2011-11-22

Första advent - tävling - 3 vinnare!



Paket 1


- Superfina boken "Vi letar konstiga bilar" av Ulf Nilsson och Sarah Sheppard.

- Roliga kvartettspelet
"Barnboksvännerna".

Stort tack till Hjelm Förlag AB för spelet!





Paket 2


- Lotion  with Aloe Vera for sensitive skin från LdB, 250 ml.

- Pure & Natural Moisturizing Day Care från Nivea Visage, 50 ml.






Paket 3


- Blow-Dry Styler for all Brunettes från Toni & Guy, 200 ml.

- Diadem från H&M.








Tävlingen är enkel, allt du behöver göra är skriva vilket paket du vill vinna som en kommentar här nedanför.

Du kan tävla fram till kl 22.00 lördag 26/11. De tre vinnarna presenteras dagen efter och det är en fördel att skicka sin adress till mig så snart som möjligt!
Lycka till!
- vs -

98 kommentarer:

  1. Hej och tack för chansen! (:

    Jag skulle vilja vinna paket nr 2! Gillar och behöver hudvård nu i den torra vinterluften (:

    larssonhannah@live.se)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja vinna paket nr 1 faktiskt, vore ju kanon till våra stora killar som börjat läsa rätt bra nu och som gillar sällskapsspel! :)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. jag är gärna med.. vill gärna vinna paket nr 1 till äldsta sonen.

    kram veronica

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Jag är med! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha paket nummer 3 :)

    emma.albinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Är gärna med och tävlar, vill vinna paket 2.
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  6. Är gärna med och tävlar om paket nr 1 till min biltokige lille son vore en perfekt julklapp.

    Annica

    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. jag är ju självklart också med och skulle vilja vinna paket nr 1 till min 2 årige son.

    mvh
    sandra
    mejl zazza_zazzza@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. isabellesmamma2011-11-22 09:53

    jag är med och vinner gärna paket 1 !!

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  9. Jag är med och tävlar om paket nummer 1 :)

    beabofink@hotmail.com

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vara med... och vinner jag så väljer jag paket nr 2!

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med.
    skulle välja paket nr2.
    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med och tävlar och hoppas vinna paket nr 2.

    SvaraRadera
  13. Jag är med. Vill gärna vinna paket 1 till min dotter!

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  14. Jag skulle vilja vinna paket 1 till min lilla skitunge i julklapp! :D

    SvaraRadera
  15. Jag håller tummarna för paket 1! Det hade blivit en högt uppskattad julklapp till en av brorssönerna.. :)

    SvaraRadera
  16. Vinner mer än gärna paket nr 1 till barnbarnen.
    Tack på förhand!

    SvaraRadera
  17. Jag är supergärna med och vill vinna nr 2

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag skulle vilja vinna paket 2 får alltid ta hand om min hud extra noga på vintern även fast jag har en massa hudkrämer så går det alltid åt en massa så detta kommer till väl användning

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Jag vinner gärna paket nr 2!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med och tävlar om paket nr.1.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/11/26-nov-vinn-ett-av-tre-paket.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  21. Hej, vill gärna vinna paket nr:2, hejhej...
    / Anette

    SvaraRadera
  22. Jag skulle vilja vinna paket 2!

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag skulle vilja vinna paket nummer 2!
    Kram :)

    sofia.westerlind@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är med :) Vill vinna paket nummer 3 :)

    perssssson_@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag vill gärna vinna paket nr 2
    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  26. Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om paket 2.
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Skulle gärna vinna paket nr 2. Då kan min kusin barn och jag ha mysigt efter badet.


    dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  28. Hej!
    Jag vill gärna vara med och paket nr.2 lockar mest.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  29. Hej,
    jag är gärna med och tävlar om paket 1 till min kille som börjat intressera sig för bokstäver :)
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Om jag har turen att vinna skulle jag välja paket 1, skulle passa perfekt till lillkillens första rum i läshörnan som vi håller på att göra i ordning.

    Håller tummar och tår för oss!

