2011-11-15

Bio-Oil!

Har ni hört talas om den här oljan? Jag ska testa den och se om jag märker någon skillnad på mina ärr och ojämnheter i huden, tycker att det ska bli så spännande!

Klicka på bilden för
mer information.
Bio-Oil har tagit världen med storm och är den hudvårdsprodukt som det säljs mest av i kategorin hudvård för ärr och hudbristningar. Bio-Oil har skapats för att göra bristningar, ärr och ojämn hudton mindre framträdande.

Bio-Oil innehåller den banbrytande ingrediensen PurCellin Oil™ som gör formuleringen lättflytande och möjliggör riktat upptag i huden.


Oljan absorberas snabbt av huden utan att bli kladdig samtidigt som den hjälper nyckelingredienserna A- och E-vitamin, naturliga växtoljor av ringblomma, lavendel, rosmarin och kamomill att verka optimalt.

Då olja är syrefritt så tillåts de naturliga växtextrakten och vitaminerna att behålla sin fulla potens och därmed verka mer effektivt.

Bio-Oil är multifunktionell och kan användas över hela kroppen och i ansiktet.

Enligt beskrivningen bör man använda oljan i tre månader för att se resultat så jag återkommer med korta notiser under de kommande tre månaderna och en slutlig utvärdering i februari/mars.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Spännande att se om det håller det den lovar :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej

    Har sökt men inte lyckats se om du skrivit något om hur denna olja har fungerat. Vore spännande att höra om det gett några resultat.

    //Anna

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!