

66 - Gerbera Design




I senaste numret av Tove Magazine hitatde jag en annons för Gerbera Design och föll pladask. I vanliga fall brukar jag föredra raka linjer och klara färger men det här är så fint att jag bara måste ha. Fler saker till min önskelista alltså!


Stor skål



Liten skål






Mjölkkanna
"Alla produkter har design Gerbera och tas fram i samarbete med vår fabrik i Portugal, där all tillverkning sker för hand inklusive glaseringen. Tillverkningen sker i anrika lokaler där fabriken funnits i generationer och den har även gått i arv från far till son. Fabriken är miljöcertifierad och sysselsätter 24 glada portugisiska herrar och damer i produktionen.  Alla produkter är ugnsfasta och fungerar i mikrougn, på gas, i grill, på elplatta och den kan frysas. Produkterna varierar i storlek, form och utseende för att de är handgjorda och handglaserade, vilket gör att varje produkt är unik i sitt slag. Det finns ingen som ser exakt likadan ut. Så se till att du köper en produkt från Gerbera för att få den höga kvaliten på hantverk som Gerbera står för. Det är vi som har originalet!"
- vs -

1 kommentar:

  1. Ny tävling, vinn valfria underkläder från abecita: http://vanitas.blogg.se/2011/august/vinn-valfria-underklader-fran-abecita.html

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!