2011-12-11

Fjärde advent - tävling - 5 vinnare!


Paket 1

- "Den nya Kama Sutra" av Richard Emerson.

- "Orgasmboken" av Katerina Janouch.

- Good Vibration Kit från RFSU.





Paket 2
- Glasfil med Swarovskistenar.
- Nagelborste.
- Handcreme Dag, 25 ml.
- Powerflex Nail Strengthener, 5 ml.
- Myrra Olja, 5 ml.
- Quick & Shine Top Coat, 5 ml.
- Allround Polish, 5 ml.
- Cuticle Cream, 5 ml.
- Nail & Cuticle Cleanser, 5 ml.
- Nail Serum, 5 ml.
Allt från Depend.


Paket 3

- Nivea Color Protection Conditioner, 200 ml.

- Nivea Color Protection Colour Cream Mask, 300 ml.





Paket 4

- SPF 15 Mineral Foundation från bareMinerals, testburk.

- Liten puderborste från bareMinerals.

- Cremeögonskugga från Viva La Diva.

- Aloe Vera Avsminkningsservetter från Gunry

- Två produkttester.

Stort tack till Gunry för servetterna!


Paket 5

- Play Ball Slick Caramel Smoothing Creme från L'Oréal , 150 ml.

- Gliss Shea Cashmere Intensive Treatment från Schwarzkopf, 200 ml.










Tävlingen är enkel, allt du behöver göra är skriva vilket paket du vill vinna som en kommentar här nedanför. Ange även din blogg- alt mailadress.

Du kan tävla fram till kl 22.00 lördag 17/12. De fem vinnarna presenteras dagen efter och det är en fördel att skicka sin adress till mig så snart som möjligt!
Lycka till!
- vs -

133 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja ha paket nr 4 (:

    SvaraRadera
  2. jag skulle vilja vinna paket nummer 2 :)

    perssssson_@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja vinna paket 3!

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med och skulle vilja paket nr 2 ^^ Man vill ju ha snygga naglar på julafton också :D

    SvaraRadera
  5. jag är med, skulle vilja vinna paket nr 1 hehe ;)

    mvh
    sandra

    SvaraRadera
  6. jag är med och tävlar!

    önskar mig nr 5. Mitt hår är katastrof!

    kram Nina (nina_bergquist@bergnet.se)

    SvaraRadera
  7. Är gäärna med och tävlar, vill gärna vinna paket nr2
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  8. Jag provar lyckan hos dig igen :) Jag skulle vilja vinna paket nr 3. Mitt hår är en risbuske nu under graviditeten :/


    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Paket 4 skulle jag vilja vinna :-)

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  10. Vill tävla om paket 5 till mitt torra hår. :)

    zebramyran@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Paket 2 vore toppen att få vinna!
    Mina naglar behöver lite stöd och hjälp!

    /Camilla

    wihlborgskan@gmail.com

    SvaraRadera
  12. skulle välja paket1.

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  13. Jag håller båda tummar och tår för paket nummer 2!

    SvaraRadera
  14. Hoppas på paket nr 4.
    Med en tonårsdotter i huset,
    tar sådana grejer slut fort.

    Susanne L G

    SvaraRadera
  15. Paket två är vinsten för mig
    vinner jag blir jag en lycklig tjej!

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med och tävlar om paket nr 1.
    rockbarnettavlar(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Vill vara med :-)
    Skulle vilja vinna paket 1.
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Charlotte "Clotte"2011-12-11 12:29

    Jag är med. Paket 3. Vill bli fin i håret.
    Mvh
    Charlotte
    mejlen, clotte@live.se

    SvaraRadera
  19. Jag tävlar om paket 2!

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. paket nr 1---lite mys pys snusk för mig och min karl ha ha ha

    chanettteofsweden@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Paket nr 4 skulle jag supergärna vilja vinna.
    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  22. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar om paket nr 2! Mina naglar blit lite av en katastrof nu på vinter, de blir jätte sköra osv så det skulle passa perfekt :)

    Kram!