    SvaraRadera
  31. Hej!

    Jag håller mina tummarn för att vinna paket 1!

    Dottern hade älskat det!

    MVH
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  32. Jag önskar att jag vinner. Då jag gärna skulle vilja ha paket nummer 2! :D

    hanna.sh@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med och tävlar. Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha nr 3.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  34. Paet nummer 2 vore helt perfekt för mej!

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Paket skulle det ju stå, ja jag är nykter!

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. jag vinner gärna paket 1, för bilar är en passion för både man och son och vore en perfekt julklapp till "herrarna"

    SvaraRadera
  37. Jag är med!

    vinner gärna paket 1, men tävlar gärna om alla :D

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha paket nr 1.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  39. Paket nummer två
    vill jag gärna få ;-)!

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  40. Pappan Anders2011-11-22 23:18

    Jag vill va med :-) Hoppas vinna paket nummer 1.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag hoppas på att vinna paket nummer 3!

    Ha en härlig vecka och lycka till med allt det andra ;)

    Mvh

    Fru P

    SvaraRadera
  42. paket nr 2
    mimmi72@sverige.nu

    SvaraRadera
  43. paket nr 3
    sandra88@sverige.nu

    SvaraRadera
  44. paket Nr 1

    jocke860@sverige.nu

    SvaraRadera
  45. paket nr 2

    lac69@home.se

    SvaraRadera
  46. Paket nr 2

    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  47. paket 2

    pia.hj@telia.com

    SvaraRadera
  48. Jag tävlar gärna om paket 3!

    Hälsningar,
    Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag vill vinna paket 2! :-)

    gunilla.by@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Åh, jag skulle vilja vinna paket nr.2! =)

    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Kul med lite tävlingar.
    Vill vinna Paket 1
    Är tänkt att ifall jag vinner så skall barnbarnet få en extra julklapp...
    ejsa_ej@hotmial.com

    SvaraRadera
  52. Jag är med och skulle ivlja vinna paket 2 om jag vann! :)

    malle.95@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Nummer 2 vore jag glad om jag vann.Huden behöver all återfuktning den kan få

    SvaraRadera
  54. Paket 2 med LdB som julklapp till mamsen!

    fotboll@billshemsida.se

    SvaraRadera
  55. Jag skulle gärna vinna paket nummer två!

    SvaraRadera
  56. Och min mailadress är cillaberg@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Paket nr 2 tack!

    jonasbaxtrom@gmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag kastar väl in en kommentar och hoppas du mej som vinnare drar! Paket nr 2! skulle göra mej glad och mjuk, har jag då tur blir min man extra kramsjuk!

    SvaraRadera
  59. Jag är med! Vill vinna paket nr 2 till flickvännen.
    http://pappadennis.bloggplatsen.se/2011/11/23/6725605-forsta-advent/

    SvaraRadera
  60. Paket 2 hoppas jag vinna.
    Passerat 50 år nyligen och märker att jag måste hålla formen, då tränar jag 3-4 ggr/vecka och vill även vårda huden med att tillföra fukt.
    Paket 2 är hjälpen för ett fint skal.

    SvaraRadera
  61. Hej jag är gärna med och tävlar! :)
    Skulle jätte gärna vilja vinna paket 1 till min son! :)

    helenewiklund@hotmail.com

    Hoppas på tur =)

    /Helene

    SvaraRadera
  62. Monika O-sson2011-11-23 23:00

    Jag är med och vill försöka vinna paket 1 till mitt barnbarn.
    Varm hälsning från Monika
    Mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  63. Jag vinner gärna peket nummer 3
    Efter att ha klippt mig hos Toni&Guy och dem fick göra va dem ville så blev jag av med ALL MIN LUGG och en kyckling gul effekt på sidan av huvudet så har jag nu låtit det växa och är brunett.T&G är hur som helst outstanding på att klippa och deras produkter håller säkert samma standard!

