2011-10-17

Stor Pierre Robert-tävling med 10 vinnare!

Då kör vi igång!
Tillsammans med Pierre Robert startar jag en stor tävling med hela tio vinnare!

Vinster:
1:a -3:e pris = två produkter
4:e - 10:e pris = en produkt

Här är några exempel på de fina vinsterna, slumpen avgör vad du vinner och vilken färg.
_______________________________________

Alla kan vara med, inget FB-konto eller egen blogg krävs.  

_______________________________________

Lott 1 (obligatoriskt)

Vilket år lanserades Pierre Robert Sport Collection?
1. 1994 X. 2010 2. 2006


Ledtråd hittar du här.
Lämna svaret som en kommentar, ange även din storlek (S-L), linne/topp och hipstertrosa.
_______________________________________

För extralotter (varje moment ger en extralott)

- Varje gång du kommenterar ett nytt blogginlägg får du en extralott.
(Gäller ej kommentarer under mina andra tävlingar).


- Följ mig på
(skriv vilket nummer du fick)

- Tipsa om tävlingen i din blogg och bifoga länken.


Om det inte skulle fungera att kommentera skicka ett mail till vittellersvart@gmail.com så lägger jag upp det som en kommentar efter hand.
_______________________________________
Tävlingen pågår till och med den 3 november kl 23.59!
Lycka till!
- vs -

133 kommentarer:

  1. Jag är med & tävlar!
    Rätt svar: X. 2010

    Storlek: L

    // Ida F
    i_flygare@live.se

    SvaraRadera
  2. Jag är med rätt svar 2010 Lanserar Pierre Robert Sport Collection

    storlek L
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar:)
    Svar: x 2010

    Följer dig sedan länge på Bloglovin och jag blev nr 22

    symirre(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Glömde storlek och M blir bra
    symirre(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Är gärna med och tävlar, svaret är X, 2010. Skulle jag ha turen att vinna vill jag ha storlek M på trosor och Small på linne/top. Följer dig redan på bloglovin, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/10/pierre-robert-1011.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  6. jag e med=)
    år 2010 är rätt svar=)
    jag har stl M i både linne o trosa=)


    lakritzflicka@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej hopp!
    Jag har gjort ett inlägg i min blogg: http://emssan.blogspot.com/2011/10/tavling-pierre-robert.html
    Följer redan dig på bloglovin! :)
    Svaret är X, 2010.
    Jag har storlek M i allt.

    UNDERBAR TÄVLING! Jag ÄLSKAR Pierre Robert och SPECIELLT deras sport collection!

    emely_tuvang@hotmail.com

    Ha det bra! Kram!

    SvaraRadera
  8. Svar: 2010.
    Storlek L. :)
    Följer dig redan via bloglovin.
    Har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/10/pierre-robert-produkter.html.

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. 1.Svar:X, 2010.
    Storlek M.

    2.Följer dig redan via bloglovin.

    3.Har länkat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/10/vinn-pierre-robert-produkt.html

    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med!
    Svar: 2010

    Storlek: M
    Följer redan via BL

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/october/klader-fran-pierre-robert-1.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med.
    Svar; 2010 Lanserar Pierre Robert Sport Collection.
    Storlek M.
    Följer dig redan via bloglovin, har gillat inlägget.
    Jag har tipsat;
    http://barajagochmin.blogspot.com/2011/10/jag-tavlar-hos-vitt-eller-svart-pierre.html
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. vilken fin vinst denna gången! pierre Roberts Sport Collektion lanserades 2010.Har din blogg på bloggloving jag är Prenumeranter 101 och placering 8567. Önskar storleken L eller XL om det finns om jag skulle vinna.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson
    enkla nettan

    SvaraRadera
  13. 1. 2010
    2. Följer redan på BL
    3. bloggat http://happymy.blogg.se/2011/october/pierre-robert.html

    Om jag vinner så önskar jag storlek S i linne/top och M i trosa.
    Håller tummen! ;-)

    SvaraRadera
  14. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!=)

    1).
    Rätt svar är X). År 2010.