    Mail: emmsoz.devote@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Jag vill gärna vinna paket nr. 1!
    jeja_2000@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Paket 4 hade jag inte tackat nej till

    SvaraRadera
  25. Jag hoppas på paket nr 5

    har delat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/december/paket-1712.html

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  26. Hallå i kylan! Paket nummer 2 hade suttit fint nu. Min naglar vill såklart inte vara på min sida. de trasslar, går av, ser rent ut sgagt för jävliga ut. ursäkta språket, men dom ser verkligen inte ens nära okej ut .. Så hoppas verkligen på tur genom att hålla tummar och tår! =)

    SvaraRadera
  27. Åh, jag vill vill verkligen vinna paket nr. 1, skulle vara roligt då jag och min pojkvän tycker att vi har testat det mesta och skulle gärna få nya ideér!

    mail: ettnamn92@live.se

    SvaraRadera
  28. Jag skulle vilja vinna paket nummer 4 det passar mig bäst!
    KRAM och ha en mysig tredje advent! :)


    sannafernqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag vill helst vinna paket 1, lite intressant läsning och ja... du vet =)

    SvaraRadera
  30. Tävlar gärna om; Paket 4 :)

    johanssonlina84@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag vill vinna paket nr. 1 :-)

    SvaraRadera
  32. Jag vill vinna paket nr 2 :)

    SvaraRadera
  33. Jag är med :D
    Skulle vilja vinna paket 2

    SvaraRadera
  34. Jag vill vinna paket 2 =)

    // Emelie
    Mejl: Emelie457@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Om jag vann skulle jag vilja ha paket nr 2 :)

    Kram! :)

    SvaraRadera
  36. isabellesmamma2011-12-11 16:50

    vill vinna paket nr 5!

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt fin 3e advent

    SvaraRadera
  37. Paket nr 5
    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  38. jag är m,ed skulle vilja vinna paket nr 2:D
    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  39. Jag skulle gärna vilja ha paket nummer 4!

    Glad 3:e advent till dig!

    Maria
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag hoppas på tur och då sjunger jag i dur om jag paket nummer 2 får.
    kramar
    /Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Paket nummer två vill jag ge till en vän
    Det blir toppen det har jag på känn
    Färgglada naglar är alltd kul
    Att blanda med det röda i jul!

    /Kicki

    kicki_s71@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Paket 4 skulle jag gärna vilja vinna.

    SvaraRadera
  43. Hej!

    Jag vill vinna paket nr 2.

    Kram

    SvaraRadera
  44. Hej
    Hoppas vinna paket nummer 4

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. paket 2

    pisseluringen@spray.se

    SvaraRadera
  46. paket 5
    dinglebygdens.samhallsforening@spray.se

    SvaraRadera
  47. Jag skulle gärna vinna paket 2! :)

    Mvh/Maria (marveliciousbloggen@hotmail.com)

    SvaraRadera
  48. Jag skulle vilja tävla om paket 3. :-)

    Har även länkat till tävlingen i min blogg: http://levelours.blogg.se/2011/december/tavling-paket.html

    / Madeleine (nooodle@live.se)

    SvaraRadera
  49. Jag är gärna med :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha paket nr 2.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  50. Paket nr 3
    mija.lundkvist@home.se

    SvaraRadera
  51. paket nr 2

    pia.hj@telia.com

    SvaraRadera
  52. Paket nr 2 vore något att dela med min dotter nu när det snart blir Jul.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  53. Hej!
    Jag skulle vilja vinna paket nr 1 =)
    speedway_lover@hotmail.com

    //Marina

    SvaraRadera
  54. Jag är självklart med och hoppas på paket 2, en alldeles underbar julklapp. Bara, bara till mig!

    Kram så länge!

    anna m rautila
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag vill jättegärna vinna paket 2. Så underbart att kunna variera färgen på naglarna ofta.

    SvaraRadera
  56. Carola Sjöstrand2011-12-12 12:40

    Paket nr 5 skulle vara helt perfekt :)

    SvaraRadera
  57. Jag vill så gärna vinna paket 2, jag är riktig snål när det gäller färgnaglar haha!

