2011-10-15

Stor tävling på gång!

I samarbete med Pierre Robert startar jag snart en ny tävling med massor av fina priser. Tävlingsupplägget kommer som vanligt bestå av en eller flera enkla frågor och jag har även valt att låna tävlingsidén som den inspirerande bloggen Mirre syr hade nyligen. Det innebär att varje nytt inlägg jag skriver ger dig chansen att få en extra lott i tävlingen. 


Det blir många priser och här är några av de kläder ni kan vinna.
Trevligt, eller hur?

För mig har Pierre Robert länge varit synonymt med mintgröna puderdosor som jag och alla mina kompisar hade för kanske 20 år sen (är det så längesen redan?!).

Vi var riktigt dåliga på att sminka oss men det förstod vi inte då, det gör kanske inga tonåringar som det verkar... Och råden man fick från föräldrarna, att man kanske skulle ta det lugnt med kajalen och inte överdriva markeringen av kindbenen, var ju bara skitsnack för vi var sååå snygga. Haha, those were the days...
- vs -

5 kommentarer:

  1. Hej hej, hoppas allt är bra? :).

    Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.
    Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Nyår, så passa på att vara med!
    Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)

    Ha det gott,
    Kram Nathalié

    SvaraRadera
  2. Ja haha, nog minns man de där puderdosorna ;)

    Åh det blir en spännande tävling, ser framemot den!

    Ha en trevlig lördag :)

    SvaraRadera
  3. Åh, jag ÄLSKAR Pierre Robert!! Ser fram emot tävlingen!! :D

    SvaraRadera
  4. Är gärna med och tävlar med Pierre Robert!

    nettan.klar@gmail.com

    Min stora miss i min ungdom var när vi hällde karamellfärg på några slingor och gick på fest! Inte så coolt när alla tre tjejena hade samma rosa karamellfärg till festen. Men roligt hade vi vad jag minns men det vet man ju aldrig.

    nettan.klar@gmail,com

    SvaraRadera
  5. Klart att jag vill var med! Ja, jag har unifär samma minnen som du, men jag var nog mer till riktigt illrosa...verkligen hemskt, men som sagt så forstod man det inte själv forens lååångt senare...

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!