2011-10-27

Sista chansen att tävla om Anita BabyBelt & Goodiebagen!

Goodiebagtävlingen avslutas ikväll (torsdag) kl 23.59, om du inte hunnit vara med släng in ditt förslag på nästa statsminister här!

Det här kan du vinna!
__________________________________________

Tävlingen där du kan vinna ett BabyBelt från Anita Maternity går mot sitt slut. Om du vill vara med så har du fram till kl 23.59 på fredag.

Tävlingen hittar du här!

Det här bältet kan du vinna! Ju tyngre magen blir desto större blir behovet så jag rekommenderar det verkligen!
- vs -

6 kommentarer:

  1. Jag är med, och håller tummarna stenhårt, i tävlingen om ett BabyBelt! :D

    Sedan är jag med i tävlingen om lyxiga Yankee Candle också. 3 lotter har jag samlat på mig med denna kommentaren! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, ska kika in här senare ikväll då och se om jag hade turen med mig ;) (ps. är med i yankee candle tävlingen)

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar om proukter ifrån goddie bag, Jag följer via bloggloving prenemuranter 123 plac 7141

    Jag har gillat deras sida på deras facebook.

    De fyller 125 år och därmed så startade de året 1886,

    nettan,klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvaraRadera
  4. Längtar till den dagen man kan börja tävla om babysaker och faktiskt ha en liten i magen :)

    SvaraRadera
  5. Exciting!! men jag är inte gravid...

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!