2011-11-04

Vinn en av fem mysiga CozyOne!

Höstiga kvällar i södra Sverige, vintriga i norra. Oavsett var du bor så är de här vinsterna perfekta till alla mysiga kvällar. Dessutom är det en perfekt julklapp så var med i tävlingen och vinn en filt till dig själv eller någon du tycker om.

I samarbete med Attract kan fem av era vinna CozyOne fleecefiltar med ärmar. Kan det bli mycket mysigare?

1:a - 5:e pris En CozyOne.
Skriv om du vill vinna en barn- eller vuxenfilt.


 _______________________________

Lott 1
(obligatoriskt)

- Vad gillar du bäst med julen?
(Skriv svaret i en kommentar)
_______________________________


Extralott

- Tipsa om tävlingen på din blogg.
(Bifoga direktlänken)
_______________________________

Tävlingen avslutas 22/11 23.59.

Stort lycka till!
_______________________________

 "CozyOne - mysig fleece filt med ärmar. CozyOne håller dig varm och ger dig samtidigt frihet att använda armarna, du blir inte lika ”låst” som i en vanlig filt.

Du kan med enkelhet manövrera TV:n med fjärrkontrollen, nå kaffekoppen eller arbeta med din laptop i knäet och samtidigt behålla värmen.

CozyOne är tillverkad i ett mjukt och härligt fleece material, den är antistatiskt och noppfri och tvättas enkelt i maskin."
- vs -

144 kommentarer:

  1. Jag vill vinna en till vuxen :)
    Länk:
    http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2011/november/cozyone-18-november.html#

    Min favorit med julen är julklappar, men inte att öppna själv utan att ge bort :)

    beabofink@hotmail.com

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det jag gillar bäst med julen är att jag är nära min familj, vi bor i två olika städer- Stockholm och Varberg. Jag älskar att laga mat, göra jul godis och bara skratta och ha det trevligt med dem. Jag skulle vilja vinna en vuxen, jag vill ge den till min mamma :)

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag gillar att hela familjen samlas och har trevligt. Man äter gott och spelar lite sällskapsspel. Åker pulka med barnen. Det är en härlig känsla och man minns sina egna julaftnar från barndomen.Det blir mysigt med pynt, godisbak, tända ljus och Alladinask att slåss om favoriterna i.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  4. Stämningen, värmen, lugnet och gemenskapen och så maten och godiset förstås!

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/november/cozyone-fleecefilt.html

    SKulle vilja vinna en vuxenfilt!
    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  5. Lott 1: Närheten, kärleken, allt det är mysiga. Man glömmer ofta gamla gnabb och fokuserar på att hålla om varandra. Sedan gillar jag alla dofter som signaliserar jul; nejlikadekorerade apelsiner, glögg, en skål med pepparkakor vid tv:n och så den obligatoriska skålen med julgodis :-)

    Lott 2: Har bloggat och tipsat om tävlingen: http://vinnarens.wordpress.com/2011/11/04/vinn-en-cozyone/

    Lott 3: Skulle vilja vinna en vuxenstorlek som jag skulle ge till min sambo som alltid är så frusen av sig. Det här vore ju en perfekt julklapp till honom :-)

    Min mail: johanna.kantola@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Pappan Anders2011-11-04 15:22

    1 Lott Jag e med :-) Alla blir kärleksfulla och olika generationer träffas tillsammans.
    Jag vill vinna en barnfilt till min son som e en mysnisse.Vi håller tummarna,stora som små.Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med. Det bästa med julen är all gemenskap med nära o kära. Alla ljus som man får tända. Jag skulle vilja vinna en i vuxenstorlek. Vore en perfekt julklapp till min frusna mamma. Ha en bra helg! Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  8. 1. Ska jag vara helt ärlig har jag aldrig tyckt om julen, tills förra året. Varje år, ända sedan jag var liten har jag blivit tvingad att åka till släkten i Dalarna, jätte kul, MEN eftersom min mamma och pappa flyttade ifrån varandra när jag var ca 3år har pappa aldrig varit med. Så medan vi har varit hos mormor och morfar och haft roligt, så har jag vetat om att pappa sitter bara någon få mil ifrån helt ensam i lägenheten, och ingen har ens frågat om han vill komma och vi har heller inte passat på att hälsa på han ens en kort stund.
    Men förra året flytta jag själv, och för första gången kunde jag bestämma helt själv vad jag skulle göra med julen, först var jag bestämd på att inte fira jul, men sen kom min faster med förslaget att vi skulle träffas hemma hos henne och att även pappa skulle komma, och så blev det, och för första gången hade jag det trevligt under julen. Nu ska jag få en egen liten och förhoppningsvis kommer vi få många fina jul minnen tillsammans. Så jag antar att det jag tycker är viktigast och bäst med julen är att få samlas med sina nära och kära och ha en mysig och trevlig stund helt enkelt utan att känna att någon fattas :)

    Älskar filtar, täcken och att bara mysa i soffan, eftersom den lilla kommer nu precis innan jul blir det inte mycket till julklappar åt mig och jag skulle behöva någon mysig filt när jag ska vara hemma och vara mamma ledig, så detta skulle vara perfekt :)

    Länk: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2011/11/04/6592077-cozyone-fleecefiltar/

    Caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Tar en lott och tävlar om en "vuxen" till mig själv.
    Bäst är all god mat i gott sällskap=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Är gärna med och tävlar om en sådan härlig "filt" Skulle passa mig perfekt som är så frusen av mig. Det bästa med julen är att man äter fantastiskt god mat med sin närmsta familj och bara är. Sen är det mysigt med alla stjärnor och ljusstakar m.m. För en extralott har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/11/cosyone-2211.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  11. jag är med. vill vinna till vuxen. det bästa med julen är glöggen och lussebullarna!

    har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/november/cozyone.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en trevlig och mysig helg!!

