2011-08-18

68 - O.P.I Nail Lacquer




Testade ett nagellack från O.P.I från deras Burlesque Kollektion. Färgen heter ”Rising Star” och går i en brons/guldskimrande nyans. Det är svårt att få till färgen på bilden men jag hoppas att den kommer till sin rätt.


Det jag främst gillar med O.P.I är att lacket sitter hur bra som helst, det tar flera dagar innan det börjar flagna i kanterna. Alltid uppskattat. Jag måste måla två lager när jag använder en mörkare nyans men med de ljusare så räcker det med ett. Bra för mig som är ganska lat.

Färgen är inte riktigt i min smak och inte heller en vardagsfärg men det var kul att ha den då alla som såg mina naglar reagerade på ett eller annat sätt.

Det här lacket kommer endast i en liten flaska (3.75 ml) "Little Teasers" och det hoppas jag att O.P.I fortsätter med för deras vanliga flaskor (15 ml) är lite för stora för min del.

- vs -

1 kommentar:

  1. Snygg färg!! :) (ps. är med i yankee candle tävlingen)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!