2011-12-04

Grattis till fyra vinnare!

Jag önskar en härlig andra advent till er alla och ett stort grattis till vinnarna i just den andra adventstävlingen här på bloggen!


Paket 1 - Hand & Nagelkit
Emma S - utan blogg
"Vill gärna vara med och tävla om paket 1 :-)."

Paket 2 - Syoss hårvård
Fru P - Fru P och den underbara världen
"Vilka fina paket, men om jag måste välja skulle jag vilja vinna paket nummer 2!"

Paket 3 - Mamma & baby
Monia - Monias blogg
"Jag skulle vilja vinna paket nr 3 :) Bh:n är i min storlek också, perfekt!"

Paket 4 - Film
Anna B - utan blogg
"Jag är självklart med och paket nr 4 vill jag slåss om."
Ny vinnare utsedd 10/12.
___________________________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com så kommer vinsterna med posten. Om jag inte hört från er på torsdag 7/12 utser jag nya vinnare.

Adventstävling nr 3 med hela fem vinstpaket är igång så lägg till mig på
 så missar du inte när de kommer upp och vinnarna presenteras!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Wiiihoo, jag vann ser jag :D TACK så mycekt! Jag har mejlat dig min adress. Svara gärna på det mejlet så att jag vet att det kommit fram och inte hamnat i skräpposten eller nåt ^^ Kram

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir, ska genast maila dig! Tack så hemskt mycket och ha en fortsatt härlig andra advent!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!