    SvaraRadera
  12. Det jag gillar bäst med julen är att träffa familjen då jag bor så långt borta är det mycke sällan vi ses. Allt mys och glada miner :)

    Jag skulle vilja vinna en vuxenfilt. karro.falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja ha en vuxenfilt om jag vann. Det allra bästa med julen tycker jag är att få umgås med min underbara familj! :)

    Mejl: enligtsissi@live.se

    SvaraRadera
  14. Jag är med! :)
    Det jag gillar bäst med julen är att träffa släkten, äta god mat och själva stämningen!

    Har tipsat här: http://cjtavlar.webblogg.se/2011/november/cosyone.html

    SvaraRadera
  15. Är med & tävlar!

    1) Det bästa med julen är stämningen, familjen, alla härliga dofter, mörkret & självklart julskinkan :D

    // Ida F
    i_flygare@live.se

    SvaraRadera
  16. Glömde skriva att jag vill vinna en vuxenfilt.

    // Ida F
    i_flygare@live.se

    SvaraRadera
  17. Jag är med och tävlar! :)
    Jag har personligen aldrig gillat julen, familjen har aldrig hållt sams osv.
    Dock L Ä N G T A R jag verkligen till denna julen då jag och min sambo har fått barn. I år skall jag köra all in och vända allt och skapa nya minnen och kärlek! :) Så det bästa med julen är min lilla familj tillsammans för första gången!
    Har även bloggat här: http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/november/cozyone.html#comment

    SvaraRadera
  18. Som vanligt glömde jag att skriva både mail och storlek! ;)
    Jag skulle vilja ha för en vuxen om jag vann iaf :)
    helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med, den här skulle min mamma verkligen älska! Hon sitter alltid och kurar ihop sig för att hon fryser..

    Det jag gillar bäst med julen är lyckan som hänger i luften! Trots gräl i familjen och att min älskade morfar avled en kall julaftonsmorgon 1994, så lyckas man ändå hålla modet uppe och umgås med familjen. Man äter gott, kollar på Kalles Jul och har verkligen en fröjdefull jul.

    Jag har tipsat här: http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2011/november/jag-tavlar-om-en-cozyone.html och skulle vilja vinna en vuxenfilt.

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med :-)

    Jag gillar bäst att familjen är samlad och att man får umgås och bara vara med varandra, all god mat är också fin-fint :-)

    Har länkat i min blogg

    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/22-november-vinn-en-cozyone.html


    Har jag turen att vinna vill jag ha en vuxenfilt.
    Spacegirl_@spray.se

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  21. Alicia Nyström2011-11-04 21:46

    Det jag gillar mest med julen är självklart julklapparna men jag älskar också att få umgås med hela min släkt, nog träffas vi ofta och så men men får ju alltid en mysigare känsla på julen när man kollar på kalle anka osv... Och måste bara tillägga att jag älskar julmaten! :)
    jag hade viljat vinna en vuxenfilt och ge till min farmor faktiskt! :)

    Aliiicia@live.se

    SvaraRadera
  22. klart jag är med. Det bästa med julen är hela mysstämningen. Har slopat all stress utan njuter av att få vara med min man och mina barn.

    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/11/cozyone-filt.html

    SvaraRadera
  23. 1.Jag är gärna med.
    bäst med julen är kan vara tillsammans med familjen,äta julmat,få julklappar,massa jultävlingar osv.

    2.har länkat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/11/vinn-fleecefilt.html

    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  24. Jag är med och tävlar!

    Det jag gillar absolut bäst med julen är - allting!

    Ingenting gör mig gladare än tanken på jul.
    Att få sitta och pyssla med julklappspapper och rim i flera dagar, och göra varenda paket till ett konstverk är bland det roligaste jag vet!
    Att få julpynta hela lägenheten med massa ljusslingor och klä julgranen så vackert man bara kan.
    Att lyssna på julmusik och sjunga julsånger, att baka lussekatter och knäck och få stå svära i köket när knäcken bränner fast i kastrullen.

    Mitt hjärta blir så varmt, för alla runtomkring en blir så glada av julen.

    Och framförallt - man får umgås ordentligt med sin familj. Hela familjen samlad vid julgranen, med glögg och pepparkakor vars doft sprider sig över hela rummet.
    Där och då, på julaftonskvällen - då är jag som allra lyckligast om året :)


    2. http://vickantavlar.blogg.se/2011/november/cozyone-22-nov.html

    En sån här cosyfilt skulle jag ge till min frusna mor i julklapp. Hon kommer använda den på en gång :D

    Håller verkligen tummarna!

    victoriabang83@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Gemenskapen, att man umgås med nära och kära och bara har det trevligt och mysigt.

    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag vill vara med och tävla. :)
    Har gjort ett inlägg i min blogg: http://emssan.blogspot.com/2011/11/tavling-cozy-one.html

    Det jag gillar mest med julen är att göra julgodis!! :)

    SvaraRadera
  27. 1 lott. Jag är med.
    Det jag gillar mest med julen är att det är sån mysig stämning, och att man träffar släktingar och så (jag iallafall). Hela julafton liksom. :)

    Min mail: daniella_caroline@hotmail.se

    SvaraRadera
  28. Är absolut med!

    Om jag vinner vill jag ha en vuxenfilt, den skulle bli en perfekt julklapp till mamma!

    Det bästa med julen är att hela släkten är samlad och man har det mysigt.

