2011-11-14

Så var det kvällen...

Hade storslagna planer för dagen men jag har inte gjort många knop.

Jag har förberett julklappsbeställningar och skrivit en lång "att-göra-lista". Det underlättar att ta bort saker ur ett trött huvud och få ner det på papper.

Däckade i soffan på eftermiddagen men lyckades iallafall rulla köttbullar till middag. Resten tog mannen hand om, som vanligt... Det är tur att jag är så förbannat fin att se på ;) eftersom jag inte tillför mycket mer för tillfället.

Imorgon däremot, då är energin på topp och ni anar inte hur aktiv jag kommer vara! (Har hört att positivt tänkande ska vara bra...)

Vad har ni gjort idag?
- vs -

2 kommentarer:

  1. Här blev det inte heller många knop gjorda. En helt vanlig långsam måndag!

    SvaraRadera
  2. Hej! Tävlingen om en resesäng ifrån Barabus är avslutad. Ta en titt =)

    http://tuschaa.blogg.se/2011/november/vinnaren-barabus.html

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!