2011-11-18

Vinn en av tre Bilar 2 kombopack! Dvd & blu-ray

Den 23 november släpps Bilar 2 på dvd & blu-ray och jag tror inte att min lillkille är den enda som väntat och längta tills dess... Nu har du chansen att vinna en perfekt julklapp!

Tillsammans med ©Disney/Pixar har jag äran att lotta ut tre st kombopack med filmen på både DVD och Blu-Ray.

©Disney/Pixar
Klicka på bilden får mer information.

Det enda du behöver göra är att svara på en fråga och hålla tummarna för att just du vinner en av de tre filmerna.

Alla kan vara med, inget FB-konto eller egen blogg krävs.  
_______________________________________

Lott 1 (obligatoriskt)

- Om du vore en bil, vilken modell skulle du då vara?
(ingen motivering krävs men är såklart kul att läsa.) 
_______________________________________

För extralotter (varje moment ger en extralott)


- Följ mig på
(skriv vilket prenumerationsnummer du fick, ex 126.)
___________________________________

- Tipsa om tävlingen i din blogg och bifoga direktlänken.


_______________________________________

Tävlingen pågår till och med den 24 november kl 23.59!
Lycka till!


©Disney/Pixar
Du kan alltså vinna en av tre kombopack enligt bilden ovan.
 - vs -


95 kommentarer:

  1. Jag vore nog en Ford Mondeo av något slag. Varför? För att det är en bra bil, men inte överlägsen alla andra. Jag är bra som människa, men verkligen inte överlägsen alla andra för det. :)

    Följer dig redan på Bloglovin!

    SvaraRadera
  2. jag skulel lätt vara en rosa viper :)

    följer dig redan via blogglovin så jag vet itne vilket nummer jag fick förut :)

    mv
    sandra
    mejl zazza_zazzza@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. jag är gärna med.

    jag skulle vilja vara en snygg cab ;-)

    jag gillar redan på bloglovin så vet inte vilket nr.

    jag har länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-bilar-2-2/

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. En doge cadenet 500 röd 58 OJOJ en sådan vore härligt att vara,christina olsson Pluppelina2@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med! Tar alla lotter.

    1.Om jag var en bil så skulle jag vilja vara en Volvo Crosscountry, för jag tycker dom bilarna är så sjukt snygga!

    2. följer på BL sen tidigare, men har gillat inlägget som nr 2.

    3. har tipsat här: http://vickantavlar.blogg.se/2011/november/bilar-24-nov.html

    håller tummarna!

    victoriabang83@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag vill vara med och tävla. Om jag skulle vara en bil skulle jag vara en gammal hederlig Volvo V40, uppväxt på landet som jag är. ;) Har gjort ett inlägg i min blogg: http://emssan.blogspot.com/2011/11/tavling-bilar-2-kombopack-dvd-och.html
    Följer dig redan på bloglovin så vet inte vilket nummer jag blev då!

    Ha det bra, kram!

    SvaraRadera
  7. Pappan Anders2011-11-18 22:03

    1 Lott Jag skulle vara en svart corvette. Kilar stadigt :-) Karaktärerna i Bilar e sonens idoler. Jag förstår honom.
    Håller tummarna hårt. Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är med!
    Jag skulle vara en Volvo Amazon! Går i alla väder och är pålitlig, inte snyggast på vägarna och inte snabbast eller mest exklusiv, men vinner i längden.

    Följer redan på BL

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/november/bilar-2-pa-dvd-blu-ray.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  9. En Buick Limited -58, grymt snygg med vackra linjer och med ett härligt ljud under huven!

    Hm, hur lät det där då egentligen? Haha, men det är en snygg bil och jag skulle inte ha något emot att vara det själv :) Ska jag vara ärlig är jag nog mer som en Lada, ganska grå och intetsägande.

    SvaraRadera
  10. Jag skulle vara en röd porsche - snygg, snabb & effektiv.
    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/24-november-vinn-filmen-bilar.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  11. Jag skulle vilja vara en valfri formel 1 bil,gärna en ferrari, vill att de ska gå så fort som möjligt :-)
    Följer dig sedan tidigare på bloglovin så vet ej vilket nr jag fick :-)
    /Emma
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hannah Larsson2011-11-19 00:29

    Då skulle jag vara en Ford Mustang, Shelby GT500 från 1967 - en Eleanor. Jag föll för modellen genom min favoritfilm "Gone in 60 seconds". Den är så tuff och läcker, dessutom är den snabb! Är inte alls intresserad av bilar annars, men den där håller en liten plats i mitt hjärta d:

    Följer dig redan på bloglovin!

