2011-11-23

Grattis till fem vinnare!

Vinnarna av de fem mysiga fleecefiltarna "CozyOne" från Attract är nu utsedda.

Det bästa med julen, enligt vinnarna, är:

Barnfilt
Pappan Anders - utan blogg.
"Alla blir kärleksfulla och olika generationer träffas tillsammans. Jag vill vinna en barnfilt till min son som e en mysnisse."

Barnfilt
Nilma - http://nilmash.wordpress.com
"Det bästa med julen är baket och maten. Det är jättekul att varje år skapa nya kakor eller testa nya matlagningsrecept och känna att man blir bättre och bättre!"

Barnfilt
"Gillar bäst med julen att träffa släkten, det är mysigast (maten är såklart ett plus)."

Vuxenfilt
Linda J - utan blogg.
"Det bästa med julen är all gemenskap med nära o kära. Alla ljus som man får tända. Jag skulle vilja vinna en i vuxenstorlek. Vore en perfekt julklapp till min frusna mamma."

Vuxenfilt
Brallan - utan blogg.
"Det bästa med julen är allt bestyr inför. Ta fram julpyntet, fixa barnens paketkalendrar, fika med vänner på advent, fixa julgodis med barnen, baka med svärmor, köpa julklappar och skriva rim. Allt detta tillsammans skapar den där underbara känslan som sedan infinner sig på julafton, när vi umgås med nära och kära, äter julbord och läser rim och öppnar paket och dricker något gott och smaskar på godis och bullar."

Stort grattis till er fem!

Skicka era namn och adresser till vittellersvart@gmail.com så snart som möjligt så får ni krypa upp i soffan och mysa inom kort!

Tusen tack till Anna-Maria på Attract för vinsterna och tack till alla deltagare och era inspirerande svar!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Nu har jag mailat dig! Vad kul att jag vann en filt till min son.

    SvaraRadera
  2. Pappan Anders2011-11-25 15:50

    Tackar! Jag har mailat :-) Min mysnisse kommer bli glad.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. tack så jätte mkt:D jag har mailat dig:!!!:D

    SvaraRadera
  4. Det har inte kommit någon vinst än, vet du om det är på gång?

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!