2011-12-13

Grattis till fem vinnare i tredje adventstävlingen!

Jag önskar ett stort grattis till vinnarna i den tredje adventstävlingen här på bloggen!

Paket 1 - Fina fötter

EvaPolstjärnans växter
"Skulle gärna prova på paket 1 till mina bortglömda fötter."

Paket 2 - Bok & Listerine

Sandra - utan blogg
"Jag tävlar om paket 2! santtu_nyberg.hotmail."

Paket 3 - Hudvård

Sara - utan blogg
"Paket nummer 3! berggrensara@hotmail."

Paket 4 - Filmer

Sofia - SAXX
"Jag vill vinna paket 4 att ge min kärlekskranka mor i julklapp!"
Ny vinnare utses måndag 19/12.
Paket 5 - Böcker

Jessamy - Life Is Calling
"Hej paket nummer 5 vill jag vinna :)."

___________________________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com så kommer vinsterna med posten. Om jag inte hört från er på söndag 18/12 utser jag nya vinnare.

Den fjärde och sista adventstävlingen med fem vinster är i full gång så lägg till mig på
 så du missar när vinnarna presenteras och andra tävlingar kommer upp!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Pappan Anders2011-12-13 22:16

    Grattis till vinnarna :-)
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Kul att jag vann / Eva

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!