2011-11-26

Födelsedag, storm & huvudvärk!

Berit har varit på besök hela natten och halva dagen, hon tog med sig snö och det är jag glad över. Den födelsedagspresent jag gärna klarat mig utan var huvudvärken som bråkat med mig hela dagen.

Frukost på sängen, sång och presenter från finaste familjen har gjort att dagen varit bra. 

Bilder kommer upp så snart båda mina kameror slutat vara så himla omedgörliga. Den ena kameran säger att batterierna är slut trots att de är helt nyladdade och den andra kameran går inte att ladda alls då adaptern krånglar. Gissa om det är frustrerande? Den ena ska ju fungera som backup för den andra och tvärtom men där fick jag för att jag äger för mycket...

Återkommer när energi är tillbaks, trycket över huvudet släppt och när jag ahr något vettigt att skriva. Det bör vara imorgon, då ska jag dricka Blossa Glögg, ta fina bilder och fika med fina vänner.

Tävlingarna fortsätter dock som vanligt!
- vs -

1 kommentar:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!