    (larssonhannah@live.se)

    SvaraRadera
  13. Hade jag varit en bil hade jag velat vara en Ferrari F50, sjukt snygg.

    Jag har länkat här http://amarinda.blogg.se/2011/november/bilar-2.html

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Jag skulle vilja vara en gul Lamborghini Diablo:) Här går det undan och man är inte som "alla andra."

    Följer bloggen, tror jag blev nr. 124

    Kram från
    hilde_jensen(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Den här tävlingen hoppar jag över. Jag har för stora barn för det där.
    Men jag håller ögonen på fler tävlingar :)
    Kram!

    SvaraRadera
  16. 1. Jag vill vara en Lamborgini, varför?? Ja det är väl alla killars drömbil;);););)

    2. Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/11/bilar-2.html

    3. Följer dig redan!

    SvaraRadera
  17. En RÖD MUSTANG. Det vore kalas för mig som är tjej.

    RATTA SAKT på vägarna :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  18. Om jag var en bil skulle jag vara en Volvo, Volvo betyder "Jag rullar" och ja mitt liv rullar på, så varför inte? :)

    Med vänlig hälsning Patrik Nilsson Epost : Patriknilsson1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. En gammal grå Volvo Amazon. För att det är en väldigt vacker bil med det kanske coolaste namnet!
    Mvh Hanna
    hannawe@live.se

    SvaraRadera
  20. Min lilla kille sjunger "En gammal Amazon med glitter o vrål California vit helt fläckfritt"
    3 år gammal så den bilen får det bli även om han helst önskar sig Blixten Mc Queen Bilar 2 i julklapp. Nu har jag tittat på Bilar 1 ca 10ggr på en vecka ( minst) och jag förstår vilket behov han har av uppföljaren ;-) Delar på facebook!

    SvaraRadera
  21. Är lite ny på det här med bloglovin men har anslutit mig. Var ser jag vilket prenumerationsnummer jag fick?

    SvaraRadera
  22. SV: Man ser prenumerationsnumret under rutan för "Följer bloggen", det står inte prenumerant som jag trodde utan "Följare"...

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  23. Hej. Jag är gärna med och tar en lott. Jag skulle nog vilja vara en Golf. Den är lite som mig, liten rund och pålitlig.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  24. Jag är med!
    Jag skulle vara en Morgan. Gammal och snygg. :-D

    har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/11/24-nov-vinn-en-av-tre-bilar-2-kombopack.html

    care69(at)live.se

    Följare sedan tidigare.

    SvaraRadera
  25. En Bugatti type 18 från 1912.

    Då skulle alla beundra och pyssla om mig.

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Är gärna med och tävlar, jag skulle vilja vara en Amazon, när jag var liten var det drömbilen men jag har aldrig haft någon, så vore ju kul att vara en. För extralotter har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/11/bilar2-kombopack-2411.html och följer dig redan på bloglovin
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  27. Skulle vara en SAAB, då skulle förmodligen folk sluta köra med en.....


    perling2@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. 1.Jag skulle vara en rosa Caddilac

    2.Följer dig redan på bloglovin men gillar inlägget vart nummer 5

    3.Har tipsat om tävlingen här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/14156004/taevlar-hos-vitt-eller-svart-om-kombopack-bilar-2.htm#WriteComment

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag skulle nog vara en Ford Model T. Jag följer dig nu på Bloglovin och fick nummer 126.

    emma.albinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag vill gärna vinna filmen till mina barn. Om jag skulle va en bil vill jag va en bristol fighter! Nu håller jag tummarna och hoppas Bilar 2 flyttar hem till oss.
    kramar
    /Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Emma Westerlund2011-11-19 23:55

    Jag skulle vara en mini cooper, mest pga att jag också är rätt liten och tuff ;-) Den är helt klart den snyggaste bilen!

    SvaraRadera
  32. Johan Kitti2011-11-19 23:56

    Jag skulle vara Derek Dekal, helt klart. Då skulle jag kunna hänga med Bärgarn hela dagarna och så skulle mina ungar älska mig ännu mer =)

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med :)
    Om jag vore en bil skulle jag vilja vara en Amazon årsmodell -62 :) Hur snygg är inte dom liksom? ;) Riktigt gamla bilar är dom enda fina bilarna! Veteraner!

    följer dig på bloglovin nr 126 el 127? :)

    Håller tummarna hååårt! Kram.