    Mail: haaannaah_@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag skulle vilja ha paket två! :)

    mail:lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Skulle väldigt gärna vinna paket nr 4.

    SvaraRadera
  60. Åh,tomten jag önskar mig paket 2:)

    God Jul/Monica

    monikanen@yahoo.se

    SvaraRadera
  61. Paket nr 2
    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  62. Paket nr 4

    lac69@home.se

    SvaraRadera
  63. Paket 2
    jennyax@home.se

    SvaraRadera
  64. paket nr 2
    felicialu@home.se

    SvaraRadera
  65. Självklart är jag med!

    Paket nr 1 verkar intressantast, så kör på det! :)

    SvaraRadera
  66. Jag vill gärna vinna paket nr 4.
    Inte för jag tror sakerna är så dyra.
    Utan det är produkter jag gärna testar
    nästa gång jag går ut och festar.

    God Jul
    o Tack för tävling!Jag är nöjd med inslagen på Er blogg:)
    annka@bredband.net

    SvaraRadera
  67. Jag är med!
    jag skulle vilja vinna paket 2!
    http://lakeyours.devote.se

    SvaraRadera
  68. Vill gärna vinna paket 5!

    SvaraRadera
  69. Oh, paket nr 5 verkar vara helt rätt för min smak! ;)
    Lovisa.alehagen@gmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag är med och tävlar om paket nummer 1:)

    julia_tellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Tävlar om paket 2. Min fru gnölar om sina fula naglar. Om jag vinner får hon göra naglarna fina.
    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Paket 1 skulle jag vilja ha!

    amanda123_321@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Jag är med, skulle vilja vinna paket nummer 2!

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Hejsan! Jag är intresserad att tävla om paket 2./Kram

    Marianne Eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  75. oj, du tävlar jämt ut så fina saker så det blir så svårt att bestämma sig! ;)
    Spelar absolut ingen roll dock men själva tävlingen går ju ut på att välja så jag skulle vilja vinna paket nr 2 helst! :)

    KRAM

    SvaraRadera
  76. paket 2
    dressyrare@gmail.com

    SvaraRadera
  77. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla om paket nummer 5!:) Har gått från svart-hårig till blond, vilket krävdes ett antal blonderingar på mycket kort tid. Nu behöver mitt trasiga hår all vård det kan få!<3
    Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har!:)

    Mejl: zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Paket nummer 2! :)

    petralosonci@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Jag är gärna med. Jag skulle vilja vinna paket nummer 4.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  80. Jag är med och tävlar om paket 1. :) Kram

    SvaraRadera
  81. Glömde mail.. a-siverman@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Jag skulle vilja vinna paket nummer 2.
    Fina naglar gör mig alltid glad ;-)

    happyme@hotmail.se

    SvaraRadera
  83. Åhh, jag skulle vilja vinna paket 2!

    SvaraRadera
  84. Jag skulle välja paket nr 1 ;)

    Kram
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  85. Jag skulle vilja vinna paket 1! :)

    SvaraRadera
  86. paker nr 4

    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  87. Paket fyra skulle ge mig glädjeyra

    joi1977@spray.se

    SvaraRadera
  88. Jag skulle vilja vinna paket 4 :D

    http://jennyvuongs.blogg.se / jennyvuongs@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. jag skulle vilja vinna paket 5 :)
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Paket nummer 5 skulle sitta som en keps :)
    Trevlig Lucia önskar:

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. Paket fem får gärna komma hem till Vänovägen.

    SvaraRadera
  92. Paket nummer tre önskar jag mig i julklapp! Hoppas, hoppas, hoppas! :)
    landin_carro@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Jag är gärna med. Vill vinna paket nr 5. Zakarias11@live.com

    SvaraRadera
  94. Jag hoppas paket nr fem
    hitar hem...
    ... till mig alltså!

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Paket 2 skulle göra under för mina slitna naglar...

    erikssonlinn@hotmail.com

    SvaraRadera
  96. jag är med och tävlar om paket 3 :)

    jjezzii@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Jag önskar att få vara med omatt bokpaketet nr 1 blev min vinst och det är den jag tävlar om.

