2011-11-17

Vinn ett av fem FLUX-kit!

I samarbete med FLUX kan fem av mina fina läsare vinna ett varsitt tandvårds-kit!
Kiten innehåller en necessär, en stor flaska Flux Mild (500 ml), en Flux-tandkräm, en tandborste från TePe och en reflex!
(Allt syns ej på bilden.)

Tävlingen är enkel och alla kan vara med!

Svara på frågan:

Vilket är första ordet du kommer att tänka på när du hör ordet FLUX?
(Lämna svaret som en kommentar till inlägget)

Extralott


Tävlingen pågår tom 23/11 kl 23.59.
Lycka till!
- vs -

69 kommentarer:

  1. Hannah Larsson2011-11-17 14:10

    "Fräscht!" (:

    Gillar redan facebook sen tidigare (Hannah Larsson)

    (larssonhannah@live.se)

    SvaraRadera
  2. Munhygien!

    // Ida F
    i_flygare@live.se

    SvaraRadera
  3. första ordet är tänder :)
    gillar på fb: johanna hellberg

    SvaraRadera
  4. Friskhetskänsla

    Gilalr - Anna Berglund

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. fräsh!

    redan gillat Flux på Facebook med namn Lili Ying.

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  6. Det första jag tänkte var Hux Flux, har ju inte med detta Flux att göra, men det var det som kom upp i mitt huvud, annars är det väl tänder jag tänker på.
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  7. Det första jag tänker pà är tänder

    Gillar redan pà FB - Sofie Lindholm

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  8. 1. Fräscht!

    2. Jag gillar Flux på FB. :)

    SvaraRadera
  9. Det första jar tänker på är någon slags tandtråd med mintsmak och en häst alltså fux, tror det är en färg på en häst.

    Har gillat på facebook redan - Elina Backeby


    justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. kyssfräshhet

    Gillar på facebook sedan förut under namnet Helena Lindgren

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med!
    Jag tänker på "hux flux"

    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  12. Jag är med!

    Jag tänkte på - tand!! :)

    gillar på fb, victoria bang

    victoriabang83@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Det första jag tänker på är: "rengöring"
    sen om det var just tandrengöring eller inte det vette tusan om det var min första tanke.

    Har gillat på facebook :)(Daniela Brantlind)

    mail@littlemisswitty.com

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Mint = Gott!
    Det är det första jag tänker på :)

    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  15. Jag tänker på Hux (som Hux Flux) precis som care69

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/november/flux-kit.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med! Det första jag tänkte på var leende.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  17. tänkte på lyx (; & vad är lyxigare än snygga tänder?

    jag gillar på fb [{ Lindas Linnros[

    Mail: Linnros@live.com

    SvaraRadera
  18. Åh, vilken bra tävling. Jag älskar Flux! Har dock bara testat floursköljet så det skulle vara riktigt spännande att få testa andra produkter också :)

    Det första ordet jag kom att tänka på var "Flax" och då fåglar, haha. Men egentligen tänker jag just Flux, och ser mitt braiga munskölj framför mig.. :)

    Mail: ellenrebecka@live.se

    SvaraRadera
  19. Haha! Jag tänker på FLAX (som i att ha tur). Gillar på fb (Stna Gu)

    Kram Stina

    SvaraRadera
  20. Gillade redan Flux på Facebook! :) (Emely Tuväng)

    Första ordet jag tänker på är "Mint"

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Första ordet jag tänker på; Munhygien.
    Jag håller tummarna :-)
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Det första ordet som kommer upp hos mig är "trolleri"

    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Min tanke är nog HUX FLUX, alltså fort gick det. :)

    SvaraRadera
  24. Tänder :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  25. Hux flux. snabbt och rent

    SvaraRadera
  26. Lovisa ALehagen2011-11-19 09:37

    Jag tänker faktiskt på "flax". (trots att jag vet att det inte är flax, det är flux;) )
    Lovisa
    lovisa.alehagen@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Unik

    zulfiqarshereef@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Hux!

    Har gillat på Fejjan!

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. glömde berätta att jag gillar Flux på Facebook sedan tidigare (Anette Kristoffersson)

    SvaraRadera
  30. Fräsch andedräkt inför kvällen ...

    SvaraRadera
  31. Tänker på Munhälsa!
    kramar
    /Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag tänker på styrka.

    emma.albinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Flax! Tur man använder flux för godare tandhygien!