    SvaraRadera
  34. Jag skulle vara en gammal bubbla! Därför att de är lite runda här och där även om det inte passar in just där, så känner jag mej. Plus att bubblor är så snygga!
    Följer dej redan på bloglovin sedan tidigare. (OBS. Började följa dig i och med sportBH m.m tävlingen, kommenterade då med min andra blogg marklar.blogg.se)
    Har bloggat om tävlingen här:
    http://sweetness.blogg.se/2011/november/tavlar-om-bilar-2-1.html#comment

    min mejl: justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Klart att jag vill vara med! Jag skulle vara en gammal sliten bubbla! De'e ju så himla sharmiga!!!
    Min son alskar denna film nar vi såg den på bio och skulle verkligen bli suuuuper glad att antligen få se den igen!
    http://barbados.blogg.se/2011/november/24-november-bilar-2.html#trackback

    jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag är med och tävlar.

    - Jag skulle vara en VV Bubbla. En bil med runda och fina former - och som går som en klocka =)

    - Jag följer dig redan på bloglovin, o blev nr 7 som gillade inlägget ;)

    - http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/november/vittellersvart-3.html där finns länkar! :)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  37. Ford!
    Filip 6år

    SvaraRadera
  38. Volkswagen Bubbla skulle jag vara, en liten ljuvlig sak som smyger sig fram på vägarna och letar efter det perfekta stället att stanna på. Min son älskar Blixten McQeen till tusen, så den nya filmen i julklapp skulle göra susen!!

    SvaraRadera
  39. Hej hej klart man är med!

    Skulle helt klart vara en HUMMER! ;)

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  40. Jag skulle vilja vara en golfbil köra med öppet tak höra fåglarnas sång och vindarnas sus och höra bilkompisar dundra förbi.

    jag vill ha på dvd

    mysron@hotmail.com

    Ida

    SvaraRadera
  41. Jag är så nöjd med min Ford Mondeo som hängt med länge, och känner mej även som den. Börjar bli lite till åren...:)

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  42. Jag följer dej redan på bloglovin, så jag har ingen aning om vilket nr det blev, för det är längesedan!

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  43. jag skulle vilja vara en Rolls Roys - stor charmig, lyxig, glida fram i maklig fart och bli beundrad av alla och naturligtvis ha privatchaufför

    SvaraRadera
  44. Jag skulle vara en saab 9,5 =)
    Vi har en sån och trivs bra med den och känns pålitlig, det är egenskaper jag hoppas andra känner inför mig =)

    MVH
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  45. Jag skulle nog va en Epa-traktor. Försöker se lite tuff o häftig ut, men det är egentligen inget drag alls ;)

    lottasundin6@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag är med och tar 1 lott, jag skulle vara en snygg volkswagen bubbla
    malinmal@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag är gärna med och tävlar! Som jag har klurat över julklapp till min yngste bror, det här vore ju perfekt! :D

    1. Om jag vore en bil skulle jag vara en Golf 1:a. Den är liten, lätthanterlig och pålitlig! :)

    2. Jag följer redan dej på bloglovin sen innan.

    3. Jag har tipsat här: http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2011/november/jag-tavlar-om-bilar-2-kombopack.html

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. En limousine i Hollywood. Då skulle jag få se och höra saker som försiggår bortom allmänhetens ögon.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  49. Jag skulle vilja vara en Ferrari, jag gillar fart och fläkt :)!!



    Erika
    erikanbrg477@googlemail.com

    SvaraRadera
  50. Jag skulle vara en Volvo. Volvo är en klassiker och är en rymlig, trygg och säkert bil för hela familjen.


    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Om jag skulle vara en bil skulle jag nog vilja vara en Volvo XC70. Anledningen är att märket Volvo alltid ger en viss grundtrygghet och det känner jag igen mig väldigt väl i. Samtidigt visar modellen XC70 en lite vildare sida av Volvo, trots att tryggheten fortfaande inte är rubbad. Bilen har det jag vill vara som människa "in real life" också. Trygghet med lite "ös" i baken. =)

    victoria@svenssonutas.se

    SvaraRadera
  52. Jag skulle vilja vara en volvo V 70 för Tryggeten och Säkerhet i både fram- och baksätet.Familjens säkerhet är prio Ett!!!

    Extra Lott:
    Har börjat följa dig på Bloglovin. Blev nr 10 att Gilla detta inlägget.

    Nu håller jag tummarna Hårt!!! vem vet...kanske kanske detta kit blir Vårt..!? Då vet jag en liten kille som skulle bli Så.... GLAD!
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  53. en Volvo v70 skulle jag nog associera mig själv som , då den känns trygg, säker och stabil. Sticker inte ut på något sätt utan är en i mängden, det är lite jag, och det så jag trivs att vara!