    Jag är följare nr 143

    nettan.klar@gmail.com

    anette carlsson

    SvaraRadera
  98. Jag vill jätte jätte gärna vinna paket nummer 1!! :D Skulle bli en riktigt mysig vinter då.

    Linnj1@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. Inga-Lill W2011-12-14 11:40

    Jag vill vinna paket nummer 2 och hoppas mina naglar lite omvårdnad får. Nu håller jag både tummar och tår.
    Må gott och Njut av livet!
    Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. Tvåan skulle passa mej bra!!

    SvaraRadera
  101. Jag skulle vilja vinna paket 1
    m.nilsson92@hotmail.se

    SvaraRadera
  102. Paket nr 5 :)
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Anna Nordin2011-12-16 11:17

    Åå Paket nummer 1 var som specialdesignat för mig, skulle det ligga under granen skulle alla i huset (det vill säga jag och min sambo) få en fröjdefull jul <3


    kumla_girl88@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Jag vill gärna vinna paket nummer 1.
    Vore kul att få utforska alla kärlekens metoder med min underbara man.

    hajjdi@live.se

    God jul och gott nytt år!

    SvaraRadera
  105. Jag fastna för paket nr 1 ^^,
    Jag hoppas på barnvakt i present nämligen så detta kan ju ge upphov till en del ideer *fniss*

    lindamariastenmark@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Monika O-sson2011-12-16 13:41

    Det skulle vara trevligt och vinna något till mig själv. Paket nr tre kanske Tomten mig vill ge.
    Varm hälsning från Monika
    E-Mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  107. Jag skulle gärna vilja vinna paket 5! Skulle vara perfekt, playball till min syster och inpackningen till mig :)


    viktoriamuhr86@hotmail.com

    SvaraRadera
  108. Paket 2 känns perfekt till mig då naglarna behöver en riktig genomgång.

    evapeva1@yahoo.se

    SvaraRadera
  109. Paket fyra sätter färg på tanten
    så hon blir en riktigt elegant en.

    SvaraRadera
  110. Paket fyra sätter färg på tanten
    så hon blir en riktigt elegant en!
    quanena@hotmail.com

    SvaraRadera
  111. Paket 2.

    Eftersom att jag älskar manikyr (och pedikyr).

    hejsans1@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. JAg skulle vilja vinna paket nr 2!!! :D

    Epost: jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  113. Jag (och mina totalförstörda naglar!) skulle må som gudinnor om paket nummer två hamnade i min brevlåda! Kram :)

    hannasays@live.se

    SvaraRadera
  114. Håret mer når ner till rumpan min och då krävs en del omvårdnad av det. Paket nr 5 skulle vara en god julklapp till håret mitt! :)

    michaelalindh@live.se

    SvaraRadera
  115. Jag är med och vill vinna paket 2! Älskar att hålla på med naglarna :)

    cam.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  116. Jag är gärna med och tävlar om paket nr.1

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/12/17-dec-vinn-ett-av-fem-priser.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  117. Jag vill vinna paket 3

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  118. Jag vill gärna få paket 5

    Mvh Birgit Mattsson

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  119. Paket 3 skulle vara bra att få (julklapp till frugan =)

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  120. Paket 5 hoppas jag på att få!

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  121. Jag skulle vilja vinna paket nummer 1

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  122. Vinner gärna paket 4! Myspys!

    SvaraRadera
  123. Jag skulle gärna vilja vinna paket nummer 1.
    Skulle vara spännande ;]

    Erranjo@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. Jag vill gärna vinna paket nr 4
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  125. Paket nummer fyra är fint!
    emobysor@live.se

    SvaraRadera
  126. Förlåt mailadressen i förra inlägget blev lite fel. Det ska vara emobyxor@live.se

    SvaraRadera
  127. Jag gillar också paket nr 4 bäst
    pallella@spray.se

    SvaraRadera
  128. Skulle välja paket 5 till mitt Hårburr :)
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!