2011-10-17

Grattis till en vinnare!

Av totalt 141 lotter (från väldigt många Johnny Depp-fans) så har jag med hjälp av Random.org dragit en vinnare.

Ett stort grattis till Sandra - Familjen Leinonens blogg.


These are yours...

Jag gjorde själv en lista på mina favoritskådisar och insåg att jag glömt en favorit men blev påmind när jag läste era röster. Samma kille som vinnaren har som sin favorit, supertalangen Leonardo Di Caprio.

Sandra, maila din adress till vittellersvart@gmail.com så kommer Wella-kitet med posten.

Stort tack till alla deltagare, två nya tävlingar är på gång så fortsätt följa bloggen!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren! Jag ska absolut försöka vara med i din senaste tävling! =)

    SvaraRadera
  2. oh my gaaard!!! jag vann jue!! tack så hemskt mycket, min första vinst någonsin! har mejlat min adress till dig nu. detta gjorde min dag till de bästa :)

    SvaraRadera
  3. Svar:
    Grattis till vinnaren ^^ och tackf ör att jag fick vara med och tävla!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!