2011-10-26

Tävla om doftljus från Yankee Candle!

Tillsammans med Yankee Candle Sverige startar jag en lyxig
tävling där du kan vinna underbara doftljus som minner om julen.

Det går undan, november är snart här och tiden fram
till jul brukar gå fort, åtminstone för oss vuxna.
1:a & 2:a pris består av en varsin julbok med 12 votivljus med följande dofter:
Christmas Wreath, Balsam & Cedar, Mistletoe, Holiday Home Sweet Home, Christmas Cookie, Sparkling Snow, Jack Frost, Buttercream, Red Apple Wreath, Home for the Holidays och Sparkling Cinnamon.
Brinntid på upp till 15 tim/ljus.
 
3:e pris består av doftljuset Sparkling Snow i storlek Large.
En frisk, naturlig doft av gnistrande, snötäckta granar.
Brinntid upp till 150 timmar.

För att vara med behöver du svara på följande två frågor:

1 - Hur många doftfamiljer kan du välja bland hos www.yankeecandle.se?
Ledtråd hittar du här.

2 - Motivera kort vilken doft som är din favorit!



Extralotter
(Varje moment ger en extralott)


- Anmäl dig till Yankee Candles Nyhetsbrev
se längst ner till vänster på hemsidan.
(Skriv i kommentaren att du gjort det).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på Facebook.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).


- Varje kommentar till nya blogginlägg ger en extralott.
_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med 15 november kl 23.59.

Varmt lycka till!


- vs -

70 kommentarer:

  1. Jag är med & tävlar!

    Rätt svar på frågan: 5 st doftfamiljer
    Min favoritdoft är: Vanilj... den är lugn, inte för stark & man blir glad av den doften!

    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.

    // Ida F
    i_flygare@live.se

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med :-)

    Svar: 5 st

    Min favorit av doftfamiljerna är julen, jag älskar julens mysiga, goda dofter.

    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.

    & här är min blogglänk

    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/15-november-vinn-lyxiga-ljus.html

    Spacegirl_@spray.se

    *hoppas på tur*

    SvaraRadera
  3. Det finns fem doftfamiljer hos Yankee Candle:
    friska, frukt, blommor, mat&kryddor, julen

    Favoritdoften växlar lite med årstiderna men en som består hela året runt är Clean Cotton - den blir jag aldrig less på.

    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet. Jag har också länkat till tävlingen i vänstermarginalen på min blogg: www.eddans.blogspot.com.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  4. Jag är med och jag tror det är 5, hittar inge annat svar x)

    Skulle vilja vinna detta till min vän som ÄLSKAR ljus..fint present att ge henne som är ljustokig!

    Jag har även anmält mig till deras nyhetsbrev med min vanliga mail som är: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  5. Klart jag är med! Det finns fem doftfamiljer, och min favorit är "Christmas Cookie" (De flesta brukar skriva "Clean Cotton)därför att den är varm, lagom söt, välkomnande och "mustig" på något sätt. Har anmält mig till nyhetsbrevet och tipsat på FB(Anna-Karin Näström)
    Hoppas allt är bra med dig! :)

    SvaraRadera
  6. Åh, jag är jättegärna med i utlottningen!
    För lott nr 1:
    1. Jag tror det finns 5 doftfamiljer: Friska, Frukt, Blommor, Mat&Kryddor, Julen
    2. Jag har aldrig haft något lyxigt Yankee Candle doftljus men tror att jag skulle älska Clean Cotton, därför att det låter som att det ger en doft av nystädat. :)

    För lott nr 2:
    Jag har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/october/yankee-candle.html

    SvaraRadera
  7. Jag svarar 5 på frågan.
    Favoritdoften är vanilj.
    Har anmält mig till Nyhetsprevet.
    Länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/10/111115-tavlar-hos-vitt-eller-svart-om.html

    SvaraRadera
  8. svar: de har 5 doftfamiljer om jag har förstått det rätt; friska, frukt, blommor, mat&kryddor samt julen.