    2).
    Följer redan dig på bloglovin:) Skrev vilket nummer jag blev i din senaste goodiebag-tävling, som jag också självklart är med i!:)

    3).
    Har länkat till dig & tävlingen på min blogg här: http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2011/october/tavling-7.html#comment

    Nu håller jag alla tummar & tår jag har!=)

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Nej jag glömde ju skriva min storlek i kommentaren:(
    Hoppas detta löser sig ändå!
    Jag har storlek Medium i allt!:)

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. *Jag är Gärna med :)
    *Svar: X 2010
    *Har Tipsat och Länkat till tävlingen på FB (Pernilla Wamsjö)
    Önskar storlek M
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med :)
    Svar: 2010
    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/3-november-vinn-hos-vitt-eller-svart.html

    Har jag turen att vinna vill jag ha strl L

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  18. Hej. vill självklart vara med :-)
    rätt svar är x. 2010
    Jag följer dig sedan tidigare på bloglovin
    skulle jag vinna önskar jag storlek M

    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hannah Larsson2011-10-17 23:30

    Hej, jag är gärna med och tävlar! :D

    Svaret är X - 2010

    Följer dig redan på bloglovin (:

    Skulle jag vinna behöver jag storlek L i alla plagg.

    larssonhannah@live.se

    SvaraRadera
  20. Jag vill också vara med och tävla 0ch rätt svar är 2010. Följer dig på Bloglovin sedan tidigare (vet inte vilket nr i ordningen jag fick).

    Jag har länkat till tävlingen i min blogg. Om jag skulle ha turen med mig så har jag nog storlek L upptill och M nertill ;-).

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  21. 2010 lanserades sport collection :-)

    Har länkat till tävlingen här: http://vinnarens.wordpress.com/2011/10/18/pierre-robert-tavling/

    Blev nr 101 på bloglovin

    Vinner jag så har jag storlek S(före detta XL vilket bara detta är en anledning att vinna nya kläder...)

    Kram :-)

    SvaraRadera
  22. Rätt svar är förstås 2010, och jag har stl M.
    Följer dig redan på BL, så nu är det bara att hoppas att slumpgeneratorn drar mitt namn... :)

    SvaraRadera
  23. hejsan
    självklart är jag med, svaret är X 2010. om jag vann så är det Storlek L som gäller

    följer dig redan via bloglovin men vet itne vilket nummer jag har, det var ett tag sen :)

    mejl: zazza_zazzza@hotmail.com

    hållertummarna igen :)

    SvaraRadera
  24. Ja skulle gärna vara med och tävla

    Rätta svaret e X året 2010

    Om jag vann så skulle jag vilja ha storleken M på nedre delen och L på övre kroppen jag följde dig på blogvin men kan inte se vilket nummer ja blev men jag blev iallafall nr 5 på att gilla just detta inlägg.
    Här nedan finns en länk till min blogg

    http://mammatillhampus.blogspot.com/2011/10/e-med-och-tavlar-hos-vittellersvart.html

    min mejl e salomonsson.lina85@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Mitt svar är, X 2010.

    Och jag har gillat på bloglovin & börjat följa, blev nr 104.

    Jag har storlek S.

    Kram Ha det såååhär bra :)

    mail: a-siverman@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är med och hoppas!
    Storlek M
    Lanserades år 2010.
    Länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/10/111103-tavlar-hos-vitt-eller-svart-om.html
    Följer dig (#101)

    SvaraRadera
  27. Jag är jätte gärna med och tävlar :)

    1. Svar: 2010
    2. Jag har dig redan på bloglovin
    3. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/10-vinnare.html


    Jag hoppas på tur:)
    Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Svar: 2010
    Jag följer dig redan på bloglovin och jag länkar här:
    http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2011/october/pierre-robert-3-november.html#

    Kram

    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. jag är med svar : 2010 och jag har storlek M :D
    Ha en bra dag!

    Kino.63@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är med
    Svar: 2010
    jag har storlek S
    jag följer dig redan på bloglovin
    här e mitt inlägg
    http://lindalinnros.myshowroom.se/tavlar/
    Mail : Linnros@live.com
    :)

    SvaraRadera
  31. Jag är med:) Svar: X. 2010
    storlek: L
    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med och tävlar! Svaret är X) 2010 Storlek L
    /Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  33. Hej! Jag är gärna med och tävlar!
    Svar: 2010!

