2011-10-31

Nytt naturligt märke - Donna Chang!


Det har kommit ett nytt skönhetsmärke till Sverige och finns i den mysiga butiken Balans i kroppen. Jag har fått en hel del fina produkter som jag ska testa och kommer delge er läsare vad jag tycker om dem.

Den första produkten jag öppnade har fått mig på fall. Det är Hydrating Body Lotion, French Vanilla. Jag har använt den som handkräm i ett par dagar än så länge och jag går runt och luktar på mina händer hela tiden. Oj oj oj vilken ljuvlig doft! Nu finns det ju en handkräm i samma serie men den här sjunker in i huden riktigt bra.

Vanilj har länge varit min favoritdoft, tätt följd av kokos, och den här franska vaniljen skiljer sig något från vanlig vanilj men är även den alldeles underbar. Den påminner lite om glass utan att vara för söt.

Enough said, jag ska testa resterande produkter och återkommer!
- vs -

7 kommentarer:

  1. Spännande med nya produkter :) Fina var dom också :)

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mej att det luktar underbart, vanilj är den bästa doften!

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin design & alltid spännande med lite nytt :)

    // Ida F
    i_flygare@live.se

    SvaraRadera
  4. vad kul med nya produkter och kul att få testa så ju :) Kram

    SvaraRadera
  5. Fina produkter, ser fram emot att läsa mer om dom! :)

    SvaraRadera
  6. Så spännande att få prova på och testa! :)

    SvaraRadera
  7. Kul med nya produkter, snygga var de också!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!