    Jag har alltid varit väldigt svag för rosor, så tror att jag skulle gilla Fresh Cut Roses allra bäst :)

    För extralotter har jag gjort följande:

    *tipsat på facebook (http://www.facebook.com/profile.php?id=611517478)

    *anmält mig till nyhetsbrevet (marveliciousbloggen@hotmail.com)

    Och så ska jag väl kommentera lite i din blogg också :)

    SvaraRadera
  9. Jag är jätte gärna med :)

    1. Försökt hitta svaret men jag hittar det int, typiskt :S
    Nå skickar kommentaren iaf..
    2. Vanilj eller kokos
    3. Anmält mig till nyhetsbrev
    4. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/doftljus-1511.html

    Kram// Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. 1. 5 olika doftfamiljer (friska, frukt, blommor, mat & kryddor, julen)

    2. Min favorit är Clean Cotton, den passar bra både i badrummet, sovrummet och i vardagsrummet.

    3. Anmäld till nyhetsbrevet (anyatavlar@gmail.com)

    4. Här har jag länkat; http://anyatavlar.blogg.se/2011/october/yankee-candle.html

    SvaraRadera
  11. Hej, jag är gärna med och tävlar, julboken skulle onekligen bli en kanonbra julklapp till dottern :)

    Mitt svar på fråga 1: det finns fem doftfamiljer och fråga 2: jag har aldrig haft nåt ljus från Yankee Candle, så det var verkligen svårt då det finns massor som verkar dofta gott. Men jag skulle välja "Bahama Breeze" och jag skulle ha den i badrummet. Perfekt för långa, härliga bad nu under hösten och vintern.

    SvaraRadera
  12. Glömde nämna att jag anmält mig till nyhetsbrevet också.

    SvaraRadera
  13. Jag är med!

    Om jag fattat rätt så är de 5 olika "familjer"
    -Friska
    -Frukt
    -Blommor
    -Mat och kryddor
    -Julen

    Jag har ju varit och luktat på dessa ljus i butiken, MEN jag minns ju inte vilka jag gillade mest. Alla luktar ju så himla gott.
    Men eftersom de är jul skulle jag vilja säga att en juldoft är min favorit, tex CHRISTMAS EVE. Att tända ett härligt ljus som får hela rummet att lukta och osa jul, är ju helt perfekt!

    Håller tummarna att vi vinner! ;D

    annelie_nor@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Hejsan,

    1. Svar: Det finns 5st doftfamiljer: Friska, frukt, blommor, mat&kryddor och julen

    2. Min favorit är "Mountain Pine" för jag älskar lukten av trä i alla dess former, speciellt nu inför julen.

    3. Har anmält mig till nyhetsbrevet med email citcit.kuruyemis@gmail.com

    4. Länkar här
    http://vittellersvart.blogspot.com/2011/10/tavla-om-doftljus-fran-yankee-candle.html
    Hàller tummarna

    MVH Sofie Lindholm

    SvaraRadera
  15. Om jag fattade rätt så är det fem stycken. Min favorit är utan tvekan sparkling cinnamon. julens kryddor luktar alltid ljuvligt!
    Jag har anmält mig till deras nyhetsbrev och länkat hit:
    http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/10/tavling_27.html

    SvaraRadera
  16. Det finns 5 olika doftfamiljer om jag förstått rätt. Alla sorters vanilj kommer alltid att vara min favorit doft! Det är en så lugnande känsla för mig och det finns inget som kan mäta sig med vanilj doften! Vanilj funkar till allt, julen, sommaren och vilken tid på året som helst!

    SvaraRadera
  17. Hej,
    1)5 st
    2)Min favorit doft som jag provat hittills är midnight jasmine.
    Extralotter:
    Har anmält mig till nyhetsbrevet.
    Tipsar om tävlingen i min blogg:
    http://sentskasyndarnavakna.blogspot.com/2011/10/tavla-om-doftljus.html

    SvaraRadera
  18. 1. 5 stycken.
    2. Mat & Kryddor familjen är min favoritfamilj, där kan jag hitta många dofter som gärna hade fått fylla mitt hem :-)
    3. Anmäld till nyhetsbrevet, happyme@hotmail.se
    4. Bloggat: http://happymy.blogg.se/2011/october/doftljus.html

    SvaraRadera
  19. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/october/ljus-fran-yankee-candle.html

    Svar: 5

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  20. Jag är väldigt gärna med och tävlar! Jag ÄLSKAR doftljus! :)

    1. Det finns 5 olikadoftfamiljer att välja bland hos Yankee Candle.

    2. Min absoluta favoritdoft har varit densamma sen jag var 11 år; vanilj! Den doftar inte bara som den godaste bakelsen, den har även en varm och rund doft som för mej är väldigt lugnande och gör mej glad!

