2011-11-20

Adventstävlingar på gång!

Då bebis kan komma i stort sett när som helst så kommer jag inte kunna ha en daglig julkalender i bloggen så istället tänkte jag satsa på fyra adventstävlingar.

Upplägget är som så att det blir fyra separata tävlingar som pågår i ca en vecka vardera, med start kring söndag och avslut nästkommande lördag.

Varje tävling kommer ha 3-5 olika vinster bestående av finfina produkter som kommer presenteras under tävlingarnas gång. Jag hoppas att det blir lika många deltagare som under de andra tävlingarna för det här är så himla roligt!

Planen är att jag ska skicka ut vinsterna så snart jag har respektive vinnares adress, ifall ni vill kunna ge dem som julklappar, men pga bebis-situationen kan jag inte garantera att det blir så.

Vinsterna kommer absolut att postas men kanske inte pang tjoff.


För att inte missa någon tävling resp vinnarpresentation rekommenderar jag att ni följer mig på
 .
- vs -

1 kommentar:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!