2011-11-20

Grattis till tre vinnare!

Den här gången var det inte alla som kunde svaret men det rätta finns att hitta på Yankee Candles första sida.

Det finns fem doftfamiljer och de är dessa:
Dofter

Jag är väldigt glad för de här tre personernas skull som ska få förgylla sina hem med väldoft! (Lite avis också...)

Stort grattis till:

1. Cilla - Juniflickorna 
"Jag har aldrig haft något lyxigt Yankee Candle doftljus men tror att jag skulle älska Clean Cotton, därför att det låter som att det ger en doft av nystädat."

Vinst: Julbok med 12 votivljus, värde 345 kr.

2. Mirre - Mirre syr 
"Älskar alla dofterna, men min favorit är den första doften jag stötte på och det är Clean Cotton"

Vinst: Julbok med 12 votivljus, värde 345 kr.

3. Annelie - Annelies Tävlingsblogg
"Jag har ju varit och luktat på dessa ljus i butiken, MEN jag minns ju inte vilka jag gillade mest. Alla luktar ju så himla gott. Men eftersom de är jul skulle jag vilja säga att en juldoft är min favorit, tex CHRISTMAS EVE. Att tända ett härligt ljus som får hela rummet att lukta och osa jul, är ju helt perfekt!" 

Vinst: Sparkling Snow, värde 275 kr.

________________________________________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com så kommer era ljus med posten.

Tack till Yankee Candle för ett gott samarbete och tack till alla deltagare, titta gärna in i Yankee Candles webbutik och julhandla!
- vs -  

5 kommentarer:

  1. Oh,tusen tack! Helt underbart!!
    ha´en underbar kväll!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Ska genast skicka ett mail. :)

    SvaraRadera
  3. Åh va kul! Blev superglad nu. Ska genast maila!

    SvaraRadera
  4. Fick mitt ljus idag! Så himla nöjd. Luktade jättegott. Tusen tack!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!