    3. Jag har skrivit upp mej på deras nyhetsbrev med samma mejladress som längre ner i kommentaren.

    4. Jag har tipsat om tävlingen här: http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2011/october/jag-tavlar-om-doftljus-fran-yankee-candle.html

    Håller tummarna! KRam, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Chansar på att det är fem: Friska, frukt, blommar, mat/kryddor och jul

    Min favorit är jasmin eftersom den påminner mig om barndomens somrar hos mormor som hade en stor jasmin i sin trädgård.

    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/10/doftljus.html

    Har anmält mig till nyhetsbrevet: hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag älskar yankeecandle ljus och min favorit är deras spa ljus särskilt Tangerine och Vanillia.Den än inte stark men sprider en god snabb lukt i lägenheten så jag kan varmt rekomendera spa ljusen.
    Det är 12 st i doftfamiljen. Självklart skriver jag att jag vill ha deras nyhetsbrev:anette carlsson.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Hejsan! Jag får det till 5 doftfamiljer (Friska, Frukt, Blommor, Mat & Kryddor, Jul).
    Normalt gillar jag den friska doften bäst, men nu till jul vill jag förstärka juldofterna. Jag prenumererar på Yankee Candle´s nyhetsbrev./Kram

    Marianne Eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  24. Är inte med men har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/october/doftljus-1511.html

    SvaraRadera
  25. Hej Anna!

    Är nybliven husägare och man vill ju absolut att det ska dofta ljuvligt i alla rum lagom till jul. Du får en riktigt fin julklapp i år, en baby! Verkligen avis.. Hoppas allt går bra! Jag vill verkligen vinna detta för jag älskar Yankee Candles. Efter flytten har jag ganska långt att åka för att kunna införskaffa dessa ljuvliga ljus själv och därför vore det en riktigt bra julklapp.

    Svar på fråga 1:
    De olika doftfamiljer som finns är friska, frukt, blommor, mat och kryddor, julen..

    Svar på fråga 2:
    Jag har alltid vart svag för alla dofter men Tutti Frutti står mig väldigt nära.. Köpte alltid den innan flytten.

    Har anmält mig till nyhetsbrevet också.

    Hoppas på en riktigt bra julklapp!

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  26. 5 st, friska, frukt, blommor, mat o kryddor, julen.
    Min favorit är French lavender. Helt enkelt underbar!
    = )

    SvaraRadera
  27. 1.Hittar att det finns 5 olika doftfamiljer hos Yankee Candle
    2. Älskar alla dofterna, men min favorit är den första doften jag stötte på och det är Clean Cotton
    3. Som den stora Yankee Candle vän jag är får jag förstås redan deras nyhetsbrev.

    SvaraRadera
  28. Svar 5. Hoppas att det är dessa du menar för jag hittar inget annat på sidan som skulle kunna vara en doftfamilj. Familjerna är: friska, frukt, blommor, mat och kryddor samt julen.

    Min favorit är doftfamiljen friska och i den är det Moonlight harvest som är min favorit.

    SvaraRadera
  29. 1. Det finns 100 dofter att välja på.
    1. Min favorit är "Midnight jasmine"
    Har anmält mig tilkl nyhetbrev och tipsar på FB.
    Så hoppas på turen att vinna härliga juliga doftljus.

    SvaraRadera
  30. 1. 12 st
    2. Jar-Fluffy Towels, luktar så underbart gott och man vill bara äta luften

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag har anmält mig för nyhetsbrevet,och tipsar mina vänner på facebook.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  32. 1.11 doftfamiljer
    2. peach

    Kram Monica
    (glömde i det andra inlägget)

    SvaraRadera
  33. 5 stycken doftfamiljer.
    Min favoritdoft är early sunrise.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  34. 1. 5 doftfamiljer
    2. Min älsklingsdoft är tveklöst vanilj! Är tokgalen i allt som doftar vanilj :)

    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  35. jag är med.
    1. 5, friska, frukt, blommor, mat & kryddor och julen.
    2. Min favorit är Christmas cookie eftersom som jag älskar lukten av julen och även nybakade kakor :)

