2011-12-15

Grattis till två vinnare!

Stort grattis till vinnarna av de fina underställen från Joha!

Heidi - Om Zeppolin

"Om jag hade ett lamm så skulle det helt klart få heta Lurven. :D. Ett lila set skulle passa min femåriga brorsdotter. :)."

Chanette -  Dark Barbie

"Min 5 1/2 åriga son fick svara på den frågan: CLOWNIS (kan beror på ahn tittar på cirkus på tv nu ha ha) vill vinna blåa setet till han."

______________________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com så kommer kläderna med posten.
Stort tack till Joha och Emylie på Things we like för vinsterna och till alla tävlande och era söta namnförslag!
- vs -


1 kommentar:

  1. wohooooooooo vi vann
    skrev om det på min blogg med.
    1000 tack
    http://darkbarbie.blogg.se/2011/december/vi-vann-forsta-gangen-ever.html

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!