    Mitt inlägg: http://tips.devote.se/blogs/13757341/cozyone-filt.htm#WriteComment

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  29. 1. Tjohooooo, nu kan jag äntligen kommentera som folk pà blogger. Bytte webläsare till Google Chrome och nu gàr det galant! :))))
    Ännu en kanontävling som jag bara màste vara med i. Önskar en mysig vuxenfilt

    Det bästa med julen är när hela familjen och släkten samlas och äter god julmat. Julmusik, Kalle Anka, julklappsutdelning och hela köret :)
    Hoppas kunna göra en stor snögubbe och snölyktor i àr med. Àr en skànetös och här nere är det inte ofta vi fàr njuta av vargavinter som norrlänningarna

    2. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/november/22-nov-fleecefiltar-med-armar.html

    Hàller tummarna
    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  30. jag vill absolut vara med skulle vara mysigt att krypa in i nu när kalla tider närmar sig.

    det bästa med julen är att familjen samlas och har det mysigt. sen att man äter massa god mat. sitter i soffan och myser med tända ljus. ;-)

    jag vill vinna en vuxenfilt.

    har länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-en-mysig-filt/

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  31. jag är absolut med... är så frusen av mej.
    det bästa med julen är alla lediga dagar som kan spenderas med nära och kära... många mysiga myskvällar :)

    har länkat här för extra lott: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/november/cozy-one.html#comment

    jag vill vunna för vuxen...

    SvaraRadera
  32. Att ha tända ljus
    och få mysa med nära och kära
    att vara tillsammans i ett julpyntat hus
    - vad mer kan man av julen begära?!

    Länkat har jag gjort här
    för jag önskar vinna en vuxenfilt till min frusna mamma som jag håller så kär:
    http://annapagronkulla.blogspot.com/p/jag-tavlar.html

    SvaraRadera
  33. Monika O-sson2011-11-05 21:14

    Lott 1.Jag är med.Jag älskar att se barnbarnen glada.Julen är barnens högtid.När inte barnbarnen är här är de kallt.Jag vill vinna en vuxenfilt.
    Hälsning Monika empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  34. Jag skulle vilja vinna en filt till mig själv.
    Jag gillar allt med julen, den är underbar. Men det bästa är nog att man får vara tillsammans med familjen.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jättehärlig praktiskt Cozyone, bara namnet var bra. Om jag vann så önskar jag mig en vit. Tar gärna en lott och är med och tävlar.

    Det bästa med Julen är Trilling-nöten i chokladasken, all julmust och pepparkakor och inte minst alla levande tända ljus.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvaraRadera
  36. 1. Jag gillar att man kan gosa ner sig på julaftonskvällen i soffan med julmust och en tuttulsmacka med skinka på. Allt avslutas sedan med en massa god choklad. Detta ska helst avnjutas med mysig familj såklart :)
    Jag skulle vilja vinna vuxenfilten :)

    Ha en fin lördagskväll!

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med och tävlar! Det bästa med julen är att man får tummen ur att verkligen göra fint hemma och att baka och bjuda hem vänner på glögg och julfika. Det blir mycket mer vardagslyx. Hela vägen fram till julafton tycker jag är underbar.

    Jag har länkat till dig till höger i min blogg.

    SvaraRadera
  38. Lina Johansson2011-11-06 10:57

    Har aldrig gillat julen faktiskt, av olika anledningar.. MEN nu har jag blivit mamma och ser fram emot julen som bara den. Min dotter ska liksom få träffa tomten för första gången.. Det ska bli riktigt kul.

    Hade valt en i vuxenstorlek att ge mej själv i klapp :)

    Trevlig helg !

    Lina Johansson
    johanssonlina84@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Hmm, finns så mycket bra med julen.
    Men att få vara med min släkt, att för en gångs skull äta gemensamt, mysa och bara njuta av den härliga stämningen. Såklart är julklappar också ett måste på julen och hade därför velat vinna denna och gett till min mamma. Det passar också så bra eftersom hon är rätt frusen av sig.
    Hade velat ha den i vuxenstorlek. :)
    MAIL: erika-leijon@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. WOW, vilken underbar tävling!!
    Det jag gillar bäst med Julen är förberedelserna, handla julklappar, baka lussekatter, julpynta, gå på julskyltning. Det är en underbar känsla att bara få vara och känna julefriden, mysa och umgås med sina nära och kära. Jag hade valt den i barnstorlek
    Ha det gött! Mvh
    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. det jag gillar bäst med julen är att få se barnen lysa när tomten kommer och dom får öppna sina julklappar och bli så nöjda. skulle vilja vinna en vuxenfilt till mig själv hehe :)

    SvaraRadera
  42. Det bästa med julen är ju helt klar julklapparna och knäcken! Jag är 18 år och blir fortfarnade lite pirrig i magen när Tomten kommer och knackar på dörren.

    Länk till inlägg: http://sweetness.blogg.se/2011/november/jag-tavlar-om-en-cozyone.html

    mejl: justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Glömde säga vilken storlek. Vuxenstorlek tack!

    SvaraRadera
  44. Jag är gärna med och det bästa med julen är den mysiga och förväntansfulla stämningen. Så klart även att få långledigt och möjligheten att träffa nära och kära utan vardagsstressen

    http://tavlingochgratis.blogspot.com/2011/11/cozyone-fleecefilt-2211.html

    skulle vilja vinna vuxenfilten

    SvaraRadera
  45. Jag gillar inte julen alls! Jag har jobbat i butik i 15 år och det är helt hysteriskt. Alla andra är lediga och själv jobbar man från tidig morgon till sen kväll. När sedan Kalle går på tv slocknar man utmattad. Usch och hu för denna hysteri!

    En vuxenfilt

    SvaraRadera
  46. Jag älskar julen Med ledig het & massa mys & god mat,godis med barnbarn & famij.Jag länktar värkligen till denna underbara hög tid.Strunda i alla måsten & bara njut av lek & bus med barn & hundar.Tina olsson Pluppelina2@hotmail.com en vuxen filt

    SvaraRadera
  47. Ett Barns lycka :) och den förväntan över att tomten snart ska komma... Min önskan är att "alla Barn" på vår jord skulle få uppleva detta.
    Önskar Barnstorlek
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Tävlar med 1 lott/Vuxenpläd
    Bäst m.julen är att kunna TILSAMMANS MED NÄRA & KÄRA, och BARA VARA!!.
    "51 år och tror på Tomten"

    SvaraRadera
  49. vuxen! Det bästa med julen är att det är ok att göra ingenting!
    dressyrare@gmail.com

    SvaraRadera
  50. jag är med. Det jag gillar mest med julen är att få umgås med mina nära & kära :)
    - vuxenfilten:D
    Mail : Linnros@live.com

    SvaraRadera
  51. Det bästa med julen är stämningen.. Alla levande ljus, den goda maten, julgodiset, Kalle Anka, julklapparna..alltsammans ger en underbar, förväntansfull och mysig stämning!

