2011-11-27

Andra advent - tävling - 4 vinnare!


 Paket 1

- Handcreme Dag, 25 ml.

- Myrraolja, 8 ml.

- Nagel- & nagelbandsrengöring, 8 ml.

- Nagelbandscreme, 10 ml.

- Nagelfil och träpinne.

Allt från Depend.



Paket 2

- Professional Performance Fibre-Cream Strong Hold från Syoss, 150 ml.

- Professional Performance Moisture Care-Treatment från Syoss, 200 ml.


Paket 3

- Två haklappar av plastad frotté.

- My First Personal Soap Bar från ekologiska Phenomé, 90 g.

- Mjuk graviditetsbh från Anita Maternity, storlek 75 C.

Stort tack till Anita Unique Underwear för bh:n!




Paket 4

- Dvdfilmen "Tomtetass och jakten på julen".
Svenskt tal.
_____________________________________

Tävlingen är enkel, allt du behöver göra är skriva vilket paket du vill vinna som en kommentar här nedanför.

Du kan tävla fram till kl 22.00 lördag 3/12. De fyra vinnarna presenteras dagen efter och det är en fördel att skicka sin adress till mig så snart som möjligt!
Lycka till!

- vs -

166 kommentarer:

  1. Jag tävlar om paket 2!

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med och tävla om paket 4! =)

    Mail: perssssson_@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Vilka fina paket, men om jag måste välja skulle jag vilja vinna paket nummer 2!

    Ha en härlig söndag nu!

    Mvh

    Fru P
    fru.p@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Vill gärnavara medoch tävla om paket 1 :-)
    Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill tävla om paket 1:)
    Ha det bra!
    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag skulle supergärna vilja tävla om paket nummer 3! :)

    SvaraRadera
  7. paket 1 :3<3

    annelynordlundblogg@live.com

    kram!!

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar om paket 4

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  9. Paket nummer 4 vill jag vinna :)

    beabofink@hotmail.com

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Jag önskar vinna paket nr 2 <3

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Är gärna med och tävlar, skulle jag ha turen på min sida vill jag helst vinna paket 1, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  12. jag är med. önskar paket 2!!

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fin 1a advent!!!

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Jag vill vinna nr 4 =)
    Mysigt med julfilmer inför julafton för barnen.

    MVH
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  14. jag är med som vanligt :)
    skulle vilja paket nr 4 till dottern.

    mvh
    sandra
    mejl zazza_zazzza@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. JAg är med och skulle vilja vinna paket nr 1.

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  16. Jag är med och vill vinna Paket 1! :-)

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med.
    skulle välja paket3.
    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  18. jag vill gärna vara med och tävla om paket 1.

    kram veronica

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  19. Jag är med och tävlar om paket nr.2!

    emma.albinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Vilken bra adventstävling, kul att det alla kan va med och tävla.. med tanke på de många olika vinsterna!

    Jag är jätte gärna med och tävlar om paket nr 2 :)
    Kram!

    emmsoz.devote@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Jag tävlar om paket nr1!


    justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. jag är med och vill vinna paket nr 1:D

    Mail: Linnros@live.com

    SvaraRadera
  23. Jag är med och vill gärna vinna paket nr 4
    Ha en mysig advent/ Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  24. Jag är med skulle vilja paket nummer 4 skulle passa bra med en julfilm nu så jag och min systerdotter har något att göra medans vi
    väntar på julen :)

    SvaraRadera
  25. Jag vill jättegärna vara med och tävla och vill vinna paket 2! :)

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Håller tummarna att vi vinner paket nummer 4 =)

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är med. Håller tummarna och hoppas på vinst nummer 4 till mina barnbarn.
    Kent kennertnilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag är med och om jag vinner skulle jag vilja ha pkt nr1, håller tummarna
    emma
    emmar23@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Paket 1 vore en perfekt julklapp till mig själv! :)

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med och tävlar om paket nr.1

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/11/3-dec-vinn-ett-av-fyra-paket.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  31. jag vill vinna nr. 1. har nyss slutat bita på naglarna så skulle va super bra med ett kit som gör dom fina :)

    SvaraRadera
  32. Trevlig advent. Vinner gärna paket 2!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  33. Är med!!


