2011-10-20

Snöfall och strömavbrott

Nu snöar det ordentligt och det är nollgradigt, jag hoppas att snön kommer ligga kvar den här gången. Vitt och vackert, så härligt!


Efter två timmars strömavbrott kan vi äntligen göra kaffe och steka pannkakor. Helt otroligt hur beroende vi är av el. Det jag saknade mest var såklart min dator. Plötsligt har jag tusen saker som jag bara kan göra med hjälp av internet och det är lite pinsamt.

Mamma är här och hälsar på så hon och lillen passade på att bygga pussel och spela spel, själv läste jag bok en stund och slumrade till.


Tidigare recenserade jag Burt's Bees Mama Bee Belly Butter, se här, och jag vill göra ett tillägg. Den är oerhört dryg, trots att jag använt den varje kväll i snart sju veckor är det nästan 2/3 kvar. Det innebär att den kommer räcka även efter förlossningen. Mycket bra!





Ikväll ska jag testa ett nytt te från Mighty Leaf, några erfarenheter?
- vs -

7 kommentarer:

  1. Oj vad snö! Känns helt surrealistiskt men tanke på att vi här i storstan inte har nån som helst snö haha :)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad mycket snö! Här känns det som om det kommer dröja många veckor innan det är dags för snö! :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så fint med så mycket snö! men redan?! Så långt på vintern har vi inte kommit här nere i söder!
    Tävlar igen! .)
    symirre(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Snö? REDAN! Här nere i Kalmar dröjer det nog länge tills snön kommer!

    Vill tävla om en extra lott med såklart. :)
    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Men jösses, SNÖ?! Här gick jag omkring i bara tröja ute idag...fast det var i kallaste laget ;)
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. undrar jag också,redan snö?

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!