    Jag håller tummarna för en vuxenfilt och har tipsat om tävlingen i min blogg för en extralott: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/november/attract.html

    SvaraRadera
  52. Det bästa med julen är när den äntligen är över, så man kan andas igen!!

    Anna L.

    SvaraRadera
  53. Det bästa med julen är att julafton är den enda dagen på året jag vet att jag är ledig och får spendera tid med familjen. Detta är faktiskt den enda dagen på året då vi lyckas samla alla syskon med familjer under några timmar och det är guld värt!

    Jag har tipsat;
    http://barajagochmin.blogspot.com/2011/11/cozyone-fleecefiltar-med-armar-fran.html
    Jag skulle vilja vinna en i vuxen storlek då det skulle bli en perfekt julklapp.
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Vad vore Dopparedagen utan korven? Prinskorven är det bästa med julen :)

    Mvh Patriknilsson1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Det bästa med julen är att man samlas med familjen/släkten och bara umgås och äter god mat och har det mysigt. Det är helt klart det bästa.

    Jag skulle vilja vinna en vuxenfilt.

    SvaraRadera
  56. Det bästa är att det är en anledning till att skapa fina kort och tänka ut små söta presenter.

    Jag skulle vilja få en vuxenpläd :)
    marishkasenator@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Det bästa är att man får tid att träffa släkt och vänner. Det blir så trivsamt med alla tända ljus och mysigt att spela spel tillsammans.

    Marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  58. Jag älskar stämningen, tända ljus i mörkret, alla är på något sätt mer närvarande och och tillsammans och så får vi ju inte glömma all god mat och gott godis!

    Johanna G
    johanna@backbone.se

    SvaraRadera
  59. Det bästa med julen är stämningen. Alla förväntansfulla barn och vuxna.

    En lott för min del =)
    Jag håller tummarna att jag vinner en vuxenfilt.

    Mia Lövgren
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Det bästa med julen är stämningen som byggs upp ihop med barnen inför jul. På julafton blir allt bara ett stort glädjerus för barnen.. <3

    Om jag vinner vill jag ha en vuxenfilt till min sambo som alltid sitter i soffan och fryser med en vanlig filt om sig.

    glenn@sonfar.se

    SvaraRadera
  61. Hej och tack för chansen!

    Det bästa med julen är stämningen. Dofterna av julmat, granbarr och snö. Att se min lillebror få julklappar och spela spel med familjen på kvällen.

    Jag har länkat i min blogg: http://snuppas.blogspot.com/2011/11/tavling-cozyone.html

    Om jag vinner vill jag ha en vuxenfilt.
    (larssonhannah@live.se)

    SvaraRadera
  62. Det jag gillar bäst med julen är mys med Blossa glögg! Denna CozyOne hade passat utmärkt till detta.

    Kontaktmejl: playnsee(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Det bästa med julen är att vara med familjen. Mysa framför öppna spisen (Kanske med en CozyOne i år), Titta på Kalle Ankas julafton (Klassiker) och dela ut julklappar.

    Jag skulle vilja ha vuxenstorlek.
    svante.sollerman@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Lott nr 1.
    Det bästa med julen är att hela familjen är samlad,julmaten,kalle anka,tomten och sedan när barnen leker med sina nya saker så sitter vi vuxna och öppna den öppna spisen och hör elden sprakar och utanför fönstret faller små snöflingor.Alla goda minnen från när man var liten kommer alltid och den vill jag dela samt få sonen få egna minnen som han kan dela med sin familj när han blir pappa i framtiden.Vi skall göra godis tillsammans,vi skall pynta granen,göra pepparkakshus och göra allt till det oförglömda julen.Man vill ju att alla skall få en riktigt god jul med många minnen och skratt.

    Så denna underbara julklapp vill jag ge till min son,har tipsat i min blogg

    http://mammatillhampus.blogspot.com/2011/11/tavlar-hos-tiepamandahh_2296.html

    SvaraRadera
  65. Det bästa med julen är stämningen och friden,
    och att man bara går runt och myser hela tiden,
    av ljusslingor, grandoft, god mat och skön ledighet,
    samt roas av barnens (och mina!) förväntningar på alla paket,
    och i år så hoppas jag dessutom julen blir på ett ännu mysigare vis,
    tack vare en härlig CozyOne filt i fleece!

    MvH Lina
    avsrules(at)swipnet.se
    Önskar vuxenstorlek!

    SvaraRadera
  66. Jag älskar ledigheten:)
    Vuxenfilt!
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Det härliga med julen tycker jag är:
    Långledighet med min älskade fru,förhoppningsvis långa härliga promenader i snön och så förstås all god mat.
    Som ni förstår skulle jag vilja vinna en Cozyone till min fru :-)
    Håkan E

    SvaraRadera
  68. Det mysigaste med julen enligt mig är att komma in från kylan och känna doften av nybakta lussebullar och i huset är det mörkt, rött och tända ljus!! Det är det mysigaste med julen.

    Jag skulle vilja vinna en till min mamma :) Hon är såååå himla frusen av sig. En perfekt julklapp tycker jag.
    Kram

    Länkat här också; http://soliveyourlife.blogg.se/2011/november/vinn-en-mysig-cosyone.html#comment

    SvaraRadera
  69. 1 lott. Jag gillar gemenskapen och myset. Min dotter har reumatism och jag vill vinna barnfilten till henne.
    Mvh Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  70. jag är med och tävlar om en barnfilt.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/november/filt-2211.html

    Gillar bäst med julen att träffa släkten, det är mysigast (maten är såklart ett plus)

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  71. Jag tar två lotter och har länkat här:

    http://evamar.blogg.se/2011/november/filt-22-nov.html

    Det bästa med julen är att ha tid tillsammans med nära & kära. Och trillingnöten i Aladdinasken!