    Skulle vilja vinna paket nr 2 väldigt gärna!


    Länkat från bloggen: http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/november/3-dec-vinn-ett-av-fyra-paket.html


    Nu jag lämnar en kommentar
    för att se om det är jag som får svar
    att jag vunnit detta kit
    och att det har blivit mitt

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med och tävlar och hoppas på att vinna filmen TomteTass.

    Har även tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/november/paket-312.html

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  35. Hej!
    Jag är gärna med i din utlottning, om jag vinner så paket nr. 2 Syoss vore inte helt fel.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle vilja vinna paket 1. Min syster klagar alltid på mig att jag inte tar hand om mina naglar ordentligt, så det här skulle vara perfekt, då har jag ingen ursäkt att inte se till att de ser snygga och ordentliga ut.

    SvaraRadera
  37. Hej jag är gärna med och tävlar om paket 1! :) Vore kul att fixa naglarna till jul.

    Helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. jag vill gärna vinna paket 1 :)

    SvaraRadera
  39. Jag är med och tävlar om paket nr 2:)

    mail: julia_tellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Claudia Hogan2011-11-27 22:19

    Jag är gärna med och tävlar om paket 1 , skulle sitta fint med fina naglar nu till jul. Och om jag vann skulle jag passa på att ge lite manikyr till min mormor. Det skulle hon behöva ! :)

    Kram Claudia

    claudiahogan52@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med och tävlar. Om jag har turen med mig tror jag nog att jag skulle satsa på paket 1 i första hand.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  42. jag tävlar om paket 2 :D idajosefin@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag tävlar om Paket 1. Vill få fräsha och snygga naglar till jul och alla fester.
    Kramar!
    /Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Har jag turen att vinna vill jag ha paket 1 :-)
    Naglarna behöver all vård dom kan få såhär mitt i vintern.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  45. Jag är jätte gärna med. Jag skulle vilja vinna paket nr 1.

    SvaraRadera
  46. Jag är gärna med och tävlar om paket 1 :)

    Kram
    karro.1992@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. jag vill vara med och tävla om paket 1. hade blivit överlycklig om jag vann :D

    kram, linnea.dofs@hotmail.com

    http://linneadofs.blogg.se

    SvaraRadera
  48. jag vill vara med och tävla om paket nummer 4 :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. jag skulle vilja ha paket 1 :)
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Är gärna med och tävlar om paket nr 4.

    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag skulle vilja ha paket nummer 2 :)
    paaatypalm@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Hej där! Jag skulle mer än gärna vilja vinna paket 2. Jag håller tummar, tår och allt där emellan! lovisa.alehagen@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Hejsan! Jag vill gärna vara med och tävla om paket nr 1./Kram

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  54. paket 4

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  55. Paket 1 helt klart, vore lovely <3

    SvaraRadera
  56. Paket 3! Min bästa idé är att utrustas med frotté, tvål är Phenomé och bh ger liberté!

    Karin F
    kakasvea@yahoo.com

    SvaraRadera
  57. Paket 2 vore toppen :)
    Mitt hår är slitet och nött,
    blir på detta så trött!
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag vill vinna paket 1! :)

    ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  59. Klart att jag vill prova lyckan! Jag kan verkligen inte välja alla 4 paketen är super bra, sa det spelar verkligen ingen roll vilket jag far!!! Jag älskar overaskningar!

    jennyou@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag är me & tävlar om paket 4.Tina olsson Pluppelina2@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Jag vill vara med och tävla om paket 4 :)

    themoviediaries@hotmail.se

    SvaraRadera
  62. Jag ä gärna med och tävlar om paket nr 4.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  63. Jag skulle gärna vinna Paket 1, älskar att pyssla med mina naglar! :)

    SvaraRadera
  64. Paket 2 :)

    /// Matilda

    betty_bop_2001@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Paket nr 3 skulle jag gärna vilja vinna. Tror bh storleken skulle passa fint :)

    Kram!

