2011-11-25

Grattis till fem vinnare!

Vinnarna av de fina necessärerna från FLUX är utsedda, deras namn och orden de först tänkte på när de hör FLUX är följande:


Lili - Gratishav
"Fräsh!"

PappaDennis - Pappa Dennis
"Det första jag tänker på när jag hör ordet Flux är renlighet."

Linda - LindaLinnros
"tänkte på lyx (; & vad är lyxigare än snygga tänder?"

Idapida - utan blogg
"Det första jag tänker på är Munskölj =)"

Cammie - TuschaA
"Flux.. hm...(smakar på ordet).. det första som poppar upp i huvudet FLAX. Att man har tur lixom."

_______________________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com så snart ni kan så kommer vinsterna med posten.

Ett stort tack till Flux för vinstkiten och tack till alla deltagare!
Håll utkik på Flux FB-sida för fler tävlingar...
- vs -



1 kommentar:

  1. vad jag är glad!Tack så mycket!
    Jag har mailat nyss:)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!