    Stl M

    Ha en fin dag trots höstrusket :)

    SvaraRadera
  34. Jag vill vara med! :D
    Svar: 2010!
    Jag följer dig på bloglovin, nummer 103! :D
    Min storlek:
    linne/topp - M
    Trosor - S :)

    mallemusic@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Hejsan,

    Har fortfarande problem att kommentera i din blogg sà jag lämnar mitt bidrag àterigen via email. Tack för tipset :)

    1. Svaret är X, àr 2010
    Önskar storlek L

    2. Följer dig redan pà bloglovin

    3. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/october/3-nov-valfri-produkt-fran-pierre-robert.html

    MVH Sofie Lindholm

    SvaraRadera
  36. Tack för tipset! Jag är med och tävlar!

    Svaret är till din fråga: 2010.
    Och om jag vann då skulle jag vilja vinna hipstertrosa, dom blå/turkosa eller vad det är för färg i storlek s.
    Har länkat här: http://mammah.webblogg.se/tavlar/2011/october/tavlar-128.html#comment

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  37. Jag är med och tävlar i denna häftiga tävling!
    1. Svaret är X.2010
    Vill vinna i storlek S.

    2. Länkat: http://thereserunbom.blogg.se/tavlingar/2011/october/3-november-pierre-robert.html

    /Therese
    thereserunbom@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. x: 2010 är svaret :)

    jag har storlek S.

    annelynordlundblogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. jag blev följare 104. Jag gillar inlägget på bloglovin (7) och jag har storlek small.

    Svaret: X 2010

    justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Veronica Sjöberg2011-10-19 09:11

    1. Svaret är x, 2010

    Har gillat på bl, blev nummer 105!
    linne/topp - S
    Trosor - M

    Verreee@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är me & tävlar svra 2010 st L Tina olsson Pluppelina2@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Hejsan! Jag vill absolut vara med. Svaret är x) 2010. Skulle jag ha turen att vinna så önskar jag stl L. (Jag jobbar på att komma ner till M åtminstone...:D).

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  43. Rätt svar är 2010.
    Jag skulle önska storlek M om jag hade turen att vinna.

    SvaraRadera
  44. Jag vill gärna vara med och tävla! Svar: X. 2010.
    Vill ha stl S om jag vinner.

    Följer dig på bloglovin sedan innan vet dock inte vilket nr i ordningen.

    /Emma

    SvaraRadera
  45. Hej!

    Mitt svar är X. 2010

    Hoppas på att vinna något i storlek M.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  46. Jag är också med.
    Svaret är X=2010

    Stl M blir bra OM jag vinner.

    Ha det bra alla.
    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  47. Svar: X

    Storlek: M

    SvaraRadera
  48. Svar: X

    Storlek: M

    SvaraRadera
  49. Rätt svar är 2010

    Storlek M blir jättebra, älskar verkligen Pierre Roberts produkter, så jag skulle bli så glad om jag även fick chansen att prova lite sportigare modeller.

    SvaraRadera
  50. jag är med! svar x 2010 :)
    kram
    Amandaa_@live.com

    SvaraRadera
  51. Jag är med !
    svaret är X-2010
    Storlek s
    mail: Anna.pettersson@zonline.se

    SvaraRadera
  52. Jag är med och tävlar!
    Rätt svar: 2010 Lanserar Pierre Robert Sport Collection
    Stl: S
    lovisa.alehagen@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Svar: X, 2010.
    Storlek S i linne och trosor.

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Följer dig redan på Bloglovin. Gillade inlägget och blev nummer 7.

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Klart att jag vill vara med! Svaret ar 2010! Jag har tipsat pa min blogg:
    http://barbados.blogg.se/2011/october/3-novembet-pierre-robert.html
    Jag följer dig redan pa bloglovin! Gillade inlägget och blev nummer 8!

    SvaraRadera
  56. Jag har komenterat i din blogg...ska man skriva det eller ser du sjalv det...?

    SvaraRadera
  57. Rätt svar är 2010

    Har följt din blogg länge på bloglovin
    Har storlek S

    SvaraRadera
  58. Svar: 2010
    Jag storlek s på topp och m på trosor.
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Lina Johansson2011-10-19 19:23

    Jag vill tävla :)
    Rätt svar : 2010

    Stl: L

    johanssonlina84@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag vill vara med:)
    Rätt svar: 2010
    stl: S

    kyrkcarina@yahoo.se

    SvaraRadera
  61. Jag vill gärna vara med och tävla.
    Svar: X. 2010
    Stl: L

    SvaraRadera
  62. Jag är med! :D
    Svaret är X. 2010

    Storlek: S :)

    //jennyvuongs@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. + Följer på bloglovin blev nr 106

    //jennyvuongs@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag är med, och rätt svar är: 2010 Lanserar Pierre Robert Sport Collection.

