2011-10-25

Var god dröj...

Det känns som att jag sitter och väntar. Får inget vettigt gjort, är trött, slut och gnällig.Väntar på måndag.

Egentligen är det dumt att vänta på ultraljudet vi ska göra på måndag, troligen får vi inget beslut alls. Har en känsla av de kommer säga att de inte vet något säkert och att vi får återkomma i vecka 35 för ett nytt ultraljud. Så varför vänta, hoppas och tro att jag ska få veta hur jag ska förbereda mig. Dumt.

Första ultraljudet vecka 12.

Känner mig ganska låg, det är tufft att knappt orka gå 50 meter utan att behöva stanna och vila, när luften i lungorna inte räcker till. Hur ska jag orka föda normalt om jag inte har någon energi?

Nej, imorgon är en bättre dag.

Då kommer det dessutom upp en härligt juldoftande tävling här på bloggen. Jag längtar till julen, all snö, alla härliga dofter, alla ljus, julgranen och barnens längtan.
- vs -

9 kommentarer:

  1. Ja,alla längtar något,hoppas du får mer energi,och allting gå bra!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får mer energi snart, jobbigt att ha det så här! :/ Fin ultraljudsbild! Jag fick bara göra ett ultraljud och det var i femte månaden och jättedåliga bilder! :(

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt för dig! Måste vara tufft att känna så :( Jag håller tummarna för att du mår bättre väldigt snart!
    Och att imorgon blir en riktigt bra dag för dig!

    SvaraRadera
  4. Alltid spännande med ett ultraljud, passar på att ta en lott till, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får må bättre snart.

    SvaraRadera
  6. Var gärna med och tävla om en LUMEN ljuslykta från blomus hos mig: http://vanitas.blogg.se/2011/october/vinn-en-lumen-ljuslykta-fran-blomus.html

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!