2011-11-04

Lillens namnförslag!

Lillen kommer lite då och då med namnförslag till bebis i magen, här är tre som fastnat:

Gulletoss - hans första namnförslag, dets tår han fortfarande kvar vid.

Älling - det kom han med när han låg i sin säng och "bara måste säga något viktigt", tror att han fick det från ordet älskling men gjorde det mjukare, det är nämligen mycket tveksamt att han känner till det norska namnet Elling.

Bellman - dagens förslag, "för att det skulle passa så bra med vårt efternamn" (haha, för mig är ju Bellman redan ett efternamn).

Det roar mig enormt för jag är så nyfiken på vart hans idéer kommer ifrån.

Då han allra helst vill ha en lillebror är namnen han kommer med pojknamn och inget annat. Min fina lillkille...
- vs -

8 kommentarer:

  1. Ja, det första förslaget vad ju gulligt :)

    SvaraRadera
  2. Híhi... Gulletoss :)

    // Ida F
    i_flygare@live.se

    SvaraRadera
  3. Härliga namnval :) Du kan få några namnval av mig också:

    Mimmi
    andrea
    tess

    Charlie
    Kit
    cameron

    enkla nettan

    SvaraRadera
  4. Men gud vad charmigt haha!
    Charmtroll :)

    SvaraRadera
  5. Gulletoss var verkligen ett sött namnförslag! ;)

    SvaraRadera
  6. men ååh vad sött! Gulletoss slår ju de andr med hästlängder, skulle ju passa fint om inte annat till ett sött nickname :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!