2011-11-05

Barnens önskelistor...

Det är lika bra att börja i tid...

Jag vill gärna vara ute tidigt med både födelsedagspresenter och julklappar, allt för att slippa eventuell panik när dagarna plötsligt närmar sig i ilfart.

Storasysters önskelista:
  • Väckarklocka 
  • Adidas-väska (modellen på bilden, färg varier men mörk ska den vara...)
  • Prenumeration på tidningen Pets
  • Kläder (svårt att specificera, hon är ganska petig)
  • En OnePiece (helst leopardmönstrad)
  • Whiteboard (vit med pennställ)
  • Fårskinnsstofflor
  • Iphone
  • Nymfparakit med bur
  • Laptop (rosa)

Lillebrors önskelista (både födelsedag & jul):

  • Lego
  • Bilar
  • En radiostyrd Monstertruck (helst guld- eller orangefärgad).
  • Tågbanedelar (båda räls, tåg och andra tillbehör)
  • Bilar 2 på dvd
  • Fårskinnsstofflor (mammas önskan)
  • Ryggsäck Pick & Pack Gul <-----
  • Sällskapsspel
  • Nintendo 3DS
  • Spel till Nintendo 3DS
  • Böcker (gärna Pixi)
  • Gosedjur, helst hundar
  • Bilmatta (lekmatta emd bilvägar)
Sedan tror jag att bebis önskar sig en babysitter "nuna" från Leaf och kanske en bilstol...
- vs -

11 kommentarer:

  1. En OnePiece finns på min önskelista också :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag gillade väskan med traktorerna :)

    enkla nettan
    anette carlsson

    SvaraRadera
  3. Såg att du är med och deltar i en tävling inne hos mig. In och prova turen i den nya också :) kram

    SvaraRadera
  4. Ja men det är bra att vara ute i god tid!
    T o m jag som aldrig planerar annars har börjat planera folks julklappar :)

    // Ida F
    i_flygare@live.se

    SvaraRadera
  5. Firar att jag har fått över 100 följare med att köra en extra tävling: http://vanitas.blogg.se/2011/november/vinn-mascara-och-lappglans-fran-face-stockhol.html

    Vore kul om du ville vara med och tävla :)
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  6. Ja det är bra att vara ute i god tid, något jag sällan är ;) Lycka till med julklappshandlandet!

    SvaraRadera
  7. Vilka långa och bra önskelistor! :) Jag har också börjat lite smått med julklappsshoppandet..

    SvaraRadera
  8. Vilka bra önskelistor! :)

    De adidas väskorna var inte populära för allt för länge sedan, sedan flyttade jag till England och ALLA hade dem. Flyttade hem igen nu i slutet på Augusti och helt plötsligt fanns de överallt här med. Roligt hur fort trender förflyttar sig.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!