    SvaraRadera
  72. Jag vill vara med!
    Gillar jullovet bäst!

    SvaraRadera
  73. Hej!
    Vill vinna en vuxenfilt.
    Det bästa med julen är alla julljus som lyser upp i mörkret. Jag älskar att promenera på kvällen och se hur finte det lyser om alla adventsljusstakat, julgranar och levande ljus.

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Köttbulle, prinskorv och rödbeta,
    Att ej behöva arbeta!
    På TV ”ungen” som börjar med ”Ask”,
    Tomtem med ful mask!
    Dessutom Karl Bertil och Kalle Anka,
    På landet borta från t-banan och spärr att planka!
    Present under vår julgran,
    Julkulor som glänser i hela stan!
    Glada som barn över 30 bast,
    Julsånger som i hjärnan sitter fast!
    Familjen som kramas i den sista stillanatt i år,
    Lika mysigt som en filt där mina armar plats får!

    Karin F
    kakasvea@yahoo.com

    SvaraRadera
  75. (Jag vill vinna vuxenfilt)

    Köttbulle, prinskorv och rödbeta,
    Att ej behöva arbeta!
    På TV ”ungen” som börjar med ”Ask”!
    Tomtem med ful mask!
    Dessutom Karl Bertil och Kalle Anka,
    På landet borta från t-banan och spärr att planka!
    Present under vår julgran,
    Julkulor som glänser i hela stan!
    Glada som barn över 30 bast,
    Julsånger som i hjärnan sitter fast!
    Familjen som kramas i den sista stillanatt i år,
    Lika mysigt som en filt där mina armar plats får!

    Karin F
    kakasvea@yahoo.com

    SvaraRadera
  76. Jag är med och tävlar!

    Det bästa med julen är gemenskapen, att bara vara nära familjen som man håller så kär. Denna julen har jag glädjen att kunna tillbringa helgen med hela familjen, och alla barn menar jag då! :) Simon är hemma i år (han är hos sin mamma varannat år!) - så denna julen kommer bli underbar. Vi firar den hemma i huset. All god mat, kombinerat med gemenskapen gör julen till årets bästa högtid. Lite doftljus hela dagen som doftar apelsin, pepparkaka och saffran - sånt glädjer mig ännu mer. Under kvällen tittar vi på Karl Bertil Jonssons julafton (ALLTID, varje år!) och vad vore då bättre än en ljuvlig CozyOne? :)

    Länkar i bloggen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/november/vittellersvart.html

    Skulle vilja vinna en vuxenfilt!

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  77. Jag är med och tävlar. det bästa med julen är ju att man träffas alla nära och kära. Julen är mysig och förhoppningsvis kommer det lite snö så man kan åka pulka med sonen.
    jag skulle vilja vinna en filt till vuxen.
    tipsar om tävlingen här:
    http://pappadennis.bloggplatsen.se/2011/11/14/6659437-cozyone-fleecefilt/

    SvaraRadera
  78. Lott nr1. Gemenskapen är det allra bästa med julen, att få umgås med alla nära och kära :)

    Ja skulle vilja ha en vuxen :)

    johannaastenvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Jag älskar att vara med släkten och såklart att få och ge bort julklappar! :)
    Jag hade gett denna filt till min mormor som får sitta ensam hemma på julen. vi bor en bra bit bort och så är hon änka, så därför är hon ensam. Och då skulle det vara mysigt för henne att ha en filt, sitta och kolla ut genom fönstret, låter supermysigt tycker jag. hoppas verkligen på tur, skulle betyda supermycket!
    VUXENSTORLEK! :)

    SvaraRadera
  80. Hej, jag är gärna med. Jag gillar mest gemenskapen, att alla i familj/släkt samlas och har det trevligt :)

    Vuxen.
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  81. Det bästa med julen är när jag får träffa min underbara familj. Det blir lätt att vi inte träffas och pratar när alla har så mycket med jobbet eller skolan. På julen får man bara ha det gött! Prata, busa, skratta och bara hänga med de bästa personerna jag vet. Om jag vinner skulle jag ge den till min mamma, för hon är den finaste människan jag vet.
    Stor kram
    Charlottesandberg@hotmail.se

    SvaraRadera
  82. Det bästa med julen är att det finns så mycket tid och tillfällen att träffa och umgås med nära och kära!
    Vuxen vill jag vinna.

    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  83. Det bästa med julen är värmen - värme från familj, vänner, glögg, ljus och givmildhet!

    JAg har tipsat här; http://fladdor.se/?p=3511
    Vill gärna vinna en vuxenfilt!
    fladdor@gmail.com

    SvaraRadera
  84. Jag vill vara med!

    Det bästa för mig med julen är glädjen som sprider sig i min sons ansikte när tomten kommer. Denna längtan, så äntligen kommer han och oj vilken glädje. Det är lycka för mig! Men maten, familjen och närheten är ju plus i kanten förstås!

    linda@chelz.se

    SvaraRadera
  85. ja vill vinna en vuxen filt!
    bästa med julen, förutom allt gott,är att jag, min familj, mina föräldrar och mina 3 systrar med familjer träffas å myser å spelar spel ihop till sent på naten!

    mvh ida

    korny_@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Jag gillar inte julen, det är alldeles för mycket måsten och stress och tvångshandlande. Det finns i princip bara tre saker som jag tycker är bra, och det är att man får träffa släkten som man aldrig annars ser, all mysig julbelysning som man ser både ute och inne, och julmust såklart! Om jag vann skulle den där filten nog ta julmustens tredjeplats, vad jag skulle mysa i den hela vintern!! Om turen är med mig så önskar jag mig en vuxenfilt :)