    Jag har även gillat detta på bloglovin, och håller tummarna!

    SvaraRadera
  65. Jag vill vara med och tävla och vinna detta till min älskade flickvän!
    Rätt svar är år 2010!

    Med vänlig hälsning Patrik Nilsson
    patriknilsson1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Svar: X 2010.
    Om jag vinner vill jag gärna ha storlek M.

    Mvh
    Malin
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. 1. 2010 Lanserar Pierre Robert Sport Collection
    Trosor S/M Linne/Topp M

    2. Jag följer dig redan på Bloglovin!

    3. Kommenterat. Frukt- eller tårtstund?

    4. Kommenterat. Då kör vi järnet!

    5. Kommenterat. Det här med självförtroende....

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  68. 1. Svar: X
    storlekar: Linne/Topp - L, Hipstertrosa storlek M.

    2. Följer dig redan via bloglovin :)

    3. Länkar: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2011/10/19/6483694-produkter-fran-pierre-roberts/

    SvaraRadera
  69. Jag är med och tävlar!

    Rätt svar är: X 2010

    Min storlek är S

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  70. SVAR: X
    Storlek: topp M, trosa L
    E-post: marishkasenator@gmail.com

    SvaraRadera
  71. Hej, jag är gärna med & tävlar. :D
    Svar: X. 2010
    Storlek: L

    Jag blev följare 108 på BL.
    Mvh Anna
    Kontaktmejl: playnsee(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Svar: X. 2010

    Följer dig redan på Bloglovin' sedan tidigare. Håller tummarna! :)

    olivia.magdalena88@gmail.com

    SvaraRadera
  73. Svar: 2010
    storlek: S
    sanna33lerum@hotmail.se
    Ha en riktigt bra höst o vinter:)

    SvaraRadera
  74. Rätt svar är x, 2010.
    Storlek small skulle vara perfekt, min sportiga syster skulle i så fall få grejerna! :)

    karlssonisabell@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Vill absolut vara med och tävla och svaret är år 2010.

    jag skulle vilja vinna i storleken S
    Följer dig redan via Bl

    länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2011/october/vinn-pierre-robert-produkter.html

    Hoppas på tur
    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Svar: X. År 2010

    Jag vill ha storlek M om jag vinner.

    Mvh Susanne
    // sus1758@hotmail.com.

    SvaraRadera
  77. Hoppas såklart som alla andra på tuuuur :)
    Rätt svar på tävlings är: X (År 2010)
    Önskad storlek: M
    Vänliga hälsningar "Mickan"
    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. 1. x
    2 nummer 111
    storlek s
    :)

    SvaraRadera
  79. Hej hej, klart att man är med och tävlar!

    Svar: X - År 2010

    Storlek: L

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  80. vi är med rätt svar är X.2010
    storlek: S

    SvaraRadera
  81. Jag är med! Rätt svar är x.2010
    Om jag vann skulle jag vilja ha Small, på allt.
    Jag följer dig på Bloglovin nr 112

    SvaraRadera
  82. Vilken bra tävling! Har alltid velat ha ett plagg därifrån!
    Svaret är: år 2010! :)

    SvaraRadera
  83. Svar 2010

    Storlek L

    Tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/october/pierre-robert-311.html

    SvaraRadera
  84. Louise Edenklint2011-10-21 22:57

    Rätt svar: X. 2010

    Storlek: S

    louise.edenklint@gmail.com

    SvaraRadera
  85. Hej hej tar & chansar ändå i denna tävlingen.. Så många tävlanden och det känns som chansen är så ultraminimal att vinna, men man får väl försöka trots allt :P. Svaret på frågan är 2010 :).

    Om jag har turen så önskar jag storlek L oavsett vad jag vinner =).

    Följer dig redan på Bloglovin och har länkat här: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/october/tavlar-hos-anna-311.html

    Skulle vara kul att vinna, unnar mig aldrig bekväma underkläder, så att få vinna något av detta vore ju underbart för mig.

