2011-11-28

Äntligen snö!

- vs -

5 kommentarer:

  1. Här kom också snön igår :) Perfekt första advent!

    TACK för gratulationen! Det är klart du ska ta tag i körkortet, jag trodde aldrig att jag skulle skaffa körkort. Men det är otroligt skönt nu när det är gjort :) (Även fast jag inte vågade köra igår när det tok snöade :D)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. sådär mycket? :O jag bor i norra norrbotten och har ändå ingen snö :c vars bor du? :0

    SvaraRadera
  3. Ååh vilken lycka! Här har det inte kommit en endaste liten flinga.. :(

    SvaraRadera
  4. Åååh vad mysigt!! Det kan vi i Göteborg glömma den närmsta tiden tror jag allt... bara blåst och regn som gäller här. :(

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar bild. Längtar efter snö nu.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!