2011-11-15

Shoppingtips & Rabattkod!

Fågelhus och Troféer, klicka på bilden för mer information.

Mysiga och miljösnälla butiken Lollopard har fått in supersnygga produkter från italienska MIHO.

Annorlunda konstverk, en del bara vackra andra med ytterligare funktion. Samtliga produkter är tillverkade av ekologisk MDF-board och endast giftfria färger har använts.

Brevhållare "Granny's Ribbons" - Pall "Joie de Vivre" - Nyckelskåp "Lucky you".

Med rabattkoden: vittellersvart får du 10% rabatt på hela Lollopards sortiment!
Under november är dessutom fraktkostnaden endast 25 kr.

De här fina bilarna har Lillen önskat sig i födelsedagspresent så de är nu beställda! Det finns fler sorter i butiken, klicka på bilden för att se dem.
- vs -


3 kommentarer:

  1. Åh, vilket sagolikt tjusigt nyckelskåp!

    SvaraRadera
  2. Hej :) jag skulle bara vilja be om en liiiiten tjänst. Det är så att jag tävlar på en sida och det gäller att få så många ''Sidvisningar'' som möjligt, så om du skulle vilja vara riktigt söt och hjälpa mig och bara klicka dig in på denna sidan; http://www.iphonet.se/?p=1039

    Det skulle betyda mycket för mig :) Kram på dig!

    Det är inget jobbigt. Bara klicka in och sen kryssa ner liksom, inga frågor eller något. Bara ett vanligt blogginlägg.

    SvaraRadera
  3. Jätteroligt och annorlunda! :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!