2011-11-06

Grattis till 10 vinnare!

Till att börja med vill jag tacka KarolinaPierre Robert som sponsrat med de fina priserna!

Jättekul att så många av er ville vara med i tävlingen. Ni var så duktiga på att ta extralotter och det känns bra att jag hade så många vinster att fördela.

Vinnarna är följande:

1. Johanna - Bara jag och min blogg

2. Beatrice - Beabofink

3. Anneli - Vanitas

4. Liselotte - Liselottess

5. Emely - Emssan

6. Nathalié - Yarp

7.  Ida F - utan blogg

8. Alicia - Alicia Siverman

9. Nettan Klar - utan blogg

10. Jeanette S - Helt vanligt liv 

Stort grattis till alla 10!

Skicka er adress till vittellersvart@gmail.com så kommer vinsterna med posten inom kort.

Ni som inte hade turen att vinna denna gång får gärna vara med i någon av de andra tävlingarna som är igång här i bloggen:

Boob Topp - avslutas 9/11.
Yankee Candle - avslutas 15/11.
Ecolyxica underkläder - avslutas 20/11.
CozyOne - avslutas 22/11.
- vs -

8 kommentarer:

  1. Jippie! Jag vann. :)
    Grattis till de andra också! :D

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt, tusen tusen tack!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Jag har mailat :)

    SvaraRadera
  4. Tusen Tack, så roligt. Mailar min adress alldeles strax.

    SvaraRadera
  5. TACK så mycket! Grattis till dom andra vinnarna också :)

    Jag har mejlat dig :)

    KRAM

    SvaraRadera
  6. GRATTIS till alla vinnarna! :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!