    SvaraRadera
  87. vill vinna en vuxenfilt :)

    jag gillar julen för att alla är så glada, och visar att man bryr sig om varandra. I min familj och släkt har vi väldigt svårt för att säga att vi te.x älskar varandra, så julen känns väldigt viktig. Jag älskar att planera och köpa julklappar till folk också, så roligt att göra dem glada och ha en anledning till att köpa saker till dem :)

    det är sjukt kallt i min lägenhet i norra norrbotten, så jag hade inte sagt nej till att mysa ner mig med den där filten och en tekopp :3

    SvaraRadera
  88. Jag älskar julen för all härlig gemenskap med släkt och vänner, Kalle Anka, god mat, god dryck, tända ljus, julgodis, julklappar och julkramar!!! Eftersom jag redan köpt två cozyonefiltar i vuxenmodell skulle jag vilja ha en i den största barnstorleken till min son också så han slipper vara avundsjuk : )

    SvaraRadera
  89. 1: att man kan höja mysfaktorn med 100 %, med ljus, underbar musik och all värme man får ifrån familj och vänner som kommer. Jag börjar redan i slutet av nov för att kunna börja njuta så långe det bara går.

    2 länk till min blogg till din tävling
    http://lomia.blogg.se/tavlingar/2011/november/cozyone-fleecefiltar-22-nov.html

    SvaraRadera
  90. Hej!
    Jag vill självklart vara med även jag och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2011/november/filt-22-november.html

    Hoppas vinna en vuxenfilt!

    Det bästa med julen är glädjen! Glädjen hos barnen när de ser tomten och alla paket, glädjen hos sambon när hon pysslar om alla nära och kära. Glädjen hos oss alla för att vi får vara tillsammans!

    Hoppas att du också får en jul full med just glädje! Nu håller jag tummarna! ha det gott så länge!
    Mattias, malle48@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. 1. Det bästa med julen är baket och maten. Det är jättekul att varje år skapa nya kakor eller testa nya matlagningsrecept och känna att man blir bättre och bättre!

    Extralott: Jag har länkat från min blogg också: http://nilmash.wordpress.com/2011/11/15/22-november-cozyone/

    Min mailadress: nilmablogg@gmail.com
    Och jag skulle gärna vilja vinna en barnfilt!

    SvaraRadera
  92. Vinner jag skulle jag vilja ha en filt i vuxenstorlek :)

    1. Det bästa med julen är stämningen! Alla tända ljus, alla dekorationer och allt pynt, alla glada människor, närheten och glädjen, alla underbara dofter av lussekatter, pepparkakor, glögg, nejlikor och granbarr.. Hur mysigt som helst!

    SvaraRadera
  93. Jag är med och om jag vinner vill jag ha en 'vuxenfilt'.
    Jag älskar allt som har med julen att göra, utom kylan då kanske.. Men de allra mysigate är att stämningen är så bra överallt, alla är glada.

    SvaraRadera
  94. Jag vill vara med att tävla om en vuxenfilt.
    Jag länkar och lägger ut en bild på min högra sida på bloggen.
    Två lotter,alltså :)
    Varför jag gillar julen...lätt som en plätt. För då samlas alla i familjen och man inser då hur lyckligt lottad man är som har en sådan stor och underbar familj. Det är inte så ofta som vi träffas allihop eftersom vi flyttat på olika håll. Men som sagt...på julen träffas vi alla :)

    SvaraRadera
  95. Det bästa med julen är alla tända ljus, den goda maten och de mysiga stunderna med nära och kära då man verkligen har tid för varandra.

    Peter1980@live.com

    SvaraRadera
  96. Jag vill vinna en vuxenfilt.
    Det absolut bästa med julen är stämningen när man har en massa ljus tända och hela familjen är samlad =)

    SvaraRadera
  97. Åh denna filt har jag önskat mig jättelänge att ha i mitt dragiga oisolerade hem.

    Det bästa med julen är enligt mig den gemenskap och värme alla utsänder under denna tid på året.
    Den bästa dagen är juldagen när all stress lagt sig och man kan sitta och mysa med julmatrester i soffan och spela spel och bara mysa allihop.

    MVH/Annette nettan_80@hotmail.com

    SvaraRadera
  98. Jag vill vara med och tävla om en vuxenfilt! Det finns så mycket jag gillar med julen, men jag tror att det jag tycker är mysigast är att man tar sig tid att umgås med familjen och släkten!
    /Johanna

    SvaraRadera
  99. Vinner gärna en vuxenfilt.

    Det bästa med julen är att äta rester när som helst under dagen. En god skinksmörgås sent på kvällen med tända ljus och en gosig filt. Underbart!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  100. Är med och tävlar! :) Vinner gärna en vuxenfilt!

    1. Det jag gillar bäst med julen...hmm..det är nog hur huset är inrett och att allt är så mysigt pyntat.

    2. Länkat från bloggen : http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/november/22-nov-5-vinner-cozyone-fleecefiltar.html


    Tävlar alltså med 2 lotter! Kram

    SvaraRadera
  101. Det bästa med julen är att få vara ledig, och så all den underbara maten!

    Önskar en myspysfilt i vuxensize!

    = )

    SvaraRadera
  102. Jag är gärna med och tävlar till vuxen.
    Jag gillar bäst allt. Mat, musik, glädje, gemenskap, ljuset...
    Det är ett av de få tillfällen på året då faktiskt "alla" träffas i vår släkt.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/11/22-nov-vinn-en-av-fem-mysiga-cozyone.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  103. Jag gillar mest: Mys! :)
    Vill vinna filten till min pappa som alltid e frusen. Han behöver en vuxenfilt.
    kramar
    /Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Det jag älskar med julen är värmen från alla människor som sprider sig i mataffären, dagis, skolor och arbetsplatser, själva känslan av att snart få vara ledig och umgås med nära och kära, äta god mat och bara rå om varandra.

