2011-11-29

Snöregn & BabySherpa!

Så var det tisdag och iskallt regn. Det blir nog bra med lite kyla i marken för mer snö ska det komma.

Idag har jag förberett en hel del tävlingar som kommer igång inom kort, så himla fina vinster som bara mina fina läsare får chansen att vinna. Stolt, glad och tacksam är jag! Håll utkik.

Ikväll var vår dotter på ridskola för första gången i sitt liv, hon hann precis komma innanför dörren här hemma innan hon tjuter "Det var så kuuuuul!". Succé med andra ord. Ska bli spännande att se vart det här leder!
_________________________________________

Ett tips!

BabySherpa® från Anita Maternity är ett stödbälte som man kan ha utanpå kläderna. Perfekt att ha i väskan och slänga på sig om
kroppen säger ifrån eller om du ska gå på en oväntad promenad. Jag använder oftast mitt BabyBelt® (läs mer om det här) som är mer som en gördel och för min del är BabySherpa ett komplement jag väljer då jag inte använder gördelen.

BabySherpa® fungerar alldels utmärkt som enda stöd om man så vill och jag tror helt enkelt att det är en smaksak. Det har ett kraftigt kardborreband som du lätt fäster och tar av och du känner direkt om du placerat det rätt eller inte.

Anita Maternity finns att köpa i de flesta babykedjorna såsom Babyproffsen, Babyland, Barnens hus samt i välsorterade underklädes- och mammabutiker. 


"BabySherpa® är ett stödbälte som du bär utanpå kläderna. Avlastar korsryggen och motverkar länd- och ryggsmärtor under graviditeten. Bältet ger ett stadigt stöd. Brett, elastiskt rygg- och magbälte som växer med babyn. Sitter perfekt både då du står, går, sitter eller ligger. Då du bär det utanpå kläderna kan du snabbt justera, ta av och sätta på dig det. Kan även användas efter förlossningen för ytterligare stöd den tid då bäckenuppluckringen går tillbaka."
___________________

Dessutom är jag med och tävlar om en Freebra hos Therese, var med du också, tävlingen finns här!
- vs -

1 kommentar:

  1. Jag har blivit följare 135:)
    // Caroline

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!