    Sonja
    sonja@passagen.se

    SvaraRadera
  54. Jag är gärna med. 1. Jag hade vatt en Volvo s60. 2. Följer redan dig med bloglovin. 3. Har tipsat: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/11/vinn-en-av-tre-bilar-2-kombopack-2411.html Mail: zakarias11@live.com

    SvaraRadera
  55. Bloglovin: 129 blev jag.
    Blogg: http://tttavlingar.blogg.se/2011/november/dvd-bilar-2-avslutas-24-nov.html#comment
    Bil: Jag skulle vilja vara en någon gammal bil, t.ex raggare bil. Den ska vara limegrön som kallas för new yorker. (Har sett en sån bil förut) :D

    SvaraRadera
  56. 3 lotter!
    Jag tycker att nya Opel Ampera verkar intressant så den väljer jag. En elbil med större räckvidd.
    Jag följer redan på Bloglovin'.
    Länk:
    http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/11/21/6709671-tavling-vinn-bilar-2-kombo/

    SvaraRadera
  57. Hej jag är gärna med på två lotter! :)
    Jag skulle gärna vara en Volvo V70, jag älskar dem, snygga och rymliga. :)
    Sen har jag tipsat här; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/november/bilar-2-2411.html

    helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. OBS LÄNKEN JAG HADE I INLÄGGET VAR FEL, DÄRFÖR KOMMENTERAR JAG IGEN NU (fast med rätt länk)
    Jag skulle vara en gammal bubbla! Därför att de är lite runda här och där även om det inte passar in just där, så känner jag mej. Plus att bubblor är så snygga!
    Följer dej redan på bloglovin sedan tidigare. (OBS. Började följa dig i och med sportBH m.m tävlingen, kommenterade då med min andra blogg marklar.blogg.se)
    Har bloggat om tävlingen: http://sweetness.blogg.se/2011/november/tavlar-om-bilar-2-1.html

    min mejl: justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Hej! Första gången jag tävlar såhär, med fler än en lott, så jag hoppas det blir rätt... :)

    Tre lotter

    Här är länken till mitt blogginlägg om tävlingen:

    http://belinea.pointblog.se/Vinn-Bilar-2-.html?D63JRSGKV23l6zNYCcb%2bNE6a23TFcusvFW1qnOHbNyRGSmESeQC66A%3d%3d

    Jag fick nummer 125 som följare

    Motivering:
    "Den är läcker, snabb och brukar fascinera,
    för vem älskar inte en Porsche Carrera?"

    SvaraRadera
  60. Porsche 911 turbo s cabriolet.
    Snabb och stark som trivs bäst i solen ;)
    /Alex
    alarix[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  61. En röd porsche såklart!!!

    gunilla.by@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. om ja var en bil skulle jag vara en bmw z4 i rosa:D!

    har varit min dröm bil länge !:D

    jag följer dig redan på bloglovin :)

    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  63. En bubbla med lite rostproblem...

    SvaraRadera
  64. 1. Jag är med och tävlar!
    Om jag vore en bil hade det varit ballt att vara en gammal Bubbla=)

    2. jag tipsar här:
    http://pappadennis.bloggplatsen.se/2011/11/23/6725813-cars-2/

    SvaraRadera
  65. Jag är med och tävlar! Vore en super bra present till lillebror. Om jag vore en bil hade jag nog varit en ferrari, Röd skulle jag varit. Cool och snabb! Haha :D

    Jag följder dig på blogvin :)
    Kramisar

    Mail: Honkallasvicki@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Följer med nr 131.

    Som klassisk Volvo PV i pianosvart,
    gör jag omkörning så föraren blir matt.
    Idag rullar endast ett fåtal av dessa rariteter på gatan, med de är vackra som satan! ;-)

    Håller tummarna gör InaStina,
    mamma till tre grabbar,

    brasse22@gmail.com

    SvaraRadera
  67. Monika O-sson2011-11-23 23:06

    Jag skulle vara en röd lackad cheva. Filmen vill jag försöka vinna till mitt barnbarn som har skrivit Bilar 2 högst upp på önskelistan.
    Varm hälsning från Monika
    Mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  68. Jag skulle vara en bättre begagnad Volvo! Lite sliten och naggad i kanterna men trogen i alla väder!