    Ha det gott, kram Nathalié
    n.teodorson@gmail.com

    SvaraRadera
  86. Klart jag vill vara med i en sån häftig tävling

    Svaret är 2010!!

    Jag önskar storlek L

    Följer dig sedan länge på bloglovin :)

    Ha en härlig helg nu

    Mvh Fru P

    SvaraRadera
  87. Svar: år 2010 lanserade Pierre Rober sin Sport colletion!

    Om jag vinner vill jag gärna ha en sportBh i storlek L.

    Gillar dig på bloglovin och har delat länken på min: http://dayviews.com/su1993/497636894/

    Min mejl är: Suadasaciri@live.se

    SvaraRadera
  88. jag är med! jag har bara testat knästrumpor av pierre robert förut men dom älskar jag så att vinna underkläder hade inte varit helt fel alls :)

    1. Svaret är X, 2010.

    2. följer dig även på bloglovin nu, blev nummer 114 :)

    SvaraRadera
  89. så glömde jag givetvis att skriva storlek, klantigt av mig! Storlek S har jag i både linne och trosor.

    SvaraRadera
  90. Cissi (ceciliakaye@hotmail.com)2011-10-22 00:15

    svaret är 2010 :) har strl M i både linne och trosor.

    SvaraRadera
  91. Jag är gärna med och svaret är 2010, vill vinna i storlek S

    Följer redan på bloglovin

    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/10/underklader_22.html

    SvaraRadera
  92. Jag är med.
    svar X. 2010
    följer dig som nr 115
    Storlek M i topp och S i trosa

    SvaraRadera
  93. Jag är gärna med!
    Svaret är x.2010
    Om jag vinner vill jah ha ett set i stk M.

    SvaraRadera
  94. Hej igen,
    Glömde min mailadress: emelie.eriksson(at)gmail.com

    SvaraRadera
  95. Jag är med! :) han lanserade det 2010. och jag har börjat följa dig, fick nummer 116. Jag har S i storlek! :)

    mail: tivolimaria@hotmail.com namn: Maria

    SvaraRadera
  96. Jag tävlar gärna! Svar: lanseringen var år 2010.
    Min storlek är S.

    Jag lade till dig på bloglovin och jag blev följare 117.

    Hälsningar,
    Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Åh - Jag ÄLSKAR pierre robert! De är de enda underkläder jag använder!! Svar: X. 2010

    Min storlek är S.

    Jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    Ha en fortsatt härlig helg.

    SvaraRadera
  98. jag är med. svaret är: X. 2010

    skulle vilja vinna stl: S

    har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/october/produkter-fran-pierre-robert.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt trevlig helg!!

    SvaraRadera
  99. svar: x.2010
    min storlek är : m

    sweet.true@live.se

    SvaraRadera
  100. Jag är gärna med och tävlar! super rolig tävling. Svaret är x. 2010 :) min storlek är: XS/S :)

    SvaraRadera
  101. JAg är med!
    Rätt svar är 2010! Jag tipsar om tävlingen här: http://fladdor.se/?p=3375

    Gillar på bloglovin och fick nummer 120.

    Min storlek är Large!

    KRam Stina

    SvaraRadera
  102. Hej!

    Rätt svar är X, dvs 2010

    Följer dig redan via bloglovin!

    Vinner jag vill jag ha i storlek L

    Tack för mig!
    MVH
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  103. svaret är X - år 2010. i str. L

    här har jag länkat - http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/october/sport-klader.html#comment
    hoppas på tur denna gång i din tävling :)

    SvaraRadera
  104. Hej!
    1 lott till lilla mig.
    Svaret är x, 2010. Jag vinner gärna, har storlek s.

    vh Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  105. Jag är med! :)
    x. 2010.