    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. vilken toppen tävling. jag skulle bli den gladaste på jorden om jag vann denna :)
    för alla mina yankee candle ljus börjar ta slut och har verkligen inte råd till nya såhär i jultider...

    svaret är:
    blommor
    friska
    mat
    julen
    frukter
    så det är 5 st doftfamiljer...

    jag är helt såld i alla yanke candles dofter, men måste jag välja en så blir det lady slipper.
    bara för att den luktar så friskt, vårigt och gott. violen påminner mej om violgodis som man åt när man var liten :)

    anmält mej med emailen: johanna.hellberg@hotmail.com

    och länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/november/ljus.html#comment

    SvaraRadera
  37. Svar: 5 kategorier(familjer), jag är registrerad:D

    min absoluta favorit ( och har varit länge) är wedding day, vet inte hur många burkar av ljuset som jag har gått igenom!:D

    bloginlägget!
    http://tavlingarhosmig.webblogg.se/2011/november/yankee.html

    SvaraRadera
  38. ! 12 st
    2. Sparkling Snow

    SvaraRadera
  39. Jag vill gärna vara med och tävla.
    Det finns fem doftfamiljer.
    Jag väljer red appel wreath som favorit för äpplen doftar ju så gott och juligt.
    karolina.bergman@home.se
    Karolina

    SvaraRadera
  40. Jag är med! :)
    1. 5 olika doftfamiljer kan man välja bland!

    2. Min favorit är Vanilla Satin!

    Har anmält mig till nyhetsbrevet och länkat här: http://cjtavlar.webblogg.se/2011/november/doftljus-fran-yankee-candle.html

    SvaraRadera
  41. fem doftfamiljer

    min bästa doft christmas tree "doft av gran "
    doft av gran, frisk luft,rödrosiga kinder och doft av jul. Tänk vad ett träd kan dofta gott

    jag har redan nyhetsbrev

    tipsar på blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/

    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  42. jag tävlar gärna!
    Svar: 5 doftfamiljer.

    Jag har aldrig provat ett doftljus härifrån trots att jag länge har velat det, men jag blev väldigt intresserad av denna doft: http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=1644&TM=58&SM=151&ReturnUrl=%2fProductList.aspx%3fTM%3d58%26SM%3d151%26Color%3d1
    den verkar vara så lugnande och harmonisk på något sätt.

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. 110 stycken olika dofter, och min favoritdoft är Creamy Caramel, för att den doften är så otroligt söt och god som får en att smälta.

    Har anmält till nyhetsbrev.

    Länk på min blogg: http://malmocafe.blogspot.com/2011/11/nu-pagar-en-en-mo-god-tavling-om.html#links

    SvaraRadera
  44. Hej!

    Det finns 5 doftfamiljer att välja bland! :)

    har anmält mig till nyhetsbrevet (victoriabang83@hotmail.com)


    har tipsat : http://vickantavlar.blogg.se/2011/november/doftljus-15-nov.html

    håller tummarna! :D

    SvaraRadera
  45. Fråga 1: 5

    Fråga 2: Min favoridoft är "Nature's Paintbrush" för att den både är varm och mysig men på samma gång frisk och krispig som en solig höstdag med lite kylig luft. Löv, friskhet men en aning varma kryddor i botten.

    SvaraRadera
  46. Åh, självklart är jag med!! :)
    1. Det finns fem doftfamiljer. Friska, frukt, blommor, mat&kryddor, och julen.
    2. Min favoritdoft är Warm Spice. Det är också det enda ljuset från Yankee Candle som jag testat. Har varit sugen på att beställa hem några fler, men jag har aldrig pengar över till sånt. Hur mysigt skulle det inte va att ha ett ljus som doftar jul att brinna på vardagsrumsbordet? :)

    Jag har också registrerat mig för deras nyhetsbrev (sara_westerlund743@hotmail.com) samt tipsat om tävlingen på min blogg; http://saragunmarie.blogspot.com/2011/11/jag-tavlar.html

    Nu håller jag tummarna riktigt hårt!

    Kram, Sara Westerlund
    sara_westerlund743@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. elizabeth_johansson@hotmail.com2011-11-09 20:39

    1. 5 st
    2. Min favorit yankee candle är Cinnamon Sugar för att doften påminner så väldans mycket om hur det brukade lukta hos mormor när hon bakade bullar, åh, vad jag saknar att öppna dörren till hennes hus och andas in denna goda doft och känna mormors värme !

