2011-12-03

Linne från Love Milk!

Magen syns inte så bra framifrån
men den totala avsaknaden av
midja är ganska avslöjande...
Igår kom det här linnet, Brigitte, från Love Milk i brevlådan. Av uppenbara skäl har jag ännu inte testat amningsfunktionen som alla Love Milks linnen har men då de funkar även på oss med stora magar ville jag ha det redan innan det är dags att börja amma.

Sedan tidigare har jag och använder koftan Camilla och den är jag väldigt förtjust i. Tyget är kraftigt och håller både form och färg efter tvätt, att de är helt ekologiskt är en väl uppskattad bonus.

Brigitte är lite längre, bekvämt tight och har snören nedtill som man drar i och får en rynkeffekt.  Eftersom att tyget är kraftigt känns det inte slimmat på ett avslöjande sätt vilket tillsammans med rynket säkerligen kommer uppskattas efter förlossningen när magen förlorat sin perfekt runda form.

Med andra ord rekommenderar jag varmt dessa toppar!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!