2011-10-14

Stort paket och glasstårta!

Oh my, do I have good news! Fick ett kanonpaket med posten idag och det kommer er läsare tillgodo. En ny tävling med många fina priser kommer igång inom kort. Så himla kul!

_________________________________________

Idag ska jag göra två glasstårtor, Philadephia-style, med olika smaker. Den ena blåbär/citron och den andra vanilj/röda bär. Har ännu inte bestämt vilka röda bär men det lutar åt vinbär. Det är nämligen dags för finmiddag med finaste vännerna, som ju också är våra grannar, här i byn. Vi blir ca 20 personer totalt fördelat på fem familjer. Den kvällen ser jag fram emot!



Det regnar och snöar om vartannat och jag är fortfarande ganska tröttgnällig men jag försöker hålla det för mig själv. Har tänkt få lite ordning i barnens garderober under dgaen, eller åtminstone under helgen, så att vi får en bra överblick när vi ser vad som behövs önskas till jul/födelsedag. 

Vad ska ni göra idag?
- vs -

1 kommentar:

  1. Liten tävling hos mig: http://vanitas.blogg.se/2011/october/vinn-produkter-fran-gunry.html

    Ha en underbar helg!

    Åh vad gott det lät, den med röda bär! Yummie :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!