2011-08-19

78 - SmartaSaker - Tävling!

I samarbete med den roliga butiken SmartaSaker är det dags för en ny tävling. Priset är inget mindre än en smart nödladdare till din iPhone/iPod.



  "Det här smarta extrabatteriet till iPod eller iPhone ger dig upp till 250 timmare extra standbytid, 20 timmars speltid eller 5 timmars taltid. Den är liten nog att ha med sig i fickan eller väskan och du kan nu sluta att oroa dig för att få batteritorsk i skogen, till havs eller i busskön - koppla bara in nödladddaren och allt är klart."

 

Mer info hittar du här.

För en lott behöver du bara svara på en enkel fråga:

Var ligger SmartaSakers butik i Stockholm?

Du hittar svaret här...

För två lotter följer du mig på Bloglovin, det gör du här.

För tre lotter tipsar du om tävlingen på din blogg och bifogar länken i kommentaren.

Tävlingen pågår tom lördag 27/8. Lycka till!

Kommentarerna är dolda till tävlingens slut så slipper vi latmaskarna...
- vs -

33 kommentarer:

  1. Åh vilket bra pris, jag är gärna med och tävlar!
    1 lott: Banérgatan 12
    2 lotter: Blev följare nr 4 på bloglovin :)

    Ha en mysig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Butiken ligger på Banérgatan 12!

    Mvh, Lovisa Alehagen
    l
    ovisa.alehagen@gmail.com
    Djäkneg.1
    75423 Uppsala

    SvaraRadera
  3. 1.Jag är så gärnar med,och tar 3 lotter.
    svar:det ligger på Banérgatan 12,115 23.

    2.följar dig på bloglovin,och fick jag nr5.

    3.har länkat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/08/vinn-nodladdare.html

    Hoppas på tur!
    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  4. Jag har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/august/smarta-saker-278.html

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Deltar med en lott, och svaret är Banérgatan 12 i Stockholm.

    Marianne Eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Smarta saker ligger på Banérgatan 12 i Stockholm! :) Fy vilken smart sak också! På tiden att de uppfann en sådan ;) så jag vill gärna vinna den :)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej,

    Jag vill gärna vara med i denna tävling! Svaret är: Banérgatan 12

    Mvh
    Anna

    SvaraRadera
  8. Hej. Jag är med och tar en lott. Deras butik ligger på Banérgatan 12
    Ha det gott/ Linda J
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  9. smarta saker ligger på

    Banérgatan 12
    115 23 Stockholm

    SvaraRadera
  10. Butiken ligger på Banérgatan 12.
    Och vilken härlig butik!
    Som en godisaffär för prylälskaren :)

    Nadja C Martinsson
    Gustafsvägen 2
    16958 Solna

    SvaraRadera
  11. Svar: Banérgatan 12
    115 23 Stockholm!

    1 lott :)
    /sara-c@live.se

    SvaraRadera
  12. Är gärna med i tävlingen med två lotter.Följer dig på blogloving. Gillat Smarta saker på FB.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag glömde svara på frågan, smarta saker ligger på Banèrgatan 12, stockholm.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med!
    1- Banérgatan 12.
    2- Är följare och har gillat inlägget.
    3- Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/08/27-aug-vinn-smart-nodladdare-till-din.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med :-)
    Jag tar TVÅ lotter kommentar + länkning.
    Svar: Banérgatan 12

    Blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/august/27-augusti-vinn-nodladdare.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Smarta Saker ligger på Banérgatan 12 i Stockholm.
    Har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig.
    Ha det gott!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  17. Jag är med och tävlar med tre lotter.

    1. Smartasaker ligger på Banérgatan 12 i Stockholm!

    2. Jag blev följare nr 7 av din blogg.

    3. Länk: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/august/vittellersvart.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Svar: Banérgatan 12, 115 23 Stockholm.

    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar.

    Svar: Banérgatan 12.

    SvaraRadera
  20. Hej!

    Jag är jättegärna med och tävlar! :)
    vilken kul tävling!

    Deras butik ligger på Banérgatan 12 i Stockholm.

    har tipsat på min blogg : http://vickantavlar.blogg.se/2011/august/nodladdare-278.html

    och följer din blogg på bloglovin :)

    håller tummarna. Ha en trevlig dag!

    victoriabang83@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Svar: Banérgatan 12

    Mvh Malin Hedlund
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. jag är med och tävlar med 1 lott!

    Butiken ligger på Banérgatan 12 i Stockholm.

    MVH Valdemar Möller

    vallemoller@yahoo.se

    SvaraRadera
  23. SmartaSakers

    Mvh Erika
    erikanbrg477@googlemail.com

    SvaraRadera
  24. Daniella (Daniella_Stromgren@hotmail.com)2011-08-22 16:38

    Åh vad häftigt!
    Smartasakers butik ligger på Banérgatan 12 i Stockholm.
    Följer dig på bloglovin' :)

    SvaraRadera
  25. Hej jag är med!
    Här ligger det :
    SmartaSaker i Stockholm AB
    Banérgatan 12
    115 23 Stockholm
    & följer dig genom bloglovin nummer 10 under html edsa_sandra@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  26. Smarta Sakers butik ligger på Banérgatan 12 i Stockholm :)
    jag följer dig på bloglovin (nr 12)
    har tipsat på bloggen: http://amandatavlar.blogg.se/2011/august/nodladdare.html

    min mail: amandah_bnt@hotmail.com

    skulle va såå kul om jag vann!
    jag ska få min iphone på onsdag och en nödladdare är alltid bra att ha! ;)

    Ha en fortsatt bra kväll! ♥

    SvaraRadera
  27. 3lotter:
    Klart att jag vil prova lyckan! Jag blev nummer 12 pa bloglovin, och har tippsat pa min blogg:
    http://barbados.blogg.se/2011/august/27-augusti-nodladdare-till-din-iphoneipod.html#trackback \
    svaret= Banérgatan 12
    115 23 Stockholm

    SvaraRadera
  28. Charlotte Håkansson2011-08-24 13:12

    Den ligger på Banérgatan 12 i Stockholm.

    Mvh Charlotte

    madein_paint@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Banérgatan 12

    emma_j81@yahoo.com

    SvaraRadera
  30. Svaret är:
    SmartaSaker i Stockholm AB
    Banérgatan 12
    115 23  Stockholm

    Jag har gillat dig på Bloglovin

    Min mail: Svante.sollerman@hotmail.com


    Min adress:
    Svante Sollerman
    Herrgårdsvägen 1
    70358 örebro

    SvaraRadera
  31. Svar: Banérgatan 12 i Stockholm!

    SvaraRadera
  32. Butiken ligger på Banérgatan 12.

    Victoria Svensson

    (victoria@svenssonutas.se)

    SvaraRadera
  33. Lott 1: SmartaSaker i Stockholm AB
    Banérgatan 12
    115 23 Stockholm

    Lott 2: följer på Bloglovin och gillat inlägg

    *håller tummarna* ^^
    Kram!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!