    Jag är en liten fryslort som älskar att kura in mig i soffan med filtar och bara mysa, skulle vara underbart att få en filt som inte glider ner och som räcker för hela kroppen, det vore ju toppen!! Så en Vuxenfilt står högt på min önskelista

    SvaraRadera
  105. Jag vill vinna en vuxenfilt.
    Det bästa med julen är mormors julbord! :)

    http://josefinesunshine.blogspot.com/2011/11/josefine-tavlar-om-cosyonefilt.html

    josefineekdahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. 1.Det bästa med Julen är gemenskapen med familjen att få vara sina nära och kära det betyder mycket för mig.

    2.Har tipsat om tävlingen här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/14168695/taevlar-hos-vitt-eller-svart-om-en-cozyone.htm#WriteComment

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    Jag vill vinna en för vuxna

    SvaraRadera
  107. Hej!
    En vuxen..
    Jag gillar allt med julen!Men kanske mest den där känslan man har när man vaknar på morgonen.Precis som när man var barn och visste vad man hhade att se fram emot!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  108. Åååh, en sådan här står högt upp på min önskelista,...hoppas på en till mej själv! :)

    Det bästa med julen är ju allt innan julen!
    Det ska pyntas, bakas, rimmas, paketinslagning och skrivas vykort för hand!!!

    Och så givetvis när tomten knackar på fönstret,...då ser man alla ögon som tindrar...både bland stora och små!! :)

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  109. Bäst med julen är gemenskapen. Att man tar sig tid tillsammans!

    Mvh
    gestur71(at)live.se

    SvaraRadera
  110. Lott 1.
    Skulle jag ha turen att vinna skulle jag välja en vuxenfilt, till mig själv, som fryser väldigt lätt, speciellt när jag bor högt upp i Norrbotten.

    Extralott.
    Jag har länkat på min blogg:
    http://zandrasdagbok.blogg.se/2011/november/cozyone.html#comment

    Håller tummar och tår!

    SvaraRadera
  111. Det bästa med julen är att man umgås med familj och vänner. Dom flesta människorna blir också lite trevligare och mer omtänksamma.

    Om jag vinner önskar jag en vuxenfilt för jag fryser jämt och så får ju min lilla dotter plats under den också.


    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. Jag vill vinna en vuxenfilt :)
    Stämmningen, dofterna och myset framför den varma brasan.

    Mvh Heidi

    Hajjdi@live.se

    SvaraRadera
  113. Skulle vilja vinna till en vuxen!
    LÄnk: http://letmeintavlar.bloggsida.se/okategoriserade/tavlingar-6

    Det bästa med julen är att träffa familjen och att fira tillsammans. Jag har en väldigt liten släkt, vi är bara 8 stycken så det är så roligt när alla samlas, äter god mat, byter julklappar, kollar på kalle ankas jul och bara umgås skrattar och har det trevligt!

    Ha en bra dag!

    /Sandra, janedoe7007@gmail.com

    SvaraRadera
  114. Jag skulle vilja vinna till en vuxen:)

    Jag tycker julen handlar om att träffa sina nära och umgås med dem man tycker om!

    SvaraRadera
  115. Jag önskar vinna en till vuxen

    Julen är speciell och ska enligt mig firas med familjen. Julen är en högtid där vi alla ägnar tid till att umgås och må bra!

    /Elin, the-mystic-dream@hotmail.com

    SvaraRadera
  116. Maten och gemenskapen är bäst med julen

    Önskar vinna en vuxen om jag blir den lyckliga.

    Mvh Charlotta
    l8_k@hotmail.com

    SvaraRadera
  117. Det bästa med julen är att få äta vår traditionsenliga lunchgröt hos mamma!

    Jag skulle gärna vilja vinna en vuxen och har tipsat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/11/?link=1321904290

    epost: jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  118. Hej! Jag är självklart med & tävlar om denna mysiga idé till filt med ärmar.

    Det bästa med Julen är att man får umgås, socialisera sig. Träffa familjen, som man så sällan gör nu för tiden tyvärr. Man får ge bort presenter, och se deras miner (deras uppskattning) när dom öppnar julklapparna. För mig är det roligare att ge bort julklappar, än att få. Det är ju tanken som räknas :)

    Om jag vinner önskar jag en vuxenfilt.
    Nu håller vi tummarna :)

    Med vänlig hälsning
    Sanna Westeson

    SvaraRadera
  119. det bästa med julen är att få umgås med nära och kära. Barnen är lediga från dagis och skola så ingen stress bara en massa mys

    Jag önskar vinna en barnfilt

    länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2011/november/vinn-en-cozyone-fleecefilt.html

    kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  120. Hejsan! Åh den såg jätte mysig ut, skulle vilja vinna till min tjej som alltid fryser!

    Jag vill vinna en vuxen storlek,

    Det bästa med Julen är Familjen! man träffas och äter gott, (det bästa på julbordet är prinskorven) man skrattar och har roligt! det går inte att köpa för pengar :)

    Med vänlig hälsning Patriknilsson1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  121. Det bästa med julen är att man blir så snygg i skenet från alla ljus, och dofterna sveper in en i en ljuvlig, varm kokong av välbehag... Jag skulle vilja ha en vuxenfilt. :)

    SvaraRadera
  122. Hej!

    Jag vill gärna vinna, en vuxenfilt skulle passa min frusna kropp perfekt! :)

    Det absolut bästa med julen är samvaron med alla nära och kära.
    Sen' gör det föstås inget alls om det snöar 'lapphandskar' på en redan gnistrande vit snötäckt mark!

    Trevlig 1:a Advent!

    Mvh, Clarpida

    SvaraRadera
  123. Stämningen, kärleken syns alltid som mest vid jul!
    Håller tummarna för en vuxenfilt
    maria_pahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. oh så bra för en frusen som jag,
    väljer vuxen svart sen är det klart,

    Julen är O helga natt,
    värme kärlek och omtanke, god mat, kramiga goa barnbarn och "tomten"

    SvaraRadera
  125. Det bästa med julen tycker jag är gemenskapen att umgås med nära och kära. Värmen och glädjen.

