2011-12-18

Grattis till fem vinnare i fjärde adventstävlingen!

Jag önskar ett stort grattis till vinnarna i den fjärde adventstävlingen här på bloggen!

Paket 1 - Sexy time

Anna Nordin - utan blogg
  "Åå Paket nummer 1 var som specialdesignat för mig, skulle det ligga under granen skulle alla i huset (det vill säga jag och min sambo) få en fröjdefull jul <3"

Paket 2 - Nagelkit

Emelie - Emelie Bernsson
"Spelar absolut ingen roll dock men själva tävlingen går ju ut på att välja så jag skulle vilja vinna paket nr 2 helst! :) KRAM."

Paket 3 - Hårvård

Clotte - utan blogg
"Jag är med. Paket 3. Vill bli fin i håret. Mvh Charlotte."

Paket 4 - Makeup

Åsa A - utan blogg
"Paket nr 4."

Paket 5 - Hårvård

Nina Bergquist - Deliciously
"Önskar mig nr 5. Mitt hår är katastrof!"

___________________________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com så kommer vinsterna med posten.
Om jag inte hört från er på lördag 31/1 utser jag nya vinnare.
- vs -

1 kommentar:

  1. Tack snälla du! brevet kom igår. nu ska håret fixas!!!!

    god jul!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!