2011-10-27

Oh joy!

Kul att ni kommenterar så mycket! Ni behöver inte skriva att det är en extralott, om ni inte vill, jag håller koll och listar alla era lotter när tävlingarna är avslutades. Så det blir rätt gjort. Excel är en av mina vänner...

Dagen har varit jätteskön! Städat, tvättat och jobbat vid datorn. Älskar dagar då jag känner mig fri och effektiv. Har inte alls varit lika trött idag som de senaste dagarna och kanske är det Kräuterbluttabletterna som kickat in.

Nästa vecka är det höstlov och det är frihet även för oss vuxna, ingen av oss måste gå upp kl 6 för att se till att dottern kommer iväg till skolbussen i tid. Sovmorgon en hel vecka alltså, I like a lot!


Det är så kul att jag gått från att vara ganska säker på att det är en flicka i magen till att faktiskt inte ha en aning. Det kommer bli extra spännande med förlossningen och det ser jag fram emot.

H*n är väldigt rörlig och gör sig påmind mest hela tiden. Jag kan inte sitta ner längre stunder utan att bebis kickar antingen upp eller ner, det är ganska obekvämt men samtidigt tryggt att känna att det är någon där.


Däremot inte sagt att jag inte gnäller och klagar på de ständiga toabesöken, illamåendet och sömnbristen men när en dag är så pass bra som den här varit så tar gnällandet inte lika mycket plats. Imorgon blir en lika bra dag, sådeså!
- vs -

8 kommentarer:

  1. Spännande när man inte vet om det är en flicka eller pojke.

    SvaraRadera
  2. Vi var så nyfikna och kollade könet innan :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att du mår bättre och känner lite ork igen.

    SvaraRadera
  4. Härligt med en skön & effektiv dag! Hoppas att denna blir minst lika bra! :D

    SvaraRadera
  5. Man vet aldrig vem som gömmer sig i magen! :) Jag var helt bombsäker hela graviditeten att det var en pojke, men så fick vi en liten tjej :P Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  6. tävlingen är avslutad, kika in och kolla om du vann!
    och håll ögonen öppna för en ny tävling!

    SvaraRadera
  7. Blir en härlig liten överaskning när bebisen kommer. Kille eller tjej. Sköt om dig.

    nettan.klar

    SvaraRadera
  8. åååh vd kul med överraskning vad det blir för något :). då blir det inte så könsinriktat heller, vilket jag tycker är bra :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!