    MvH, Niklas
    avsrules(at)swipnet.se

    SvaraRadera
  69. Hmm, jag har noll koll på bil modeller. Den enda jag har koll på är Citroen c3. för det är en sån bil jag vill ha(nu när jag ÄNTLIGEN fått körkort :D) så jag måste säga en sån :D
    Jag följer dig redan, och jag länkar här:

    http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2011/november/bilar-2-24-november.html#

    beabofink@hotmail.com

    KRAM

    SvaraRadera
  70. Jag skulle vara en Volvo amazon 62. :) helst en rosa! :)

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Jag är med!

    Jag skulle vilja vara en gammal bubbla för att dom är så söta tkr ja :d haha..

    Har länkat här: http://mammah.webblogg.se/tavlar/2011/november/tavlar-213-1.html#comment

    Följer dig redan på bloglovin..

    SvaraRadera
  72. Jag skulle vara en Skoda Octavia, ganska basic, trygg och enkel, precis som jag är...:-)

    kicki_s71@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Jag är givetvis med även jag och tar en extra lott då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2011/november/bilar-2-24-november.html

    Det här med bilar är inte riktigt min grej,
    inte så manligt kanske, så säg!
    Men blixten är min och sonens stora favorit,
    såväl på film som på legobit!
    Så måste vi välja vill vi båda vara en sådan bil,
    som kör och navigerar snabbt från fil till fil!

    Hoppas på tur och att få förgylla sonens december med favoritfilmen!

    Ha det gott så länge!

    Mattias, malle48@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Jag skulle vilja vara en gammal bubbla, rund och go :)

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2011/november/vinn-en-dvd.html

    Nu hoppas jag på turen att vinna en DVd till mina cars tokiga barn. Vore den perfekt julklappen till barnen från Tomten :)

    Följer dig redan via BL

    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Jag skulle vilja vara en BMW! Köra snabbt & smidigt.

    SvaraRadera
  76. En Subaru Outback! Fyhjulsdriven, terränggående och älskar att speeda runt i snön. Inget kan stoppa mig!

    /Nina n87@live.se

    SvaraRadera
  77. 1. Jag skulle vilja vara en längfärdsbuss eftersom jag älskar lànga resor pà väg :) Man fàr se sà mycket

    2. Följer dig redan pà bloglovin

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  78. Är gärna med och tävlar, vore toppen att vinna till julklapp. Om jag var en bil skulle jag vilja vara en Volvo Amazon bara för att den har så nostalgisk charm.

    Jag följer dig på blogloving följare 133 och jag var den som var först att gilla inlägget när jag var inne nu och klickade.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvaraRadera
  79. Om jag skulle vara en bil skulle jag vara en bärgningsbil! Eftersom min son älskar Bärgarn!!

    SvaraRadera
  80. Marie sa...
    Om jag skulle vara en bil skulle jag vara en bärgningsbil! Eftersom min son älskar Bärgarn!!

    2011-11-24 17:35

    Just det mailadress skulle ju vara bra att skicka med...! oliiiver@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Hej, jag är gärna med och tävlar! :D

    1. Jag skulle vilja vara någon form av rallybil. Sladda runt och snabbt genom svåra barnor. :D
    2. Följer, blev nummer 133 :)
    3. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/november/bilar-2-2411.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. En brun trabant! Den är exotisk, den går och den lever i evighet!

    SvaraRadera
  83. Och mailadressen på trabanten är karlsson.m.k@gmail.com

    SvaraRadera
  84. Nilla Ståhl2011-11-24 21:23

    Jag skulle vilja vara Blixten Mac Queen.
    Hälsningar Nilla 10 år

    SvaraRadera
  85. Blixten och Bärgarn! De är mina barnbarns favoriter. Jag tittar gärna jag också. Jag skulle vara en mercedes doppelphaeton. Gammal och välpolerad.

    mailadressen kennertnilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Svar: En kombi bil för det viktigaste är att familjen trivs! :)

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  87. En porsche - snygg och snabb :)

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  88. En Bubbla - full av överraskningar (motorn sitter inte där man tror)

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  89. En CrossCountry, pålitlig och med drag i!

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  90. En Volvo 142. Pålitligare finns inte ;-)

    Mvh

    Stina
    gestur71@live.se

    SvaraRadera
  91. Jag är nog en amazon. Vill vinna filmen till min son.
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  92. Helt klar en DeLorean, modell DMC-12 med extra utrustningen Flux-kondensator. ;-)

    sohsberg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Jag skulle vara en ny volvo v70, de är så sjukt snygga och praktiska :)
    Önskar verkligen vinna en film till min biltokiga son :)

    helenewiklund@hotmail.com

    Kram Helene

    SvaraRadera
  94. check into it out...

    Here is my page - best cellulite product

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!