2011-11-26

Grattis till tre vinnare!

Tre lyckliga vinnare av dvd/bluray kombopack med succéfilmen Bilar 2 är nu utsedda.

©Disney/Pixar
Klicka på bilden får mer information.
Stort grattis till er och de barn som har turen att dela TV med er...

LottaEsmeralda71
"Jag skulle nog va en Epa-traktor. Försöker se lite tuff o häftig ut, men det är egentligen inget drag alls ;)"

Monika O-sson - utan blogg.
"Jag skulle vara en röd lackad cheva. Filmen vill jag försöka vinna till mitt barnbarn som har skrivit Bilar 2 högst upp på önskelistan."

"Jag skulle vara en VV Bubbla. En bil med runda och fina former - och som går som en klocka =)."

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com så kommer filmerna med posten.

Tusen tack till Miriam på ©Disney/Pixar för vinsterna!
- vs -

1 kommentar:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!