2011-11-27

Fina födelsedagspresenter...

Av älskade familjen fick jag det här ljusfatet från Sagaform, som jag ju önskat mig, Kaffetryfflarna på fatet och en Aladdin Mörk choklad.

De finaste födelsedagskorten såklart, frukost på sängen, min favoritmiddag och mys i soffan.







Jag fick även en fin julgrupp (kommer i ett annat inlägg), mjuka raggsockor, presentkort på hårinpackning och huvudmassage, en spark med tillhörande bebislåda och ett sällskapsspel. Kanonpresenter varenda en!

Det har snöat lugnt hela dagen och det är så fint, ljust, rent, vitt och aaaah, äntligen är julkänslan här!



- vs -

1 kommentar:

  1. Vad fint att du fick det du önskade dig, låter som en riktigt bra födelsedag.
    kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!