    Vill vinna en i barnstorlek.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  126. Sofia, soofia-w@hotmail.com2011-11-22 10:23

    Jag vill vinna en vuxenfilt. Det jag gillar mest med julen är att man får tid tillsammans med sina nära och kära. För mig betyder julen kärlek. Förberedelserna är så mysiga. Baka med sina vänner, julhandla med någon kompis och sedan så sig ner på ett café och äta lussekatt, rimma på julklapparna med mamma, lacka paket med syskonen, klä granen med hela familjen. Allt gör man tillsammans med de man tycker om.

    SvaraRadera
  127. Jag skulle vilja vinna en vuxen till min mamma.

    Det bästa med julen är stämningen. Och barnen. Se förväntningarna och glittret i ögonen. Se dem titta på Kalle tillsammans med oss vuxna. Äta maten och så dela ut julklapparna.. myyyys!!

    SvaraRadera
  128. Jenny, jenny_gustafsson87@hotmail.com2011-11-22 13:11

    Jag vill ha en vuxenfilt.
    Det jag gillar bäst med julen är lugnet, EFTER stormen. Dvs sitta och ha det lugnt och mysigt med familjen när allt julstök är överstökat...

    SvaraRadera
  129. Det jag gillar mest med julen är att få träffa min underbara släkt på julafton och bara umgås och ha trevligt med dem!

    jag vill ha en vuxenstorlek.

    mvh/ Malin malle.95@hotmail.com

    SvaraRadera
  130. Hej, jag är gärna med! :D

    1. Det bästa med julen är stämningen och förväntan. Att få pyssla med julklappar och träffa nära och kära och glömma vardagen för ett par dagar! :D

    2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/november/filt-2211.html

    Jag vill vinna en till mig själv, alltså i vuxenstorlek! :)

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  131. Jag vill vinna en till vuxen =)
    Länkat här:http://pias.myshowroom.se/tavling-18/

    Mitt bästa julminne är ifrån när jag var liten och hela släkten samlades och åt middag tillsammans, såg kalle anka och öppnade klapparna :) Nu för tiden är det bara jag och mina föräldrar som firar tillsammans , det är mysigt det med men det var ännu bättre när man var allihop samlade på en plats. hade gärna velat att det var så nu med.. men men :)

    Jag håller tummarna för att denna skönhet blir min =)

    perssssson_@hotmail.com

    SvaraRadera
  132. Det bästa med julen är att jag får möjlighet att tydligare känna att jag och min sambo är en familj. att vi tillsammas far runt till våra familjer och får känna en samhörighet som man inte får möjlighet till så ofta i vardan.
    / Emma S
    Skulle jättegärna vilja vinna en filt i vuxenstorlek till min älskade sambo

    SvaraRadera
  133. glömde min mail :-)
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  134. Det bästa med julen är allt bestyr inför. Ta fram julpyntet, fixa barnens paketkalendrar, fika med vänner på advent, fixa julgodis med barnen, baka med svärmor, köpa julklappar och skriva rim. Allt detta tillsammans skapar den där underbara känslan som sedan infinner sig på julafton, när vi umgås med nära och kära, äter julbord och läser rim och öppnar paket och dricker något gott och smaskar på godis och bullar.

    Om jag har tur önskas en VUXEN.

    SvaraRadera
  135. Jag är gärna med och hoppas på en vuxenfilt!

    Det bästa med julen, utöver familj och vänner, tycker jag är Alladinasken! Utan den -ingen jul!

    Håller tummarna!

    Kramar

    SvaraRadera
  136. Det mysigaste med julen är alla dofter speciellt doften av granbarr!
    Jag tar två lotter o tipsar på min blogg http://sentskasyndarnavakna.blogspot.com/2011/11/vill-du-vinna-en-cozyonefilt.html

    Vill ha vuxenvarianten om jag vinner

    SvaraRadera
  137. Jag hade velat ha vuxenvarianten! :)
    Det bästa med julen tycker jag är all stress som försvinner när jultomten kommer! :)

    SvaraRadera
  138. Jag vill vinna en vuxenfilt :) Det bästa med julen är att få vara med sin familj och sina vänner och att kolla på Kalle Anka!!! :D

    frejaehlde@hotmail.com

    SvaraRadera
  139. Jag skulle väldigt gärna vilja vinna en vuxenfilt! Det absolut bästa med julen är att åka hem till min familj. Jag har flyttat ganska långt för att plugga så vi träffas itne så ofta längre, därför är det mysigt på julen när alla är lediga och kan träffas! :D

    pannan_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  140. Jag vill vinna en vuxenfilt

    Det bästa med julen är att man är ledig och får tid för att umgås med familjen!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  141. Vuxenfilt vill jag vinna!

    Det bästa med julen är all mat!

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  142. Jag skulle vilja vinna en vuxenfilt

    Det bästa är att man får umgås med sin familj och koppla av!

    Mvh MAts

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  143. Hoppas få vinna en vuxenfilt

    God mat tillsammans med familjen, vad mer kan man önska av julen

    Mvh Birgit Mattsson

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  144. Skulle bli super lycklig om jag vann en vuxenfilt! Den skulle jag ge bort till min underbara mamma som har hjälpt mig med mina barn när jag hade det kämpigt när jag fick mitt andra barn i februari, vi låg inne på sjukhus och var dåliga hela familjen titt som tätt i ett halvår. Världens bästa mamma som förtjänar att bli bortskämd!

    Det bästa med julen är att släkten samlas och umgås! Vi träffas inte så ofta så julen är verkligen den bästa tiden på året! Sällskapet och den goda julmaten, det finns inget bättre!

    Mvh Malin

    malin_f85@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!