    Har anmält mig för nyhetsbrev och gillar på FB, håller tummarna att jag vinner detta fina pris!!

    elizabeth_johansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Det finns 12 st familjer

    Om jag hittade rätt =) och min favorit e nog Mango blossom.Jag tycker om själv frukten mango den e har en frisk smak.Och frukten i sig är fin i sina färger samt att mango sorbet glassen e ju bara för underbar god.Så detta ljus hoppas jag luktar precis det samma som smaken av frukten frisk och söt på samma gång.Har tipsat om tävlingen i min blogg

    http://mammatillhampus.blogspot.com/2011/11/tavlar-hos-tiepamandahh_8988.html

    SvaraRadera
  49. Hej jag är VERKLIGEN med och tävlar! Gud vilken rolig tävling! Älskar dom här ljusen men har aldrig haft råd att köpa själv. Det prioriteras andra saker när man bor hemifrån som bara 18 år, studerande och utan större inkomst. Hade blivit superglad om jag vann! Det finns 95 ljusdofter men om ni menar familjer så som "blommor", "frukt" osv.. Så finns det 5 doftfamiljer! - nämligen Friska, frukt, blommor, mat & kryddor, julen!

    Min favorit är Juicy Peach som luktar så gott!! Men hade gärna velat vinna en jul-doft nu när det går mot vintern! :) Kanske vinterwonderland eller sparkling cinnamon, dom låter helt underbara! :D

    Jag har anmält mig för nyhetsbrev.

    Jag är helt klart på att skriva om tävlingen på min blogg, här hittar ni mitt inlägg:

    http://theakarlssson.blogg.se/2011/november/tavling-1.html

    SvaraRadera
  50. Kanske borde motivera min favoritdoft också.. Det glömde jag i tidigare inlägg tror jag! :O

    Juicy Peach älskar jag eftersom persika är min favorit frukt-lukt! Duschtvål, shampoo, balsam.. ja allt i min lägenhet är persika så långt det går! Men tror även att sparkling cinnamon och winter wonderland kan bli mina nya favoriter eftersom kanel är den bästa lukten jag vet på julen! Winterwoderland låter helt enkelt bara helt ljuvlig! .. såå, det var mina motiveringar :)

    //Therese Karlsson.

    SvaraRadera
  51. Jag är gärna med!
    1. Det finns fem familjer: Friska, frukt, blommor, Mat & Kryddor och Julen.
    2. Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/11/15-nov-vinn-doftljus-fran-yankee-candle.html
    3. Nyhetsbrev: care69(at)live.se

    SvaraRadera
  52. Det finns fem familjer.
    Tror jag skulle välja Lilac Blossom, eller Lavendel.
    = )

    SvaraRadera
  53. Det finns 5 doftfamiljer (friska, frukt, blommor, mat&kryddor, julen)

    Jag har fått tycke för cinnamon doften, så sparkling Cinnamon skulle jag välja. Vad ger nu bättre julkänsla än en väldoftande kardemumma doft i ljuset när man kommer in. Mys på hög nivå!

    Jag har anmält mig till att få nyhetsbrev därifrån samt bloggat om tävlingen (http://suzii-suzii.blogspot.com/2011/11/yankee-candle.html)

    SvaraRadera
  54. Det finns FEM doftfamiljer. Cinnamon & Sugar är min favorit eftersom den doftar som mormors hus.

    SvaraRadera
  55. Hej!
    Jag vill självklart vara med och tar två extra lotter då jag anmält mig till deras nyhetsbrev och även tipsar om tävlingen här: http://villduvinna.blogg.se/2011/november/15-nov-vinn-doftljus-fran-yankee-candle.html

    Rätt svar tror jag är 6 (men jag hittar ingen julkategori så kanske 7)

    Favoriten är de härliga julnyheterna! Detta för att den riktiga julkänslan ska infinna sig!
    Hoppas på tur!

    Mattias
    malle48@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. 1. 5st doftfamiljer
    2. Min favorit har alltid varit Sparkling snow. Det var även mitt första ljus från dem, doftar både som nytvättat och gnistrande snö i ett!