    SvaraRadera
  64. Hej
    Jag vill gärna vara med och tävla om paket nr 2.
    - Fodralet på gumman har blivit lite slitet, grått och nött. Det skulle göra susen för mitt face- ack ja så trött!

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Paket 1 vore suveränt, det skulle garanterat bli mycket uppskattat!

    MvH, Lina
    avsrules(at)swipnet.se

    SvaraRadera
  66. Jag skulle vilja vinna paket 1, är moster till en pojke som läser allt han kommer över nu och älskar fordon..

    kicki_s71@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. En känslig torris tävlar gärna om paket NR 2 !!=D SKOJ med tävlingar!

    xenza74@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag önskar vinna Paket 2 till min älskade mor <3 <3 <3

    Hàller tummarna
    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  69. Nummer 2 skulle jag vilja vinna! ;)

    SvaraRadera
  70. Ja, jag är med och vill gärna vinna Paket nr: 2.

    STORT TACK för en trevlig tävling!
    Christina Bergström tilltin@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Vilken tur att jag såg denna tävlingen så här i slutet av dragningen för jag skulle bli jätteglad att vinna spelet i julklapp till Lillgrabben. Skulle bli perfekt att vinna.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvaraRadera
  72. Jag vill gärna vara med i tävla, vill vinna paket nummer 2 :)

    jaagheterjonna@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Är med !

    Skulle välja paket 1 till min lilla flicka om jag vann :)

    johanssonlina84@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Jag provar och jag vill vinna boken och spelet. Konstiga bilar verkar vara en intressant bok.
    maladressen kennertnilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Jag är med och vinner helst paket 3 (spelet i paket 1 är en STOR favorit här hemma)

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  76. Vad kul!
    Jag skulle otroligt gärna vinna paket 2!
    Spännande...

    amandaheijbel@gmail.com

    SvaraRadera
  77. Paket 1 är en superb klapp till barnbarnet!!

    Hälsn.
    Majsan L. :-)

    SvaraRadera
  78. Hej!
    Jag vill gärna vara med och skulle vilja vinna paket 1 som skulle bli en perfekt julklapp till mina boknördar till barn ;)

    Håller tummarna!
    Malin

    malin_rautila@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Paket nr 2 skulle vara en höjdare. En julklapp till mig och en till min bästa kompis!
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  80. Jag vill gärna vara med och tävla om paket nr 2. Precis vad min torra hud behöver just nu!
    pallella@spray.se

    SvaraRadera
  81. Jag är med och vill jättegärna vinna paket nr 3.
    roennlid@yahoo.se

    SvaraRadera
  82. Paket nr 1! Hoppas tomten är tidig :-)



    Mvh
    Stina
    stira@live.se

    SvaraRadera
  83. Jag hoppas på paket 1 som skulle bli en uppskattad julklapp!
    håller tummarna!

    mattias, malle48@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Jag skulle vilja vinna paket 3.

    victoria@svenssonutas.se

    SvaraRadera
  85. Jag är gärna med och tävlar om paket nr 2

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/november/3-paket-2611.html

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  86. Jag vill tävla om paket 2:)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Jag skulle vilja vinna ettan! :D

    SvaraRadera
  88. Jag deltar gärna. Paket nummer 1 vill jag vinna till mitt barnbarn. Han brukar säga "De e konstiga bilar,farmor" "Vad heter den bilen?". När vi är ute och åker.
    Må gott!
    Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Jag är med och skulle vilja vinna paket 1, en perfekt julklapp till min lille kille :)

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  90. Jag är med och jag skulle vilja vinna paket nr 1, den skulle mina söner gilla ^^,

    SvaraRadera
  91. Jag är med och tävlar om paket nr 1. Hade passat perfekt till mina tvillingar där den ena är tokig i fordon och den andra i spel.

    SvaraRadera
  92. Jag vill vinna paket 1 till min lilla skrutt unge! Hon skulle bli glad!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  93. Jag vill vinna paket nr 2
    Julklapp till frugan :)

    mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  94. Jag vill vinna paket 1

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  95. Jag hoppas få vinna paket nr 2

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!