2011-11-22

Nya böcker!

Här är den hög med böcker jag precis fått hem. Beställde som vanligt från Cdon, bästa priserna på pocketböcker och snabb leverans.


Gamla Stan-morden läste jag direkt och nu ska jag ge mig på Den svarta löparen, har inte läst Kristina Appelqvist tidigare och jag hoppas att hon skriver bra.

Jag tror att det börjar närma sig två år av nästan bara deckare för min del, läste lite chick-lit en sväng i somras men det är deckare jag återkommer till. Innan dess så var det biografier och människoöden som gällde. Undrar vad som kommer härnäst. Vad läser ni?
- vs -

2 kommentarer:

  1. Nu när jag är klart med körkortet ska jag börja läsa "vanliga" böcker igen :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh,älskar när man har en sån där hög med bra böcker :)Ska oxå hämta bokpaket idag!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!