2011-08-19

75 - O.P.I Avojuice Ginger Lily Hand & Body Creme

Fick en lyxig handcreme från O.P.I i present och har testat den i ett par veckor. Jag är beroende av handcreme och den här är en ny favorit. Sjunker snabbt in i huden och doftar, dock ganska starkt till en början, blommigt och friskt. Händerna blir lena och mjuka direkt.


Det är även en body creme men jag tror att den doftar lite för mycket för att smörja in hela kroppen med, händerna räcker gott och väl.

Nackdelen är, som de flesta O.P.I-produkter det höga priset men lyx kostar…

Såhär skriver eleven: "En krämig hudkräm för händerna och kroppen som återfuktar på djupet och gör huden len och mjuk. Skäm bort din hud samtidigt som du skyddar den med dess mjukgörande effekter och antioxidanter med E-vitamin. En rik lockande doft av ingefärslilja. Gjord på en bas av sheasmör & avokaoolja."

Pris i samma butik: 195 kr.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Finns även hos Nails där jag handlar OPI och där är det fraktfritt.. ;D

    http://nailsbodybeauty.se/opi-4/avojuice-117/

    //Lena

    SvaraRadera
  2. Tack för ett bra tips, jag älskar fraktfritt!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!