2011-11-10

Vill ha från Sagaform!


I vårt hem tänder vi ljus stup i kvarten och är det något i inredningsväg man inte kan ha för mycket av så är det olika ljuslyktor/hållare.

Tycker jag.

Tycker inte min man.

Det här ljusfatet från Sagaform vill jag ha, kostar ca 299 kr.

Tänk så lägligt att jag fyller år jättejättenart!

Födelsedagspresent? Gärna!


När vi ändå kollar på Sagaform så skulle jag inte tacka nej till att pynta hemmet med de här söta ljuslyktorna, "Tubelight", ca 199 kr/st.
Finns även i en röd variant lagom till jul. Så om någon gärna vill ge mig en födelsedagspresent är ljuslyktor en given succé...
- vs -

4 kommentarer:

  1. Åh jag är också förtjust i Sagaform! Jag älskar framförallt deras söta små julskålar, favoriten är ekorren.. :)

    SvaraRadera
  2. Sagaform har riktigt fina saker!

    Behöver jag skriva en till tävlings kommentar till cozyone eller har du "fixat" det?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ursnygga de där flerfärgade ju :). Tack så mkt för vinsten, ska prova trosorna imorgon, men åh jag har alltid önskat mig såna från Pierre Robert, men pengarna har inte räckt till det, så tack tack tack föpr vinsten =)=) Kramis

    SvaraRadera
  4. ÅÅh de "tubelight" var ju hur fina som helst! En grön sådan hade gärna fått flytta in till mig :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!