    SvaraRadera
  66. jag skulle vilja vinna paket nr 4 till mina söner.. dom hade älskat det.. de e filmm galna båda 2.

    chanetteofsweden@hotmail.se

    SvaraRadera
  67. (Julfilm)Paket nr 4 vore kul att vinna;)

    SvaraRadera
  68. Jag är med och tävlar om paket nr 1.
    Hoppas på lite tur för mina naglar behöver mycket vård.

    SvaraRadera
  69. Tävlar om paket nr 1 och hoppas på längre snyggare naglar till Jul :)

    ha det gott alla

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  70. Tävlar om paket 1. :)

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Johanna Gustavsson2011-11-28 14:19

    Jag är gärna med och tävlar om det fina paketet nr 2!

    *Fingers crossed* =)

    /Johanna G
    johanna@backbone.se

    SvaraRadera
  72. Jag är gärna med och tävlar om paket 2!
    sofia.westerlind@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Åh jag skulle mer än allt vilja vinna paket nr 2. Min mamma älskar deras produkter och jag skulle vilja ge henne det i julklapp! :) Kram

    SvaraRadera
  74. Paket nr 4 till brorsdottern!

    fotboll@billshemsida.se

    SvaraRadera
  75. Är jättegärna med!

    Skulle vilja vinna paket 1 i julklapp till min mamma!

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  76. Jag skulle vilja vinna paket 4

    wall.chel@swipnet.se

    SvaraRadera
  77. paket två skulle jag vilja vinna!
    irene_e@spray.se

    SvaraRadera
  78. Jag är gärna med och tävlar om paket 1.

    dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  79. Jag skulle väldigt väldigt gärna vilja vinna paket 1! :)

    KRAM

    sannafernqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Skulle vilja tävla om paket 2! :D
    mail: tivolimaria@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Inga-Lill W2011-11-28 17:25

    Paket 1.Jag inser att jag bör vårda naglarna mina så att de blir fina. Därför vill jag vinna detta kitt och håller tummarna att de blir mitt.
    Må gott
    Inga-Lill famwarnil@hotmail.om

    SvaraRadera
  82. Jag är med och tävlar om paket 2!
    Mail: odajonsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Jag är självklart med och paket nr 4 vill jag slåss om

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. jag är jättegärna med och tävlar om paket nummer 1!
    Kram
    lakeyours.devote.se , asjodin@live.se

    SvaraRadera
  85. Valet är lätt
    önskar mig nummer ett!

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Vill gärna vinna paket 1.

    carinbjurstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. jag vill gärna vara med och tävla om paket 2! kramkram

    SvaraRadera
  88. Hej och glad första advent :)

    Paket nr 4 skulle jag vilja vinna.

    annie.gustavsson@gmail.com

    SvaraRadera
  89. Jag vill vinna paket nummer 1 (och fyra)

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  90. Heidi Lundgren2011-11-28 20:15

    Jag vill tävla om paket nummer 4!

    hajjdi@live.se

    SvaraRadera
  91. Jag är gärna med och chansar på paket nr 3.
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Godkväll! Är gärna med och tävlar om paket 1 ;)

    Ha en fortsatt trevlig kväll!

    Johanna_svene@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Jag skulle vilja ha paket nummer 4.
    Skulle vilja krypa upp i soffan och bara mysa med en bra film:)

    SvaraRadera
  94. Jag vill tävla om paket 1 :)

    jaagheterjonna@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Jag tävlar om paket 1

    SvaraRadera
  96. Mina spruckna vinternaglar skulle älska paket 1! :-)

    SvaraRadera
  97. HO HO HO :-)
    Jag är jättegärna med och tävlar om paket nr 4.

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  98. Jag skulle vilja vinna paket nr 3 :) Bh:n är i min storlek också, perfekt!

    Kram Monia

    SvaraRadera
  99. Paket nr 1 det är välbehövt när man glömmer att ha handskar på sig i blåsten.

    SvaraRadera
  100. Torra, frasiga händer med spruckna nagelband är inte jättetrevligt direkt.
    Därför skulle jag vilja vinna paket nr 1. Precis vad jag behöver just nu.

