2011-11-27

Vinnare första adventstävlingen!

Jag önskar en härlig advent till er alla och ett stort grattis till vinnarna i den första adventstävlingen här på bloggen!

Paket 1 - Bok & spel

Majsan L - utan blogg
"Paket 1 är en superb klapp till barnbarnet!!"

Paket 2 - Bodylotion & ansiktscreme

H.L - Snuppas
"Jag skulle vilja vinna paket nr 2! Gillar och behöver hudvård nu i den torra vinterluften (:"

Paket 3 - Hårspray & diadem

Carola L - Mammamuh
"Jag är med och vinner helst paket 3 (spelet i paket 1 är en STOR favorit här hemma)."

___________________________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com så kommer vinsterna med posten. Om jag inte hört från er på torsdag 1/12 utser jag nya vinnare.

Adventstävling nr 2 är redan i full gång, tre och fyra kommer ha hela fem vinster vardera så lägg till mig på
 så missar du inte när de kommer upp och vinnarna presenteras!

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket! :D Gjorde min första advent riktigt fin!

    Har skickat mail till dig! Kram!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!