    *Har anmält mig till deras nyhetsbrev :)

    *Har tipsat om denna tävlingen på facebook här: http://www.facebook.com/daniela.brantlind
    (Hur gör man för att få en direktlänk till ens status update?)

    * Och jag har kommenterat på 17 inlägg efter detta inlägget :)

    SvaraRadera
  57. Svaret är fem stycken

    Har bara provat två ljus ännu, men cinnamon stick är en favorit :-)

    kicki_m1@hotmail.com

    Är anmäld till nyhetsbrevet

    SvaraRadera
  58. Åh nej, lyckades precis skicka in en kommentar till här av misstag. Kommenterat på 17 inlägg ca, men fortsatte och kommentera och har nu kommenterat på 4 till så ja, det blir väl 21 kommentarer sammanlagt då :P

    Hoppas du får en fin vecka nu. Kommer absolut fortsätta att titta in här. :)

    Kram, Daniela (http://LittleMissWitty.com)

    SvaraRadera
  59. 1. Jag tror att det finns 5 st doftfamiljer :)

    2. Min favorit har varit "Beach walk", för att den helt enkelt doftar så friskt!
    Jag tror dock att "Sparkling snow" skulle kunna bli en ny favorit.. Beskrivningen låter ju underbar :)

    SvaraRadera
  60. Antal dofter: 75
    Cinnamon & Suger får mig att minnas mina jular i USA och väcker minnen som så underbara va´. Saknar den underbara atmosfären som finns där, Yankee Candles ger mig chansen att att på nytt känna mig julkär.
    Har anmält mig till nyhetsbrevet.
    Länkat på min FB: http://www.facebook.com/mclarenkaili/posts/242579429135165

    sonalewa (@) gmail.com

    SvaraRadera
  61. 5 doftfamiljer och jag är en vanilj älskare :)
    anmält mig till nyhetsbrevet och länkat till min fb sida :) hoppas jag gjort allt rätt nu, är ju inte så bra på länkar och sånt :)))))mvh Camilla Thåström krakel67@hotmail.com
    http://www.facebook.com/camilla.thastrom

    SvaraRadera
  62. cherries of snow, färgen doften och väntan på advent, den ljuvaste doft jag nånsin känt

    SvaraRadera
  63. svar 5 på frågan, glömde det

    SvaraRadera
  64. svar 5 olika på frågan, glömde det

    SvaraRadera
  65. Klart jag vill va med :)
    Det finns 5 olika Doftfamiljer
    Friska-Frukt-Blommor-Mat & Kryddor-Julen

    Min favorit doft slår överlägset andra dofter...Om jag tar ett djupt andetag och blundar kan jag riktigt känna doften av liljekonvaljblommor. "Doftar Så!!! Underbart Gott"!
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  66. 1. Fem (5).
    2. Min favoritdoft är "Red Apple Wreath", den luktar jättegott (har haft chansen att sniffa på den förut)! Inte för starkt, utan lagom mycket doft.

    Extra:
    - Jag prenumererar redan på deras nyhetsbrev sedan förra året då jag beställde ljus till en vän i julklapp. :)

    SvaraRadera
  67. Svar till tävlingen:
    Det finns 5 doftfamiljer att välja på!

    Min favorit är clean cotton, underbar doft som luktar nytvättat och fräscht!

    /Kicki
    kicki_s71@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag är med så här i sista stund!

    Jag tror att svaret ska vara FEM...!
    Jag gillar dofter av citrus bäst, känns fräscht på nåt sätt. Men eftersom jag tokälskar julen så är jag så nyfiken på julens dofter =)

    Jag anmälde mig till nyhetsbrevet!

    Ha det bra!

    lottasundin6@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. 12 stycken
    Just nu är det alla dofter som man känner vid jul. Pepparkakor, saffran, gran mm


    min mejl: justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. 1. 5 doftfamiljer, friska, frukt, blommor, mat&kryddor och jul

    2. Jag har luktat på långt ifrån alla, för tillfället är Kitchen Spice favoriten, jag har inte hittat några juldofter men jag tycker den luktar härligt juligt, och jag älskar juliga softer!

    - Har anmält mig till deras nyhetsbrev
    - Skrivit blogginlägg om tävlingen http://merrychristmas.blogg.se/2011/november/tavling-ljus-fran-yankee-candle.html

    mail: ettnamn92@live.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!