    Lojsipojsi@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Jag är gärna med och tävlar om paket nummer 2!
    Har världens jobbigaste hår och använder mkt produkter! :)
    victoriabang83@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Önskar vinna paket nr 1 nu när händerna är så torranoch ett nytt nagellack är alltid kul!

    SvaraRadera
  103. paket 4

    leah@sverige.nu

    SvaraRadera
  104. Eva:
    PAKET ETT
    mina svamprensarhänder önskar hett!
    quanena@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. paket nr 1

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  106. Jag skulle bli jätteglad om jag vann paket nr 1.

    karolinakarlsson1@hotmail.se

    SvaraRadera
  107. Jag är med och tävlar om paket 1!
    Malin_f85@hotmail.com

    SvaraRadera
  108. Paket nummer 2 vill jag tävla om :)

    Mail: lollet@hotmail.com

    SvaraRadera
  109. Jag är med och tävlar om paket nummer 2 :) ihih

    SvaraRadera
  110. Jag vill gärna tävla om paket 4!

    SvaraRadera
  111. Jag vill gärna vara med och tävla om paket 1 till min dotter som har varit duktig och slutat bita på naglarna. Nu har de blivit riktigt långa för första gången så hon borde verkligen håller efter dem nu.
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  112. paket 2

    mija.lundkvist@home.se

    SvaraRadera
  113. Paket nr 2

    lac69@home.se

    SvaraRadera
  114. Jag vill jätte gärna vinna paket 2 :D

    SvaraRadera
  115. Paket nr 1
    jennyax@home.se

    SvaraRadera
  116. paket 2
    felicialu@home.se

    SvaraRadera
  117. Jag är med! Om jag vinner vill jag ha nr. 1! :)
    mail: thatisme_1996@hotmail.com

    SvaraRadera
  118. paket 4
    ellah@home.se

    SvaraRadera
  119. Jag skulle vilja vinna paket 1 =)

    SvaraRadera
  120. paket nr: 4 passar pefekt till julmyset. min mail: nossfolo05@hotmail.com

    SvaraRadera
  121. jag skulle vilja ha paket 1, skulle sitta fint nu på vintern när naglarna och händerna är lite slitna !

    evelinarasu@live.se

    SvaraRadera
  122. paket nr 4

    jocke860@sverige.nu

    SvaraRadera
  123. paket 4
    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  124. Jag är med - paket 1 :)

    martiinawiiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  125. Superfina paket :) Jag tävlar gärna om paket nr 4 en perfekt julklapp till min hund tokiga tjej :)

    frajjdo@hotmail.com

    SvaraRadera
  126. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla om Paket 2 :)

    Mejl: zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  127. jag skulle vilja vinna paket nummer 1 :)

    //e-mmeliiie@hotmail.com

    SvaraRadera
  128. Jag vill gärna vinna paket nr. 2 :-)
    Mvh Maria
    riis.maria@gmail.com

    SvaraRadera
  129. Hej! Jag vill vara med och tävla om paket 2!

    /Gloria/ gloria780605@hotmail.com

    SvaraRadera
  130. jag vill vinna paket nr 4 :)

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  131. Hallå! Jag skulle vilja tävla om paket nummer två.

    Julhälsningar från Isabelle
    (b3llis_@hotmail.com)

    SvaraRadera
  132. jag skulle gärna vilja vinna dvdn, dottern skulle älska den då hon som jag älskar allt med julen :)

    SvaraRadera
  133. Paket 2 :D :D :D wiiieee

    mitsukononame@gmail.con

    SvaraRadera
  134. Jag tävlar om paket nr 1 :D
    Mail: kasamark2@hotmail.com

    SvaraRadera
  135. hej!
    jag tävlar gärna om paket två. mitt hår är katastrof!

    mvh Nina nina_bergquist@bergnet.se

    SvaraRadera
  136. Jag är med och tävlar om paket 3! :)


    KRam

    ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  137. Jag vill vinna Paket 1!:D

    felly98@hotmail.com

    SvaraRadera
  138. Pisseluringen2011-12-01 18:47

    paket 1

    pisseluringen@spray.se

    SvaraRadera
  139. Jag är med och vill vinna paket 4.
    Hälsning Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  140. Jag tävlar om paket 2.