    Storlek s om jag vinner! :)

    SvaraRadera
  106. Jag vill vara med:)

    Svar: X. 2010 :)

    SvaraRadera
  107. Jag är med och tävlar!
    Svaret är: X (2010)

    stl:M

    tipsar om tävlingen här:
    http://pappadennis.bloggplatsen.se/2011/10/25/6520102-pierre-robert-tavling/

    SvaraRadera
  108. svar : X
    stl : M

    jag tävlar gärna! pierre roberts underkläder är oslagbara! :)

    ingrid.alexandersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  109. Nina (ninamalmbom@hotmail.com)2011-10-25 21:33

    Jag är gärna med och tävlar :)
    Svaret är: 2010

    Om man vann så önskar jag strlk: M

    SvaraRadera
  110. Jag är jätte gärna med och tävlar Svaret är X) 2010 önskar mig storlek L i allting.

    jag följer dig redan på bloglovin sedan länge men gillade inlägget och vart nummer 12

    Och här har jag tipsat om tävlingen http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/13486000/jag-aer-med-och-taevlar-om-underklaeder-fraan-pierre-robert.htm#WriteComment

    Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på tur :)

    Min hotmail adress är Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  111. Jag vill gärna vara med och tävla!

    Rätt svar är X) 2010 och min storlek är M!

    /Lina
    avsrules(at)swipnet.se

    SvaraRadera
  112. Jag är gärna med :)

    År 2010 och storlek M på både linne/topp, trosa

    SvaraRadera
  113. En lott: Jag är med=) Svar: X. 2010
    stl: L i alla plagg
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  114. Svar: x. 2010!

    Stl: S

    Följer dig sedan tidigare på bloglovin' och skulle älska att vinna :D

    SvaraRadera
  115. jag är gärna med :)
    svar: X, 2010
    Storlek: M

    följer redan via bloglovin!
    har länkat:
    http://tavlingar.devote.se/blogs/13605902/pierre-robert-.htm

    kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  116. Jag är gärna med. Svaret är 2010. •Har tipsat: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/10/vinn-produkter-fran-pierre-robert-311.html • följer redan dig med bloglovin • Har storlek M. Min mail: zackarias11@live.com

    SvaraRadera
  117. Jag skrev fel mail. Det ska vara zakarias11@live.com

    SvaraRadera
  118. 2010
    länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    Stl s
    erikanordin@live.se

    SvaraRadera
  119. Jag är gärna med!
    Svar: 2010
    Önskar stl. S.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/11/3-nov-vinn-produkter-fran-pierre-robert.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  120. Hej!

    Rätt svar: 2010

    Vid vinst önskar jag storlek M.

    Ha en bra dag! // Kikki
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  121. Rätt svar: 2010
    Storlek: M
    muarateve@gmail.com

    SvaraRadera
  122. Svar : X 2010
    Storlek: S
    linda.sanden@hotmail.com

    SvaraRadera
  123. Jag är gärna med och tävlar med 2 lotter!

    Rätt svar är X: 2010.

    Här är mitt inlägg om tävlingen: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/11/?link=1320269166

    Jag skulle gärna vilja vinna i stl L

    Min mail: jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  124. Rätt svar är X 2010.

    Storlek S.

    J.sjodinandersson@gmail.com

    SvaraRadera
  125. Catarina Fjellborg2011-11-03 12:30

    RÄTT SVAR: X 2010

    STORLEK: L

    Håller tummar och tår nu då =)

    catarinafjellborg@bredband.net

    SvaraRadera
  126. Camilla kubbov30@gavlenet.se2011-11-03 12:54

    Svar:2010
    Stl L

    SvaraRadera
  127. Klart jag vill vara med och tävlar! Älskar deras trosor!

    Rätt svar: X 2010

    Storlek: M

    SvaraRadera
  128. Jag är med såklart!
    Rätt svar är: X. 2010


    Strl M

    hoppas på tur!
    kram Malin

    SvaraRadera
  129. Fräscha underkläder vill jag definitivt vara med och tävla om.

    Rätt svar är: 2010
    Min storlek: L

    SvaraRadera
  130. Karolina Karlsson2011-11-03 22:04

    Ute i sista sekund, som vanligt!
    Jag har så mycket fula underkläder att jag skäms. Min gamla snobben trosor gör ju inte direkt underverk för min förhållande och även om sambon säger att han inte bryr sig, vet jag att det hade uppskattats om jag skaffade mig lite nya fräscha trosor!

    Det rätta svaret är X. 2010

    Jag har storlek medium!

    karolinakarlsson1@hotmail.se

    SvaraRadera
  131. Sandra Larsson2011-11-03 22:57

    Rätt svar är X=2010

    Jag har storlek M.

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!