    SvaraRadera
  34. jag är med!

    Det första jag tänker på är "TROLLERI" ("hux flux" du vet)

    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  35. Jag tänker på Munvård :)

    Mvh/

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag tänker på färgen blå!

    camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  37. Flux...ja min första tanke går ju till fluorsköljning!!

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  38. Jag tänker på munskölj som första ord!
    Gillar Flux på FB som Lise-Lotte Larsdotter

    SvaraRadera
  39. Hej!
    Det första jag tänker på är Munskölj =)

    Har gillat på fb!

    Tack för mig,
    MVH
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  40. Kyssvänlig mun!
    Gillar på facebook.

    SvaraRadera
  41. Sandra Pettersson2011-11-20 22:16

    Att det blir goda pussar med en partner som fluxar.

    Gillar på FB: Sandra Pettersson fd Larsson

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Det första jag tänker pà är tänder

    SvaraRadera
  43. Toalettspolning!

    / loffe_5@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Starka Tänder :)

    Gillar redan FLUX på FB (Pernilla Wamsjö)
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  45. Svar: munskölj
    Gillar på fb. (Emma-Lena Svedberg)
    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  46. tur att det finns.


    dukie@hotmail.se

    SvaraRadera
  47. Flour och fest (av någon anledning xD)

    hajjdi@live.se
    gillar även på fb som Heidi Lundgren

    SvaraRadera
  48. Jag vill givetvis vara med och tar två lotter då jag gillar på fb under samma namn som mailadressen!

    Det första jag tänker på är RENT!

    Hoppas på tur!
    Ha det gott så länge!

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  49. Det första jag tänker på är flourtant!

    Lina
    badankan1@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Första ordet jag tänker på när jag hör flour är Flour muggar i plast.

    Gillar givietvis på deras face book

    anette carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Flytande!

    vh
    Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  52. Flux.. hm...(smakar på ordet).. det första som poppar upp i huvudet FLAX. Att man har tur lixom. Och det passar ju himmla bra då jag hoppas på tur i den här tävlingen. Hihi.

    Gillar på FB - Camilla F Tuschaa

    tuschaa@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Jag tänker på en Labradorvalp vid namn Flax! En riktig buse med sylvassa vita tänder som känns...

    /Nina, n87@live.se

    SvaraRadera
  54. Ordet Flux ger en positiv känsla och jag tänker på rena tänder!

    Hoppas på både flax och Flux!
    /Anna
    tindrasoliv@gmail.com

    SvaraRadera
  55. Rent, är det jag tänker på.
    Gillar på FBn namn Nanna E-son

    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  56. Är gärna med!

    Det första jag tänker på är Flaxar. (Tror det kan bero lite på "Starka tänder är inte flax, det är flux"

    Har gillat på fb: Isabelle Marie Flink

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  57. Hej, jag är självklart med & tävlar. Det första ordet jag kommer att tänka på är "Fräscht!" eftersom det är exakt vad det blir i munnen, när man använt det. Använder själv Flux, och uppmanar alla att göra det. Din mun kommer att tacka dig! :) För vem vill pussas med någon som har en ofräsch andedräkt? inte jag iallafall..

    Nu håller vi tummarna :)
    Med vänlig hälsning
    Sanna Westeson

    SvaraRadera
  58. Jag är verkligen med och tävlar. Vill absolut vinna! Det första jag tänker på när jag hör ordet Flux är renlighet. Att det är, vad jag hört den bästa munskölj av de som finns att välja på då den innehåller allt bra med flour och allt vad det är. Skulle verkligen vilja testa på produkten.
    tipsar om tävlingen
    http://pappadennis.bloggplatsen.se/2011/11/23/6725311-flux/

    SvaraRadera
  59. Jag är med! Tänker på "Bra munhygien"

    Hoppas på tur!

    Mattias, malle48@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Svar: Munskölj

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  61. Svar: Tänder

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  62. Svar: Fräscht

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  63. Svar: Munhygien

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  64. Monika O-sson2011-11-23 23:09

    Nu är jag ute i sista stund och snart kommer John Blund. Tänker på renlighet.
    Varm hälsning från Monika
    Mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  65. Tänker Fräscht :)

    Gillar på FB.

    Håller tummarna :)
    mail: perssssson_@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!