    Mvh
    Katarina
    katarina@harju.st

    SvaraRadera
  141. Härliga priser du lottar ut, jag väljer nummer 4 för mysiga filmstunder.
    Mvh
    Anneli
    anntir@yahoo.se

    SvaraRadera
  142. Hej!
    Jag vill gärna vara med och hoppas på paket 4 som jag tror blir den perfekta julfilmen för familjen den hela!
    Hoppas på tur nu! Stor kram till dig och lycka till med allt!!

    Malin, malin_rautila@hotmail.com

    SvaraRadera
  143. När jag nu är inne i den sista tredjedelen av min graviditet är det bara att konstatera att jag verkligen skulle behöva en gravid-bh.
    /Karin

    prinsessan1974@hotmail.com

    SvaraRadera
  144. Jag hade velat vinna paket nr 4. Vilken superbra julklapp till äldsta dottern

    happyme@hotmail.se

    SvaraRadera
  145. Jag vill tävla om paket nummer 1! :)

    petralosonci@hotmail.com

    SvaraRadera
  146. Paket nr 2 verkar trevligt :-)

    /wihlborgskan"at"gmail.com

    SvaraRadera
  147. Jag vill gärna tävla om paket 2 :)

    /evelinevolle@live.com

    SvaraRadera
  148. jag önskar paket 4 till mitt älskade barnbarn

    SvaraRadera
  149. Jag vill få paket 2 i mitt paket om jag vinner.

    SvaraRadera
  150. Hej!

    Kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla om paket nummer 3!

    karin.sjomar@gmail.com

    SvaraRadera
  151. Hej! Jag vilja tävla om paket nummer 1 <3
    lightfearie90@telia.com

    håller tummarna*

    SvaraRadera
  152. Hej :-)
    Paket nr 4 önskar jag inna..EN härlig julfilm med barnen uppkrypna i soffan, sin tonprsålder till trots är det något de gillar med just julfilm..
    Mejladress wingsoflove33@hotmail.com
    Tackar och önskar en fin 2:a advent
    //Ella

    SvaraRadera
  153. Paket nummer 4 vore juligt att få vinna, då kan vi i den äventyrliga världen ett tag försvinna!! :-)

    SvaraRadera
  154. Skulle verkligen vilja vinna paket nummer 4. Då kan jag se Tomte Tass ihop med min systerdotter när jag ska vara barnvakt =)

    SvaraRadera
  155. Jag håller tummarna för paket 4, en film som vi aldrig har sett!! Hoppas hoppas! :)

    Susanne L G
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  156. gullig film i paket 4 vore den perfekta klappen till barnet mitt

    SvaraRadera
  157. Jag vill vara med och tävla om paket nr 2.

    davidprojekt@gmail.com

    Hälsningar
    David

    SvaraRadera
  158. Jag skulle vilja vinna paket nr. 4
    Tomtetass och jakten på julen, min 7-åriga dotter skulle bli superlycklig över detta paket och jag också, det verkar vara en film som man blir glad av och som ger härlig stämning för hela familjen.
    krisj@telia.com
    MVH/ Kristina Johansson

    SvaraRadera
  159. Yana Eriksson2011-12-03 21:06

    Jag är gärna med och tävlar om paket 1,
    mina händer är rysligt eftersatta och skulle behöva ett lyft!

    TREVLIG ADVENT!
    YANA
    yana.eriksson(att)hotmail.se

    SvaraRadera
  160. Hej!

    Jag vill jättegärna vinna paket nr 1!! :)

    Trevlig lördagkväll!

    Kram

    SvaraRadera
  161. TomteTass låter bara för gulligt. Den skulle göra succé här hemma och på köpet skulle jag bli hjälte.

    /Johan
    johankan(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  162. Paket nummer fyra, så skulle jag slippa film hyra.
    När barnen kommer på besök, slipper vi allt stök.

    asaisobel@gmail.com

    SvaraRadera
  163. Jag vill tävla om paket nr 1. Längtar efter ledighet och att kunna fixa häder och naglar, få dom snygga och njuta av det i flera dagar!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!